15.

31.9K 1K 97
                                    

Ömer gülerek" valla karımı da alıp evime konağıma döneceğim" diyip güldü..

😶😶😶😶😶😶😶😶😶

Nikahın olduğu saatler Osman ecel terleri dökuyordu.

Kendi nikah işini hızlandırıp annesini  ve Zelal'i nikah alışverişine yollamıştı.

Kendisi de  babası ile kayınbabası ile düğünün sade bir nikah ile halledilmesi kararı alındı.

İtiraz edemezdi.
Osman çünkü nikahı kıymadan kaçmayı , sadece sevdiğiyle olmayı düşünmüşlerdi  şimdiye kadar
Melek ile...

Melekle sonunda karı koca olacaktı . Abisi sayesinde daha da hızlandırıp nikahı yarın kıyacaktı.

Aklına bir an abisi Ömer geldi Osman'ın , ne yapmışlardı.

Nikah şimdiye olmuş muydu ,
Olsaydı abisi Ali arar gerine gerine anlatırdı.

Demek ki şimdiye kadar hal olmamıştı.

Derin bir nefes verip bu stresin bitmesi için Allah'a dua etti.
Sonunda kayınbabası ile tokalaşıp ayrıldılar.

Mehmet bey sakallarını eliyle düzeltip " seni de yarın nikâhını kıydık mi bir Ali kalıyor , onun da acelesi yok önce gelinler eve almışsın sonra Ali de evlenir" diye kendi kendine konuşuyordu.

Osman babasının yanında susmak dışında bir şey yapamıyordu.

Mehmet Bey'in adamlarından Mahmut yaklaşıp"  müsade ederseniz Mehmet bey size önemli bilgi aktarmak zorundayım" dedi söyleyeceği şeyler boğazında düğüm düğüm olmuştu

Osman telaşla kolunu tutup " hadi baba anamlara bakalım işleri halletmişler mi yarın erkenden nikaha gidicez herşey  bitsin" diyip uzaklaştırmak istemişti.

Mehmet bey oğlularının bu telaşlı ve arkasından iş çeviren hallerini sevmeyip " başlayacağım senin nikâhına , Ömer nerden lan sabahtan beri benimlesin abin nerde , hani çağırmıştın " dedi.

Osman sonunda beklenen sorunun sorulmasıyla" baba şey" demesiyle..

Mahmut" ağam bende seninle o konu hakkında konuşacaktım" dedi.


Bunu duyan Mehmet bey" ne ağzında geveliyorsun çabuk söyle" dedi emrini vererek...

Osman ne kadar adamları Mahmut'a işaret edip , kaş gözle konuşma dese de Mahmut başını eğip" söylentiye göre Ali ağam beyaz bir elbise almış " dedi başını kaldırmayarak.

Bunu duyan Mehmet bey " ne diyorsun Osman, Ali ne alaka o da mi sizin gibi yoksaa" dedi bakışlarını Ali'ye çevirerek.

Osman'ın telefonun melodi sesi yükseldi cadde de.

Osman cebinden çıkarıp açtığında Ali'nin" tamamdir abin halletti osman"dedi gülerek.

Osman babasina bakarak " günah benden gitti ben seni ararım abi " dedi Ali abisine..

Mehmet bey kaşlarını çatarak bakıyordu.

Osman telefonu cebine koyup" ağam Ali abimle beyaz elbisenin alakası yok,  Ömer ağam için aldı Gamze'ye nikahi kıydı abim" dedi bakışlarını yolun taş zeminine dikerek..

Dilsiz Konak ( Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin