Doğaüstü -3-

112 6 0
                                    

Multimedia:Taylor.

Şaşkınlık ile kararan gözleri,yerini buz mavisine bıraktı.Vicudu buz gibiydi,oysa Colorado çok sıcak bir eyalet ti.Merak vicudumu ele geçirmiş,damarlarımdaki olmayan kanı bile çekmişti.Ne olacağını,ne cevap vereceğini ölesiye merak ediyordum.Ah,pardon ben zaten ölüyüm!.Cevap vermeyi kesmiş hayattan soyutlaşmıştı sanki.

Ağzı şaşkınlık ile aralanmış,hızlı hızlı soluyordu nefesini.Cevaplanmamış bir sürü soru birikmişti hayatımda.Hepsinin cevabını tek tek öğrenmem gerekiyordu,hepsinin cevabı yaşayacağım hayatı belirliyordu çünkü.Annem ölmeseydi belki bu kadar çok cevapsız soru olmayacaktı.Ben daha aşkı bile tatmamıştım,kimseyi sevememiştim.Oysa 17 yaşındaydım ben,bir genç kızın sahip olacağı en basit şeylere bile sahip değildim.

İlk erkek arkadaşımı kıskanıcak bir babam,beni tebrik edecek bir annem yoktu.İlk kalp kırıklığımda başımı omzuna yaslayıp ağlayacağım bir annem yoktu.Baba ve kız günleri yapabileceğim bir babam yoktu.Annem meleklerin yanındaydı,babam bedenen yanımda ama ruhen çoktan ölmüştü.İçimde kopan binlerce kasırga bir baba ile yatışabilirdi.Ama onun tek yaptığı bana kötü davranmak ve suçlamaktı.

Sorular bir tepe misali beynimde birikmişti.Gece uyuduğumda hepsi tepeden birer birer eksiliyor ve göz önüme seriliyordu.Ama cevaplar hep geç kalıyordu.Tek umudum Chris'ti,ve belkide son."Tamam hayalperest kız,bu kadar şaka yeter acelem var tamam mı.Git ve başka biri ile uğraş."dedi.Yürümeye başlayacakken yana bir adım attım ve önüne geçtim."Sana ihtiyacım var Chris.Bana yardım etmelisin,bak vampir olduğunu biliyorum.Normal de hiçbir insan bu denli soğuk olamaz ve hızlı koşamaz."

Tepeye bakarak derin bir nefes verdi ve başını bana doğru eğip mavi gözlerini,benim koyu mavi gözlerime dikti.Ben daha ne olduğunu kavrayamadan elimi kavradı ve neresi olduğunu bilemdiğim bir yere gitmek için koşmaya başladık.

Daha yeni vampir özellikleri belli olan birine bu kadar koşuşturma çok fazlaydı.Chris elimi daha sıkı kavradı.Tamam korkmaya başlamıştım.

Chris belki bir seri katildi ve beni öldürmek istiyordu.Veya belkide vampir olduğumu anlayıp beni öldürecekti.Her iki ihtimal de de ölüyordum.Bir filmde izlemiştim,kız ve oğlan bir vampiri arıyorlardı bulunca da kalbine kazık batırıp yaşamına son veriyorlardı.

Belki banada kazık saplayacaktı.Gerçekten bu kadar koşuşturma fazlaydı.Daha koşma özelliğimi bu gün kazanmıştım.Eğer her nereye gidiyorsak,mantıklı bir yer olsa iyi olurdu.

Birkaç dakikanın ardından durduk.Elimi bıraktı ve karşıma geçti.Yere oturmuş,derin derin nefesler alarak düzgün solumaya çalışırken,O gayet rahat beni izliyordu.Sonunda nefesim düzene girebildiğinde yerden kalktım ve bende onun karşısına geçtim.

Yüzümü etrafta gezdirdim.Ağaçlık bir ormandaydık.Tam karşımızda iki kaya vardı,bunlar dışında çalı çırpı ve ot tan başka birşey barındırmıyordu.Yüzüm ve tabiki gözlerim ile etrafı inceledikten sonra kollarımı iki yanda hafifçe açarak."Buraya neden geldik.?"dedim.Karşımızdaki kayaya oturdu.

Bende yavaş adımlar ile yanına oturdum ve tüm bedenim ile ona doğru döndüm."Ee.?"diye sorduğumda derin bir nefes verdi."Ben çok küçükken öğrendim vampir olduğumu.Babam vampirdir,ve o..o öldü...Ben vampirlik ile ilgili herşeyi ormanda tanıştığım arkadaşlarımdan öğrendim.Ve senin de buna ihtiyacın var.Sana yardım edeceğim."

Duyduğum bu cümle beni çok mutlu etmişti.Yalnız değildim.Benim umudum Chris olacaktı.Neden bilmiyorum ama ona güveniyordum.Fakat üzücü olan ikimizin de babası yoktu.Bedenen var ruhen yok..Bedenen yok,ruhen yok...Üzücüydü.

Herşeyi tek başına öğrenmiş olması kötü birşeydi.Ama arkadaşlara sahipti,benim o da yoktu ya.Aslında herkes doğduğundan itibaren tek başınaydı.En ihtiyacım olduğu zaman da annem beni yalnız bırakıp meleklerin yanına gitmişti.

Chris,annemin yerini,boşluğunu dolduramazdı.Ama içimdeki büyük bir boşluğu kapatmaya yardımcı olabilirdi.Onun bana birkaç dakika içersinde bu denli güvenip hayatını anlatması,çok güzel bir duyguydu.

Bende ona güveniyordum,ve herşeyi anlattım."Demek ikimizin de tek ebeveyni var."dedi.Başımı salladım."Seni arkadaşlarım ile tanıştırmak istiyorum."dedi.Belki yeni arkadaşlarım olur kim bilir.Başımı salladım ve cebinden bir telefon çıkardı.

Tuhaf olan neydi biliyormusunuz?Az önceye kadar Chris sadece bir yabancıydı,şimdi ise sorularımın cevabını bulmama yardım edecek bir arkadaş.Ona bu kadar çabuk güvenmem tuhaftı.

Ama bu bendim.Zavallı,annesiz,babasız,arkadaşsız Taylor Williams.O ise Chris'ti.Güvenilir Chris.Ah birde arkadaşı olan."Anna benim,Chris.Adrian,Alex,Cameron ve Olivia'yı da alıp ormana gel,sizi biriyle tanıştırmak istiyorum."dedi ve telefonu kapattı.

Anna denilen kız sevgilisi olabilirdi.Veya kardeşi,yada arkadaşı.Ama sorun bu değildi.Asıl sorun,cevapsız sorular artıyordu.Biran önce bana ne olacak öğrenmek istiyordum.Üstelik karnım fena halde acıkmıştı.

Sıkıcı geçen birkaç dakikanın ardından.Karşıdan gelen 5 kişiyi gördüm.Bunlar arkadaşlarımıydı?.Birkaç büyük adımda yanımıza geldiler.Hepsi karşımıza geçip gülümsediler.Ama asıl delici bakışlar benim üzerime yüklenmişti.

"Çocuklar bu Taylor.Kendiside bir vampirmiş.Yani daha yeni özelikleri ortaya çıkmaya başlıyor.Yardıma ihtiyacı var,hem ekipte yeni 1 kişi hiç fena olmaz."dedi Chris.

Ve sonra baştaki çocuğu göstererek konuşmaya başladı."Bu Cameron.O da bir vampir.Ayrıca grubun soğuk espiri yapan kişisi de diyebilirsin."dedi.Cameron,açık kahve saçlı ve uzun boyluydu.Yeni çıkmaya başlayan sakalları ve kahverengi gözleri vardı.Susunca kötü çocuk havası veriyor.Gülümseyince çok samimi ve içten gözüküyordu.

Chris,Cameron'ın yanındaki aşırı derecede güzel kızı göstererek konuşmaya başladı."bu Anna.Büyücüdür,çoğu kez başımıza ufak işler açtı ve çok sevimlidir.Ve ayrıca Cameron'un karısı."Demek Anna buydu.

Aslında mütiş güzeldi.Siyah saçları ve gözleri vardı.Beyaz tenliydi Cameron gibi.Çok güzel bir fiziği ve gülüşü vardı,yüzüde çok güzeldi tabi."Mutluluklar."diye tebrik ettim onları.Gerçekten yakışıyorlardı aslında.

Chris,Anna'nın yanındaki beyaz saçlı kızı göstererek,"Bu da Olivia.Vampir,ayrıca uyuya bilme özelliği var.Ah,bu arada Cameron'da akıl okuyabiliyor."dedi.Olivia'da çok güzeldi.

Beyaz düz saçları,orta bir boyu ve hafif dolgun kırmızı küçük dudakları vardı.Kahverengi gözleri beyaz saçlarına çok güzel uyum sağlamıştı.Evet bu iki kız çok güzeldi.

Chris,Olivia'nın yanındaki çocuğu göstererek,"Bu Adrian.Kurtadam,dünyada ne kadar gereksiz bilgi varsa hepsini bilir."dedi.Gülümsedim.Sarı saçlı ve mavi gözlüydü.Dudağında ise küçük bir piercing vardı.

Sıcak kanlı gibi gözüküyordu.Chris bu sefer 5 kişiden sonuncu olan kızı göstererek "Ve buda Alex.Kurtadam.Korumacıdır."Bu gruptaki bütün kızlar güzeldi.Tek çirkin benim sanırım.Alex,sarı kısa saçlı ve kahverengi gözlüydü,uzun bir boyu ve gülümseyince ortaya çıkan gamzeleri vardı.

Ama anlamadığım birşey vardı.Olivia'nın saçı neden beyaz?"Vampir olunca kendisi istedi.Ve boyadı."Bunları söyleyen Cameron'a baktım.Ah,doğru aklıl okuyan bilme.

Gülümsedim ve başımı salladım.Artık 6 tane yeni arkadaşım vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğaüstü!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin