Tajemství Tobiho masky

373 24 2
                                    

Bratři Uchihové se spolu s Nejim vydali každý do svých stanů, kde si hodlali odpočinout, jakkoliv doplnit energii nebo si prostě zkrátit čas do konce. Shukaku se někde ztratil v davu a Tobi zamířil ke stájím, které byly se nacházeli stranou od všeho dění. Celý turnaj pozorně pozoroval i Kakashi, Narutův učitel a zároveň velitel královských ozbrojených jednotek. Shukaku spolu s Tobim pro něj byli nejvíce podezřelí. Poté co pozorně sledoval představení oněch cizinců, musel Tobiho prověřit. Ne proto, že by to měl rozkazem, (to taky) ale protože techniku, kterou použil dokázal použít pouze jediný člověk na zemi, ale ten je již několik let mrtvý. Sám ho viděl umírat. A to je ten hlavní motiv, proč je u něj Tobi nejvíce podezřelý.
Jakmile se Tobi vydal ke stájím, byl mu Kakashi okamžitě v patách. Sledoval ho zpovzdálí, aby si ho nevšiml. Jakmile jeho cíl zmizel za dveřmi stáje, okamžitě ho následoval. Neslyšně prošel dveřmi, ale musel se zastavit. Tobi stál ve středu místnosti, zády ke Kakashimu.
„Sem je zakázáno chodit." pronesl Kakashi.
„Proč mě sleduješ? Jakožto nápadník o princovu ruku mám zaručen bezpečný pobyt v království." odvětil Tobi drsným hlasem aniž by se otočil.
„Jelikož jsi z Akatsuki, tak se to na tebe nevztahuje. Místo toho mi odpovíš na několik jednoduchých otázek."
„A když odmítnu?"
„Tak tě přinutím." odvětil Kakashi. Tobi se na něj otočil a vydal zvuk, který připomínal uchechtnutí. „Co je ti k smíchu?"
„Vůbec nic, veliteli." odvětil.
„Chci vědět, odkud umíš takhle střílet."
„Do toho ti nic není."
„Jestli mi neodpovíš, tak tě jednoduše nechám zavřít. Projde mi to. Vešel jsi na zakázané místo a je mi úplně ukradený, jestli jsi udělal jenom tohle. Důkazy se najdou lehce, zvlášť když víme, že patříš k Akatsuki.... A navíc, takhle střílet uměl pouze jeden člověk, a ten je několik let po smrti."
„Vůbec nic nevíš. Pořád jsi stejný hlupák." odvětil Tobi a tasil meč. Kakashi ho následoval.

Jako první zaútočil Tobi, který se na svého nepřítele rozběhl a ještě na něj hodil dva malé nože. Ty Kakashi lehce odrazil, ale již nestihl pořádně odrazit Tobiho útok a jen tak tak vyvázl pouze s roztrženým šátkem, který mu zakrýval ústa. Teď však neměl čas, starat se o takové detaily, jeho protivník totiž útočil neúnavně dál. Několik dlouhých minut si vyměňovali údery, občas se jim povedlo, že toho druhého škrábli, ale nijak závažně. Po chvíli, když Tobi odvracel Kakashiho útok, uhnul se na špatnou stranu a tím vytvořil pro svého nepřítele perfektní okamžik k útoku.
Kakashi to samozřejmě věděl a nemeškal. Udělal falešný výpad vpravo a když se mu Tobi vyhýbal, nahrál Kakashimu do karet a ten ho hruškou meče udeřil silně do masky. Bylo slyšet křupnutí. To se rozpadla jeho maska. Muž se zapotácel a spadnul do sena. Jednou rukou se snažil držet pohromadě masku a druhou se pomocí meče vydrápal na nohy.
„Jestli si hodláš držet masku, tak to rovnou vzdej."
„Pche, tebe porazím i s jednou rukou za zády." odsekl Tobi.
„Jak chceš." povzdechl si Kakashi a opět se dali do boje. Tentokrát Tobi útočil mnohem rychleji, ale za to méně přesněji. Kakashi se jeho útokům dokázal lehce vyhnout, tedy až na jeden, kdy mu Tobi rozřízl šátek, který mu zarýval obličej. Kakashi udělal lehkou otočku a kopnul ho do zad. Tobi zakopl a spadl na obličej. Když vstával, nechal zbytky masky ležet na zemi. Stál zády ke Kakashimu. Pomalu se otočil. Jakmile Kakashi zjistil, kdo je jeho soupeřem, upustil z toho šoku svůj meč.
„O...Obito." bylo jediné na co se zmohl.
„Přesně tak, Bakashi." ušklíbl se Obito.
„Jak... já myslel, že jsi..."
„Mrtvý? Když jsi mě tam nechal, co jiného mi zbylo?"
„Tak, jak?"
„Na tom nezáleží. Teď zaplatíš za všechny své hříchy a hlavně za to, že jsi nechal Rin zemřít!"
„Nedokázal jsem jí ochránit.... A ani tebe..." klesl mu hlas.
„Co to slyším, že by lítost? Ta ti nepomůže! Víš, že jsem jí miloval a stejně si jí nechal zemřít!" teď už téměř křičel. „Teď, za to zaplatíš." řekl chladně, vytáhl dýku a opět se na něj vrhl.

Obito udělal výpad, ale Kakashi ho lehce chytil za zápěstí, ve které držel zbraň a jediným pohybem si ho přitáhl blíže k tělu. Než stihl druhý muž cokoliv udělat, tak se jejich rty setkaly. Sice nebyl nijak dlouhý, ale za to dokázal vyjádřit více než slova. Byl to Kakashi, kdo polibek ukončil. Malinko se odtáhl, Obito na něj nevěřícně hleděl s pootevřenými ústy a ruměncem na tvářích.
„Celou dobu jsi si myslel, že jsem slepý vůči Rin, a že ti dělám naschvály, ale ty jsi byl zase slepý vůči mně. Smrt Rin, pro mě byla hrozná, ale ztráta tebe pro mě byla mnohem horší. Ty jsi trpěl pro Rin a já celou věčnost pro tebe." špital, jako kdyby se bál, že ho uslyší někdo jiný, a stále držel Obita za ruku.
„Lžeš." odvětil rozklepaným hlasem a nedokázal se mu podívat do očí.
„Proč bych ti měl lhát? V jednu chvíli jsem si chtěl vzít život a potkat se s vámi,... hlavně s tebou a říct ti pravdu.... Jenomže jsem tenkrát svou šanci propásl, takže ti ji říkám teď."
„Nevěřím ti!" křikl. „Nechci ti věřit!"
„Prosím, Obito,... já... miluji tě." vymáčkl ze sebe.
„Bakashi, proč to musíš dělat tak složité?" tentokrát to byl Obito, koho zklamal hlas.
„Co tím myslíš?" nechápal.
„Že ti to trvalo." odvětil a konečně se mu podíval do očí. Slabě se na něj pousmál s obličejem rudým jako rajče.
„Obito..."
„Raději už nic neříkej, než to pokazíš." víc už Kakashi vědět nepotřeboval. Vrhl se na Obita a společně spadli do obří kupky sena, kde už je nemohlo nic zastavit.

Ze stájí poté vylezly teprve před koncem turnaje, akorát před vyhlašováním výsledků. Než však zcela opustili stáje, museli se upravit. Správné oblečení, náhradní masky a podobně. Když konečně vypadali trochu k světu, vydal se Obito do zámku do svého pokoje, kde chtěl počkat na Kakashiho. Měli toho tolik co dohánět. Kakashi na druhou stranu zamířil k soutěžícím, kteří již stáli v řadě a vyčkávaly na ono vyhlášení vítěze pro dnešní den.
„Dámy a pánové, jsem si jist, že na tento okamžik vyčkávalo mnoho z Vás. Nyní vyhlásím vítěze lukostřelby." dal se do řeči Minato, když byli uchazeči připraveni. Itachi sledoval krále, ale jeho zrak poté padl na někoho jiného. Na někoho, koho to moc nebavilo a jenž měl dlouhé tmavě oranžové vlasy. Rozbušilo se mu srdce a on okamžitě věděl, co musí udělat. Jakmile král domluvil, zvednul ruku.
„Odstupuji z turnaje." pronesl hrdě bez udání jakéhokoliv důvodu. Jeho bratr se na něj nechápavě podíval, ale nakonec si pouze odfrkl.
„Dobrá,.." odvětil král, „...hodlá ještě někdo odstoupit?" zeptal se.
„Ob... Sir Tobi také odstupuje." přihlásil se Kakashi.
„Budiž." odvětil král. Věděl, že mu Kakashi poví potom víc, zvlášť, když patřil Tobi k Akatsuki. „Vraťme se tedy k vyhlášení vítěze. Vítězem dnešní soutěže v lukostřelbě je zástupce země Větru, Shukaku. I ostatním účastníkům musím poblahopřát k úžasnému výkonu a upozorňuji, že se nemusí ničeho bát, že postupují dál. Ještě jednou gratuluji." poblahopřál král a zakončil tím tak první den turnaje.

Dračí pokladKde žijí příběhy. Začni objevovat