Capitolul 4

3.5K 97 1
                                    

Ella

Rasaritul tocmai ma trezit, inca sunt in pat, sunt somnoroasa si as vrea sa stau toata ziua in pat. Dupa ziua de ieri si noaptea trecuta sunt obosita. Imi amintesc cu am adormit pe pieptul lui, habar nu am ce se intampla cu mine, ma contrazic singura, ba e prea devreme ba il doresc si imi vine sa il sarut ca o nebuna non stop.  Nici nu stiu ce fac dar imi voii asculta inima. Imi iau telefonul sa ma uit la ceas si este ora 6 si pe langa ceas observ 3 apeluri pierdute, doua cu acel nr privat si unul de la bianca pe la 5 de dimineata, oare ce sa intamplat?! Si o apelez.
-Ella?! Scuza-ma fata cred ca te-am deranjat! Te-am sunat din greseala, vroiam sa sun la un taxi ca am fost in club. Spunea ea stanjenita.
-Stai linistita Bi, m-am speriat, am crezut ca ai patit ceva.
-Eee, si tu fata.. ia zi, cum e sotul tau? E langa tine? Ma intreaba razand.
-Nu, deocamdata dormim in camere diferite, e mult mai complicat decat am crezut, ai avut dreptate, a fost dragoste la prima vedere dar imi e frica Bi, simt atatea lucruri dar trecutul inca ma tine in loc. Ii spun prietenei mele cu vocea stinsa.

Dominic

E 6 aproape am terminat de pus la punct transportul si m-am ridicat sa imi iau inca o cafea si de data asta si o tigara. Mai fumez cand sunt stresat. Trec pe langa camera Ellei cand o aud spunand ca ii este frica, ma incrunt si ma opresc langa usa ei vrand sa intru dar totusi nu o fac.

Ella

-Si cat o sa ii mai ascunzi lucrurile astea Ella? I-ai spus de apeluri? Spune Bi ingrijorata.
-Nu i-am spus nimic, vreau sa mai astept, daca e el?! Cum voi scapa de el? Adica l-ai vazut si tu pe tipul de la magazin daca e el? Cum sa ii spun cand aseara am avut o dicutie legata de noii si de trecuturile noastre si el mi-a povestit multe lucruri dar cand a intrebat despre mine nu am putut sa ii spun. Pare ca ma intelege din priviri si nu a mai insistat dar nu stiu cat mai pot sa fug asa. Imi aduc aminte de parca ieri sa-r fii intamplat tot. Ii spun suparata.
-Fata, se vede ca si el e indragostit, sigur ar fii langa tine si te-ar ajuta sa treci peste asta, nu te inchide si spunei. Ma incurajeaza ea.
-O sa vad Bi, hai ca ma duc sa  imi fac o cafea ca ma doare capul, mai vorbim. Te pup!
- Ok, te pup si fa ce ti-am spus. Imi spune ea si dupa ce inchid telefonul ma ridic din pat si ma duc la baie sa ma aranjez un pic.

Dominic

Aud toata conversatia cu prietena ei si chiar sunt ingrijorat, suntem impreuna de 24 de ore dar simt ca as muri penru ea. O aud, o simt cu se chinuie singura si ii este frica de ceva, de el. Care el? Simt ca gelozia ma cuprinde un pic si imi vina sa intru si sa ii pun o mie de intrebari, dar nu o fac. Ma duc la bucatarie si pregatesc doua cafele si le duc in gradina de vara.

Ella

Mi.am desfacut parul si l-am pieptanat. Decid sa numai iau halatul pe mine gandind ca Dominic sigur doarme si nu are cum sa ma vada. Ies din camera si imi trec o mana prin par, ajuns in bucatarie, simt un miros de cafea si cand ma apropi de cafetiera observ ca este aprinsa. Stau cateva secunde pe loc si cand ma intorc cu gandul sa il caut pe Dominic trag o sperietura zdravana.
El statea in spatele meu cu un trandafir galben in mana.
-Buna dimineata, iubito! Si imi zambeste.
-Mai speriat! Ma apropi de el si raman in fata lui privind-ul, era asa de frumos. Imi da trandafirul si ma strange in brate.
-Ti-am pregatit cafeaua, te asteapta in gradina. Imi soptese la ureche si ma pupa pe frunte. Apropo esti tare sexy imbracata asa, imi spune zambind in timp ce ma prinde de mana si mergem afara.
-Stai sa imi iau ceva pe mine, daca ma vede cineva asa dezbracata? Ii spun rusinata.
- Doar eu te vad asa iubito. Si in momentul urmator ma ridica in brate stil mireasa si ma saruta cu dragoste.
-Gradina este bine izolata, nu poate vede nimeni aici. Imi spune cand ma lasa jos pe canapeaua special amenajata pentru gradina,
Iau o gura din cafeaua proaspata si fierbinte si o savurez inchizand ochii. Il simpt cum ma ia in brate si imi sopteste la ureche:
-Esti ceea mai frumoasa femeie din lume!
Ma intorc cu fata la fel, vreau sa il privesc in ochii, sa ii vad fata si trasaturile. Ma uit la el si ii zambesc.
-Cum ai dormit? Ma intreaba in timp ce imi da o suvita dupa ureche.
-Am dormit bine, dar mai trebuia, ii spun in timp ce mai iau o gura mare de cafea.
-Si ce te-a trezit? Ma intreab in timp ce bea si el din cafeaua lui.
-Rasaritul asta superb, si dupa am avut si un apel pierdut de la Bianca si am sunat-o si ne-am dat la discuti. Ii spun privind in ori care alta parte dar nu la el. Stiu ca il mint sau ca ii ascund lucruri dar nu vreau sa stric magia dintre noii.

Dominic

Ma doare ca nu imi spune tot dar stiu ce am de facut, azi voii merge la Bianca, dupa ce am mai discutat cate ceva leagat de ziua de azi ne retragem in casa. Intre timp a venit si Maria, menajera noastra, are 30 de ani si este o mama singura.
-Buna dimineata domnule Blak. Spune ea serioasa.
-Buna Maria, vino sa ti-o prezint pe sotia mea, ea este doamna Ella Blak, iubito ea este Maria. Le fac cunostinta iar Maria isi incepe imediat treaba iar eu ma indrept cu Ella catre dormitorul ei.
-Iubito, trebui sa ies sa rezolv o treaba de afaceri importanta, dar intr-o ora sunt inapoi si putem sa iesim, ok? Ii spun cand ajungem in camera ei.
-Chiar trebui sa iesi? Ma intreaba vizibil bosumflata.
-Da iubito, nu pot amana, tu pregateste-te pana vin eu. Ii spun in timp ce ii prind fata il palme ma uit in ochii ei si ii dau un sarut romantic.
-Ok, grabeste-te! Imi spune rupand sarutul si zambind discret.
O las sa se pregateasca, ma duc in dormitor, fac repede un dus, ma spal pe dinti si imi aranjez parul, dupa ce ma imbrac ies din camera trec pe langa camera ei si nu ma pot abtine sa nu intru. Bat la usa dar nu imi raspunde asa ca intru, pe jos era aruncata rochita si chiloti negri si din baie se aude apa curgand. Ies din camera si ma duc in birou iau un bilet si scriu un mesaj dupa care inru si il las pe pat.

Buna, imi pare rau daca se afla cate-o greseala. Sper sa va placa capitolul . Spor la citit.

Casatorie impusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum