Dominic
Imi vine sa dau cu pumni in toti pereti, il omor. Cel mai tare ma doare sa o vad asa, frica aia din ochii ei ma terminat.
-Harry, trimite-mi doii oameni sa vina sa pazeasca casa non stop si fa tot posibilul si gaseste-l in noaptea asta.
-Am inteles domnule.
Dupa ce am vorbit cu Harry ma duc in dormitor. Noaptea a trecut destul de repede, abia am reusit sa inchid ochii ma uit la ceasul de la mana si e abia 6. Ma dau jos incet si ma duc la bucatarie, dupa ce imi pregatesc o cafea ies pe terasa din fata casei si imi aprind o tigara. Observ cum oameni mei stau de paza in jurul casei. Cand ma vede dau din cap in semn de salut si eu raspund la fel la randul meu. Niciodata nu m-am crezut mai sus ca alti oameni chiar daca am bani si toti ma stiu de frica. Dupa ce termin tigara si cafeaua ma duc in birou si deschid laptopul. Aveam un link si un mesaj de la tipul din Emirate. Il deschid si erau date despre motocicletele lui si cu mesajul ,,sper sa colaboram". Inchid link-ul si imi las capul pe spate inchizand ochii. Linistea nu dureaza mult si aud soniera sunand. Ma indrept imediat si cand deschid era Harry.
-Domnule imi pare rau ca vin asa de dimineata dar cum nu ati raspuns la telefon am venit ca este urgent. Imi zice rapid in timp ce ii fac loc sa intre in casa.
-Bine ca ai venit, ce ai aflat? Il fac semn sa se aseze pe canapea.
-Deci am fost si am cerut sa vad camerele de supravechere de la restaurant si am comfirmarea ca el este si in urma cu doua zile a inchiriat garsoniera din capatul strazi. Deci eu cred ca deja stie unde se afla Doamna Ella. Cred ca asteapta sa fie singura sau sa prinda momentul potrivit incat sa se apropie de ea.
-Ok, pana maine noapte sa pregatesti casa de la munte, si sa imi aduci o alta masina. La miezul noptii am si plecat.
-Bine domnule Blak, mai doriti si altceva? Ma intreaba in timp ce se ridica in picioare.
-Nu Harry, multumesc. Si dau mana cu el.
Cand ma intrept sa il conduc si sa inchid usa dupa el apare si Maria.
-Buna dimineata domnule. Imi spune ea vesela.
-Neata. Ii raspund in timp ce ma dau din usa si plec spre dormitor.
-Domnule, vreti o cafea? O aud strigand dupa mine.
-Nu mersi, am baut deja.
Merg in dormitor sa vad daca minunata mea sotie sa trezit de la galagie dar doarme exact cum am lasat-o. Aunci decid sa ma duc in birou sa lucrez.Ella
O aud pe Maria cu tipa dupa sotul meu si ma trezeste. Inca sunt cu ochii inchisi nu vreau sa ii deschid sau sa ma dau jos din pat. Mai lenevesc asa vreo 10 minute pana cand decid sa ma dau jos si sa imi beau cafeaua cu sotul meu. Ma dau jos si sunt doar intr-o rochita de noapte, usor transparenta de culoare roz deschis. Imi iau halatul de aceasi culoare pe mine dar il las desfacut.
Ies din camera si ma indrept catre bucatarie.
-Buna dimineata. Ma saluta Maria pe un ton cam autoritar.
-Neata, sa imi pregatesti doua cafele te rog! Ii spun in timp ce dau sa ies din bucatarie.
-Domnul Blak nu vrea cafea pentru ca a baut deja. Imi spune in timp ce ma priveste direct in ochii iar eu ridic din sprancenele uimita.
-Va mai bea inca o cafea cu sotia lui, deci fa cum ti-am spus. Ii mai arunc o ultima privire si ies.
Ce a vrut sa insemne aroganta si privirile astea?! Doar nu ii place pe Dominic? Ma gandeam in timp ce mergeam in baie sa ma aranjez un pic. Dupa 10 ies si ma duc sa iau cafelele, intru in bucatarie si ea numai era acolo dar imi lasase cafelele pe blatul din bucatarie. Iau cele doua cafele si pornesc spre dormitorul lui, intru dar nu este, verific si baia si nimic atunci cu siguranta iar lucreaza in biroul sau.
Ciocan la usa si aud un intra foarte dur.
-Buna dimineata, vrei o cafea! Ii zimbesc si ridic cele doua cafele in sus.
-Iubito, neata, cum ai dormit! Vine si ma saruta cast.
-M-am odihnit foarte bine! Ii spun in timp ce el ia cafeaua si eu ma asez pe birou langa laptopul lui.
-Tu iar ai muncit toata noaptea?! Il cert eu.
-Nu iubito, m-am trezit pe la 5 si nu am mai avut somn si am zis sa mai rezolv cate ceva pe aici. Imi spune in timp ce isi aseaza capul pe picioarele mele.
-Si ai baut multe cafele aaa? Il intreb ironica.
-Adica? Nu inteleg! Imi zice vizibil confuz
-Pai am avut un scur schimb de replici cu domnisorica Maria! Ii spun in timp ce beau o gura din cafea.
-De ce? Te-a deranjat cu ceva?
-Un pic, i-am spus sa pregateasca doua cafele iar ea mia raspuns ca tu domnule Blak ti-ai baut deja cafeaua si numai vrei! Ii spun ironic in timp ce il ciupesc de nas.
-Serios? Ramane chiar si el surprins.
-Da, in fine o prostie pana la urma dar nu mi-a placut tonalitatea ei, nu ma deranjat cuvintele doar aroganta asta fara sens. Ii spun sincer.
-Voi vorbi cu ea! Spune dur
-Nu e nevoie, ma descurc eu! Ii spun zambind si el ma saruta.+18
Imi ia cafeaua din mana si pe a lui si le aseaza pe o masuta din fata biroului, eu raman nemiscata pe birou si il privesc, era doar in panataloni de trening, pieptul gol si parul ciufulit.
-Nu ar trebui sa umbli asa dezbracat prin casa! Ii spun in timp ce il urmaresc cu privirea.
Vine langa mine si incepe sa ma sarute pe gat, langa ureche, apoi pe gat in jos, imi da halatul dintr-o miscare jos si il arunca undeva prin birou.
-Sunt doar al tau iubito! Imi spune si incepe sa ma sarute din ce in ce mai pasional si adanc, inchide laptolul si il pune pe scaunul de la birou, vine langa mine si imi desparte picioarele si se pune intre ele, incepe din nou cu sarutari, imi da si rochita de noapte jos ramanand doar in chiloti in fata lui, incepe sa imi atinga sanii cu delicatete si sa-i muste incet. Ma aseaza mai bine pe birou si incepe sa imi maseze zona intima prin materialul chilotilor. Deja numai imi pot controla gemetele de placere. Imi da chiloti jos si se dezbraca si el, incepe sa imi sarute feminitatea si ma simteam din ce in ce mai excitata, vine din nou si imi saruta sani moment in care imi introduce un deget in vagin. Eu incep sa gem odata cu miscarile lui de dute vino.
-Esti unda iubito! Imi sopteste la ureche.
-Te rog iubire! Ii spun cu vocea ragusita si in soapta.
-Ce vrei iubito, spune-mi! Incepe sa imi sopteasca din ce in ce mai senzual. Isi scoate degetul din mine si incepe sa ma maseze cu membrul lui, moment in care imi las capul pe spate si ma tin de gatul lui.
-Nu ma mai chinui! Ii gem excitata.
-Intinde-te pe spate! Imi spune iar eu ma conformez imediat. Eram intr-o pozitie foarte indecenta eu eram intinsa pe birou cu genuchi ridicati iar el ma privea si isi musca buza de jos flamand. Se urca pe birou si incepe sa ma patrunda incet si bland, gemeam amandoi, inchid ochii, imi las capul pe spate si ma arcuiesc. Se opreste si il vad cum se incrunta si ma priveste.
-Iubito frigi, abia pot sa ma abtin sa nu ti-o trag cum vreau! Imi spune printre gemete.
Ma excita si mai mult cand imi vorbea asa.
-Nu te abtine! Ii spun printre gemete. Incepe sa se miste si isi musca buza. Il trag spre mine si il sarut pasional si il musc eu de buza. Mareste ritmul si se adancea din ce in ce mai adanc in mine. Cand totul devene la maxima intensitate se opreste. Ma ridica de pe birou, ma saruta si ma intoarce cu spatele la el, ma aseaza pe burta, cu grija. Il simt cum intra in mine si de data asta incepe sa faca miscari rapide si adanci, deja gemetele noaste se auzeau destul de tare, numai dureaza mult si terminam impreuna, se aseaza pe spatele meu si ma saruta pe ceafa.
-Ai fost perfecta! Imi sopteste si iese incet din mine.
Ma ridic de pe birou si sunt inca cu spatele la el. Ma intoarce si ma ia in brate si ma saruta pe frunte.
-Esti bine? Ma intreaba bland
-Foarte bine! Si ii zambesc si ma pitesc cu capul in pieptul lui.
CITEȘTI
Casatorie impusa
RandomElla o fata linistita de 20 de ani cu o viata modesta. Traia intr-un cartier din Londra, dupa moartea mamei a ramas singura cu tatal sau, dupa falimentarea firmei pe care o detinea totul se schimbase, facuse tot mai multe imprumuturi la cunostinte...