Dominic
Ma ridic incet din patul cu baldachin si privesc prin camera, pantofii aruncati, hainele si lenjeria intima sunt pe toata podeaua dormitorului si imediat imi vin in minte episoade de noaptea trecuta.
Cu o seara in urma
-Totul este foarte frumos, e o surpriza minunata, iti multumesc. O aud pe sotia mea cum imi spune in timp ce ma ia in brate.
-Te iubesc iubito, as muri daca ai pati ceva, de asta sunt asa de protector cu tine,imi pare rau ca te-am suparat. Ii spun si o sarut pe frunte.
-Te iubesc! O aud cum imi spune si o mie de furnicaturi simt.+18
O vad cum ma priveste pentru cateva scunde si incepe sa ma sarute, o face pasional si salbatic tot odata, isi infige mainile in parul meu si geme cand o musc usor de buza de jos.
-Te vreau Dominic!
O aud cum spune plina de dorinta si senzualitate. O ridic pe primul perete apropiat si ea isi aseaza picioarele in jurul meu. Isi lasa capul pe spate sa imi faca loc sarutarilor. Pornesc spre camera ne rupand sarutul. Incepe sa ma dezbrace imediat cum o pun jos pe picioarele ei. Imi scoate tricoul si il arunca pe jos, incep sa ii dau si eu la randul meu piesele vestimentare. Ma inebuneste cand ma saruta pe piept si ma zgarie usor pe spate, e in sutien si rezemata de usa, o privesc cum se indreapta spre pat si isi lasa blugi sa cada pe podea ramanand in lenjerie intima. Avea dor o pereche de chiloti tanga si sutienul amandoua fiind albe, era asa de perfecta.
-Vino!
Si imi face semn spre ea.
Ma trage si incepe un joc foarte periculos, ma saruta pe ureche si incepe sa coboare pe gat, ma musca si apoi trece usor cu limba peste locul ranit, o privesc cum coboara spre piept si mai apoi se lasa in genuchi. Ma dezbraca si incepe sa ma sarute pe membrul deja erect de mult, ma inebuneste si ea e constienta de asta. Simt ca numai rezist mult si o ridic si o asez usor pe pat.
-E randul meu sa te chinui.
Si incept sa o sarut in zona intima cum o facea ea mai devreme, o sarut, o musc si mai apoi trec cu limba.
Geme puternic si isi arcuieste spatele. Ma ridic si incep sa ii sarut abdomenul mai apoi ajung spre sani, ii masez si sarut fiecare in parte.
-Te rog!
O aud cum geme din ce in ce mai puternic.
-Ce ma rogi iubito?!
O intreb la fel de pasional si in secunda urmatoare imi introduc un deget in ea. Doamne cat de fierbinte si uda este.
-Te vreau acum!
Imi spune si ma trage spre ea si ma saruta, imi scot degetul cu grija sa nu o ranesc si ma pozitionez la intrarea ei, o privesc si o tachinez putin masand zona intima cu membrul meu, o vad cum inchide ochii si isi musca buza de jos.
-Deschide ochii, vreau sa te privesc!
Ii soptesc la ureche iar ea ma asculta. Ne uitam unul in ochii celuilant si o patrund, se incrunta usor si geme. Incep sa fac miscari usoare iar ea se arcuieste sub mine.
Sunetele noastre se aud in toata casa, e asa de fierbinte in cat nu ma pot abtine sa nu fac miscari mai rapide.
Vreau sa schimb pozitia si sa o vad deasupra mea cum ma domina. Ies usor din ea si o sarut, ma intind si o trag peste mine.
-Ce faci?
Ma intreaba in timp ce ii mangai fesele si o pozitionez cu picioarele de o parte si alta mea.
-E randul tau iubito, vreau sa te privesc deasupra mea.
O sarut si ii mangai spatele.
-Relaxeaza-te iubito!
O sarut din ce in ce mai adanc si o ating pe fese, ea isi baga minile in parul meu si geme. O asez usor pe membrul meu.
-Ridica-te iubito!
Ma asculta si se ridica incet o simt cu se adanceste si se muleaza dupa mine, geme si o indem cu mainile pe fesele ei sa se miste. La incepul ritmul a fost usor si de acomodare, ii mangai sani si o privesc cu geme deasupara mea de placere, privelistea asta nu as da-o pntru nimic.
Asa am tinut-o pana dimineata, am facut-o a mea iar ea ma facut al ei in toate modurile.Prezest
Zambesc stangaci la toate momentele, dau drumul la apa si fac un dus rece ca sa ma invioresc, dupa 10 minute ies si imi infasor un prosop in zona intima. Merg spre bucatarie si pregatesc micul dejun si doua cafele fierbinti. Merg in dormitor si asez cu grija tava pe noptiera de langa pat.
-Iubito, trezeste-te! Ii soptesc la ureche si tot odata sarut locul.
Ea se zvarcoleste un pic si se aseaza mai bine.
-Iubito!
O strig incontinuare incet.
-Mmm, mi-e somn!
+18Incepe ea sa se planga ca un copil mic in timp ce se intoarce cu fata spre mine iar cearceaful ii lasa sani perfecti la vedere.
O privesc si incep sa o sarut pe obraji, zambeste si se cuibareste in mine. Incep sa ii trasez lini fine pe spate.
-Mmm, ma gadili! Imi spune zambind cu ochii inchisi in timp ce se intoarce cu spatele si se impinge ce fundul in membrul meu.
-Iubito, nu face asa! Ii spun in timp ce imi arunc prosopul si ma asez sub cearceaf impreuna cu ea.
-Cum asa? Ma intreaba si ea in timp ce mai face o miscare impinganduse iar.
Ii indepartez parul si ii las sarutari pe ceafa, ea se pisiceste si rade incet.
Ii cuprind un san in palma si incep sa ma joc cu el, se impinge din nou si acum ramane acolo. Deja membrul meu reactioneaza la antingerea ei, incep sa o sarut pe gat si o trag mai aproape de mine cu totul, acum ea sta lipita cu spatele de pieptul meu. Incep sa o ating pe tot corpul, pe sani, pe fese si mai apoi la punctul sensibil, o masez usor si delicat iar gemetele de placere nu intarzie sa apara.
O patrund incet si cu grija pe la spate in timp ce incep sa o masez mai apasat. Ea geme si facem impreuna miscari de dute vino, arunc cearcaful de pe noii fiind ca vreau sa ii vad fiecare parte a corpului, numai dureaza mult si terminam amandoi in acelasi timp, ramanem si ne linistim amandoii in timp ce o strang in brate.
-Buna dimineata! Imi spune in timp ce se intoarce zambind la mine.
Ii zambesc si o sarut apasat.
-Buna dimineata iubito!
CITEȘTI
Casatorie impusa
RandomElla o fata linistita de 20 de ani cu o viata modesta. Traia intr-un cartier din Londra, dupa moartea mamei a ramas singura cu tatal sau, dupa falimentarea firmei pe care o detinea totul se schimbase, facuse tot mai multe imprumuturi la cunostinte...