Dominic
Sunt in birou incercand sa uit de toate problemele, sa uit ca nu e cu mine si sa treaca timpul mai repede, am o sticla de coniac langa mine si incep sa o consum incet incet, imi mai aprind cate o tigara dar vad usa cum se deschide sunt sigur ca este Harry dar o vad intrand pe sotia mea. Ne priveam si nici unul dintre noii nu putea spune nimic.
Sting tigara si ma ridic in picioare. Ocolesc biroul iar acum ne aflam fata in fata.
-Nu vreau sa mai stam despartiti, te iubesc prea mult Dominic dar nu mai imi rupe inima te rog! O aud cum imi spune si mi se pare ireal.+18
-Lasa-ma sa te fac fericita din nou! Ii spun si o sarut, o fac pasional si salbatic.
O ridic in brate ca pe o mireasa si o duc in dormitorul nostru care este ne atins de cand a plecat ea.
O asez cu grija si incep sa o dezbrac fara sa întrerup vre-o secunda sarutul.
Imi dau si eu tricoul jos si ma urc in pat langa ea, statea in varful patul dezbracata, aseptanduma. Isi trace trage usor cearceaful alb peste trupul gol si ma priveste rusinoasa.
Incep sa o sarut incet, o mangaiam bland pe par si o asez usor pe spate, incep sa ii sarut si ating sani usor si cu grija fara sa-i provoc vreo durere, imi plimb mainile pe tot corpul ei, mi-a lipsit enorm de mult, imi cobor o mana spre zona ei intima si incep sa o masez incet, geme si incepe sa imi traseze lini adanci pe spate. Nu o mai torturez mult si ma asez deasupra ei, atent sa nu o ranesc in vrun fel pe ea sau pe bebelina noastra. O patrund incet si gemem impreuna, o sarut si fac miscari lente, o tinem asa inca o ora si dupa ce terminam impreuna o strang in brate si o inveles incet, o mangai pe burtica si e un moment atat de minuntat si un sentiment la fel. Ea ma invatat sa fac dragoste nu doar sex. Sa fac dragoste cu ea dupa o cearta e cu adevarat o avalansa de sentimente. O privesc cum adoarme si raman langa ea pana adorm si eu.Ella
Ma trezesc si pot vedea ca seara se lasa, ma uit langa mine si il vad pe sotul meu cad de adanc si linistit doarme, semn ca a asteptat mult un somn ca asta.
Ma dau jos cu gandul sa fac un dus cand simt niste crampe puternice. Raman pe loc cateva minute si imi trece, ma indrept spre baie, dau drumul la apa calda si intru in dus, fac unul rapid si dupa ce termin iau un halat pufos si ma indrept spre dormitor. Ma dau cu crema si din nou simt aceste crampe dar mult mai puternice.
-Dominic! Apuc sa il strig si asta a fost ultimul lucru care mi-l amintesc.Dominic
O aud pe sotia mea strigand si imediat tresar, o vad cum lesina si imediat ma indrept spre ea.
-Iubito?! Raspunde?! Heiii?!
O strigam disperat dar ea nu se misca. O iau repede in brate si o duc la masina. O acopar cu halatul cat sa nu se vada nimic si o asez cu grija. In 5 minute ajungem la spital iar ginecologul imediat a inceput sa o controleze. Alte infirmiere au inceput sa ii ia sange si sa ii verifice tensiunea si temperatura.
-Spune-mi ce se intampla, de ce nu se trezeste?! Tip disperat la doctorul care intrase imediat cum am ajuns.
-Va rog sa va calmati si sa iesit afara! Imi spune doctorul dur.
-Nu ies nicaieri pana nu se trezeste! Ii spun si mai dur doctorului care ma priveste si nu imi spune nimic.
Priveam cum toti doctori alearga in jurul ei dar nu imi spunea nimic. Simteam ca imi pierd mintile, aveam lacrimi in ochii si simpt cu ma cumprinde panica.
Dupa mai bine de o ora dupa ce am stat intr-un colt si am privit tot un gincologul vine spre mine.
-Este stabila acum, i-am facut toate controalele, bebelusa este bine, este sanatoasa, lesinul sa intamplat pentru ca mama nu avea destule vitamine pentru amadoua si corpul ei numai facea fata. Imi explica acesta.
-Am inteles, si cand se va trezi? Il intreb imediat.
-Acum o vom duce intr-o rezerva unde va fii izolata de celelante mame pentru a nu lua vrun virus ceva, vom fii foarte atenti pentru ca organismul ei este foarte sensibil, si se va trezi imediat dupa ce perfuzile isi vor face efectul. Imi explica doctorul.
-Bine, multumesc! Ii raspund doctorului politicos si pornim spre camera Ellei.
Dupa ce au aranjat tot, au mai dezinfectat inca odata camera, in sfarsit am ramas singuri.
O priveam cum doarme, stiam ca e asa din cauza mea si nu puteam sa o ajut cu nimic.
Ma simt ca ultimul nenorocit, imi asez capul pe mana ei si astept sa se trezeasca.Buna, ma bucur sa vad ca am asa multi cititori! Va multumesc pentru voturi si astept si pareri! O zi frumoasa!
CITEȘTI
Casatorie impusa
RandomElla o fata linistita de 20 de ani cu o viata modesta. Traia intr-un cartier din Londra, dupa moartea mamei a ramas singura cu tatal sau, dupa falimentarea firmei pe care o detinea totul se schimbase, facuse tot mai multe imprumuturi la cunostinte...