Capitolul 14

2K 72 0
                                    

Dupa 5 luni
Dominic

-Buna dimineata Maria, pregateste-ne micul dejun ca o sa coboram in 10 minute.
-Bine domnule.
Dupa ce ne-am intors din vacanta am decis sa cumparam o casa ma retrasa de centrul orasului, undeva pe langa munte, aerul curat si linistea este tot ce are nevoie sotia si fetita noastra!
Am aflat cu o luna in urma sexul bebelusului si am fost foarte feticiti pentru ca ne doream fetita, am ales si numele deja Miruna Clarissa.
Toate lucrurile sunt linistite si decurg normal, bine inteles ca si aici am adus sa pazeasca toata casa zi si noapte inca nu am mai aflat nimic de idiotul ala din seara de la restaurant.
Ma indrept spre camera si o vad pe sotia mea cum incepe sa se miste, semn ca se trezeste.
De cand a ramas insarcinata si avand in vedere ca este vara doarme doar in lenjerie intima din cauza calduri, o priveliste de vis.Este in continuare la fel de sexy si daca ai vedea-o de la spate nici nu ai zice ca urmeaza sa nasca.
In ultima luna nu au mai fost momente asa de intime ca inainte, doctorul ne-a recomandat pentru siguranta sa evitam pe cat posibil sexul dar nu este nici ceea mai mica problema, o sa treaca aceste luni si vom recupera.
-Buna dimineata iubito! Ma asez usor pe pat si o sarut pe frunte iar apoi pe burtica.
-Neata, dar ce matinali suntem! Imi spune ea razand.
-Da iubito, azi am putina treaba si trebui sa ies, daca vrei mai dormi, am vrut sa vad cum te simti.
Ii spun in timp ce ea se cuibareste in mine.
-Ma simt foarte bine iubire, ne este foarte foame! Imi spune si incepem sa radem.
-Vezi deja micuta sa trezit! Imi spune in timp ce se mangaie pe burica iar eu ma ridic si o pup si imi adez urechea pe burtica ei.
-Haide repejor la masa atunci fetelor! Incepem sa radem si o ajut sa se ridice usor din pat, ii dau halatul destul de scurt si ne indreptam spre micul dejun.
-Buna dimineata doamna! O aud pe Maria cum o saluta politicos pe sotia mea.
Dupa ce ne-am intors din vacanta am avut o dicutie foarte serioasa cu Maria si i-am explicat exact ca ea este doar bucatareasa si menajera acestei case, imi este mila ca are un copil, oricum am vrut sa o concediez imediat pentru sotia mea dar Ella nu ma lasat si de atunci nu au mai fost probleme.
-Si iubire unde trebui sa pleci? O aud pe sotia mea intreband.
-Vine din nou tipul din Emirate pentru ca am oprit toate afacerile si sau strans cateva ceva de rezolvat iubito, am vorbit cu Bianca aseara si zicea ca o sa treaca pe aici.
-Da, mi-a trimes si mie mesaj mi-a zis ca a lua un cadou pentru bebelina. Incepem sa radem amandoii si dupa ce terminam micul dejun ne indreptam amandoi spre usa.
-Sa vii repede, o sa ne lipsesti! O aud pe sotia mea cum imi spune si ma ia in brate.
-O sa vin iubito, daca e ceva suna-ma imediat ok? Ii spun in timp ce o mangai pe par.
-Ok! Imi raspunde bosumflata ca plec.
-Te iubesc iubito! O sarut si o strang in brate.
-Si eu, ai grija!
Dupa ce ies il sun pe Harry si ii spun sa pregateasca toate intalnirile care le avem pentru azi. In 20 de minute am ajuns la sediu, m-am uitat la cateva masini si am trimes cateva in alte tari. Am avut o discutie un pic aprinsa cu barbatul din Emirate, vrea sa ma duc pentru doua zile personal sa ii vad motociclete si sa dam drumul la afaceri cat mai repede. Ma indrept spre casa rapid ca am pierdut destul timp cu afacerile. Parchez masina si ma duc repede in casa sa imi vad sotia. Intru si o vad pe Maria cum sterge praful.
-Ella unde este? O intreb iar ea tresare cand mi-a auzit vocea.
-Este in dormitor domnule.
Dupa ce imi raspunde pornesc spre dormitor, urc scarile si apoi deschid usa usor. Privesc spre pat si este gol, intru si vad usa deschisa si lumina din baie, se aude si apa semn ca face dus. Incep si ma dezbrac si eu repede ca sa ma alatur ei. Deschid usa din sticla incet si o vad pe sotia mea cum statea cu ochii inchisi sub apa si se relaxa. Ma apropi incet si o strang in brate, tresare un pic semn ca sa speriat.
-Mi-a fost dor de tine!

Casatorie impusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum