Light's pov.
Jsme k sobě připoutaní... Myslí si, že když mně budou mít stále na očích nebudou už žádná úmrtí. Hah naštěstí nejsem takový idiot, abych si to neuměl zařídit.Nějakou dobu se nic nedělo. Nikdo neumíral. Věděl jsem, že se nemám čeho bát. Rem by to nepředala nikomu neschopnému. Pro Misu by udělala cokoliv.
Dnes jsem měl jít s Misou na 'rande'. Samozřejmě s námi měl jít i Ryuzaki. Ale nakonec Misa musela na natáčení nějaké reklamy. Byl jsem rád. Nemám potřebu chodit na nějaké hloupé rande. Obzvlášť, když s náma má jít i Ryuzaki. Stejně s ním ale budu muset být. Přece jen jsem k němu připoutaný.
Sedíme na gauči a já se nepopsatelně nudím. Ryuzaki se opět cpe nějakým svým dortem. Co s tím sladkým jídlem furt má? Musím sice uznat že vypadá roztomile, ale řekl bych, že to s tím sladkým přehání.
Podívám se na něj a on bez jediného povšimnutí jí svůj dort dál. Možná by se ta jeho závislost na sladkém dala nějak využít. *v mysli se ďábelsky směje*
Když si s ním udělám lepší vztah, mohl by mi více důvěřovat a tím bych ho zbavil myšlenky, že já jsem Kira. Pro mé štěstí ji právě dort se šlehačkou, kterou má pro případ, že by ji na dortu bylo málo i vedle na stolku.
Ryuzaki si zrovna dává do pusy další sousto, čehož využiji a škubnu rukou. Šlehačka je teď všude na jeho triku. Začnu se mu zběsile omlouvat a házím po něm omluvné pohledy, i když se v mysli zvrhle usmívám. "Můžu to nějak napravit?" Zeptám se ho.
"Jsem v pořádku Lighte."
"Vážně? Mohl by ti to triko třeba pomoct vyčistit nebo tak." Pousměji se na něj.
Nečekám na odpověď, skloním se k jeho tričku a slíznu z něj šlehačku tak, abych se jazykem dotkl jeho bradavky.Ryuzaki se zakucká. "Co to děláš Lighte, nech toho." Zamračí se na mě. "Proč? Konečně by jsi tu šlehačku mohl využít i jinak než jen na dorty."
Vyhrnu mu tričko a ihned si přisaji na jeho, už ztvrdou bradavku. Zakloní hlavu a zakousne se do svého rtu. "Lighte... dost." Zaprosí. Neposlouchám ho a přesunu se k druhé bradavce. Tu první chytnu mezi prsty a začnu si s ní hrát. Ryuzaki hlasitě zastená a já díky tomu začínám být čím dál tím více nadržený. Klidně bych se mohl udělat jen z poslouchání jeho stenů.
Přelezu si nad něj a začnu ho hrubě líbat. On mi okamžitě přestane odporovat a zapojí se do polibku. Líbá skvěle. Když nám dojde dech, odtáhnu se. Po chvíli se ale rozhodnu zaměřit se na jeho krček. Mírně ho kousnu, načež on sykne. Jako omluvu mu místo něžně políbím a zase se přesunu o něco níž. Na klíční kosti mu zanechám malé znaménko.
Přetáhnu mu triko přes hlavu. Ničím se už nezdržuju a vrhnu se k jeho podbřišku. Dám mu pár motýlích polibků. "Co kdybychom teď přešli k tý šlehačce zlato. Ano?" Na to mi jen mírně přikývne. Je celej červenej a zadýchanej. Z toho pohledu mi cukne v penisu. Musím si zkosunout ret. "Ani nevíš, jak moc tě chci." Zašeptám mu do ucha a zkousnu ho.
Odtáhnu se a sáhnu pro šlehačku, kterou otevřu, ale ještě předtím, než ji použiju si dám trochu do pusy.Ještě jednou ho políbím, než mu stáhnu kalhoty i s boxerkama a nastříkám mu trochu šlehačky na stehna. Začnu mu vše že stehen slíbávat a čím blíže u jeho rozkroku jsem, tím hlasitěji Ryuzaki vzdychá. "Prosím...potřebuju tvůj dotek... tam dol-ah" Nedokončí větu, protože přejedu rukou po jeho naběhlé chloubě.
Stisknu mu ho v ruce a usměju se, když zakňourá a přivře oči. Rozhodnu se, že ho nebudu více trápit. Vsaju jeho špičku, Ryuzaki mi vyjde boky vstříc a tak si ho dám celého co pusy. Začnu pohybovat hlavou. Různě se podemnou kroutí. Použiju trochu zuby a on prudce vydechne, ale po chvíli se rozhodnu to ukončit, protože se musíme dostal k něčemu trochu jinému a já se nutně potřebuji udělat.
"Chceš mě? Chceš abych ti pomohl se uvolnit hmm?" Promluvím na něj vzrušeně. Vydechne tiché ano a tak mu strčím prsty před pusu. On bez váhání vsaje mé prsty. Začne je různé sát a olizovat. Když už mi přijde, že je to dost, vytáhnu mu prsty z pusy a nasměruji mu je k zadečku.
Kroužil jsem na jeho vstupu svým vlhkým prstem, který jsem do něj pomalu začal zasouvat. Chlapec podemnou na to zatne zuby a začne zhluboka dýchat. Pomalu do něj zkusím dát i druhý a poté i třetí prst. Když se konečně Ryuzaki uvolní, vyndám z něj prsty a namířím k jeho otvoru svůj penis.
Pomalu ho do něj zasunu. Opět si ho přitáhnu do polibku. Snažím se ignorovat chrastění pout, kterýma jsme připoutaní. Po tvářích mu tečou slzy, tváře má celé zarudlé a vlasy rozcuchané. Začnu se v něm pohybovat a každým přírazem zrychluji. Přitáhnu si ho k sobě, on mi dá ruce za ramena a hlasitě mi sténá do ucha. Přivřu oči a chytnu ho pevně za zadeček. Oba hlasitě dýcháme. Jeho stěny se kolem mě začnou stahovat, díky čemuž se rychle blížím k vrcholu. I můj chlapec už brzo bude. Namáčknu si jeho tělo na své. Nechám ho, aby otíral svůj penis o moje břicho. Naposledy přirazím a oba se uděláme. Já do jeho úžasného pozadí a on na naše břicha.
Zmoženě vydechnu. Nechám ho, aby dopadl na gauč a svalím se na něj. Po chvíli si ho přitáhnu za pas k sobě. On se ke mě otočí čelem a zasměje se. "Na tom, že si myslím, že bys mohl být Kira se nic nemění, ale tohle můžeme provozovat častěji." Řekne a políbí mě. "To mi rozhodně problém nedělá." Odpovím mu, když se od mě odtáhne. Možná, že mé plány úplně nevyšli, ale alespoň si s ním mužů občas pohrát. Navíc přece jen je tu pořád nynější Kira, který se o to určitě postará... Prozatím.
Ahoooj vítám vás o dalšího dílu po těch 5 měsících... Nebudu vám lhát prostě jsem byla jen hrozně líná. Každopádně doufám, že vám to tenhle díl vynahradil. Tento díl na ship Light x L je pro FujoshiPandaLaikey doufám že se ti to líbí, když jsi musela tak dlouho čekat. Moc se omlouvám Care_Salvatore_Black,
že jsem zapomněla na jeden díl pro ni. Takže další bude hned po tomto. Budu rada za votes a komenty. Opět si můžete psát o nějaké shipy. Ještě jednou se omlouvám za dlouhé čekání.. Mějte se
💚💙
ČTEŠ
ONESHOTS
FanficPíšu jen gay shipy. Pokud by někdo chtěl, může si napsat do komentů o jakém shipu mám napsat a o čem story bude. Pokud odmítnu napsat nějaký oneshot, který byste chtěli, je to z důvodu: ani trochu ten ship neznám, z celého srdce ho nesnáším. (Vím, n...