Min mor og jeg pakker bilen færdig, vi er næsten klar, da jeg lige skal på toilet.
"Mor jeg skal lige på toilet inden vi kører"
"Okay, bare hver hurtig"
"Jaja" siger jeg og løber ind i huset og ind på toilet.
Shit. Skal det lige være idag jeg får mens...
Hvor fanden er der et bed henne?
Jeg finder et i en æske ved siden af toilet, og tager det på.
Jeg ser, at jeg har fået en SMS, fra en ukendt nummer, der står."Hej, håber du bliver klar til 1.g, og får mange nye venner, men os feste ;) hilsen Mikkel fra 3.g"
Hvordan har han fået mit nummer, skal jeg mund svarer ham tilbage? Nah, jeg tror det bedst, at bare lad hver.
"VI KØRER NU" kan jeg hører min mor råbe.
"Kommer"Vi kører i 3 timer, før vi er ved vores nye hus!
Det er vildt sødt inde i!
Jeg pakker mine ting, og så hjælper jeg min mor med at pakker resten ud.Kl 21:00.
Jeg lægger på sengen, i mit nye værelse. Jeg kigger på min mobil, og ser den SMS, som jeg fik tidligere. Jeg læser den i gemmen mange gange, og tænker på hvad jeg skal svare tilbage, men så skriver jeg."Tak"
Han svarer hurtig med.
"Håber vi ser der over ;)"
Hvorfor vil han dog det, da jeg kun er 1.g'er og han er 3.g'er?
"Okay" svarer jeg tilbage.
Ved bare ikke hvad jeg skal skrive, da ikke det er hver dag en fyr, bare sådan lige skriver til mig.
Jeg kigger på klokken, og kan se at den er snart 1:00. Hold da op, jeg må nok gøre mig klar til at gå i seng.HÅBER I VIL LÆSE VIDER❤️🙂, hvis der er nogen stave fejl, er det, fordi jeg er ordblind❤️
YOU ARE READING
Emma's liv som 16
Teen FictionDet handler om en pige, ved navn Emma. Hun skal begynde på gym, så møder hun nogle mennesker, som får hendes liv på hovedet.