Det pinlige hej....

690 3 1
                                    

Jeg vågner ved min alarm kl 6:40. Vi bor rigtig tæt på gym, så jeg skal nok først gå, når klokken er 7:45, tænker jeg.
Jeg tager nogen hulet jeans på, og en helt normal hvid bluse på.
Jeg kigger på min Snapchat, og ser en har spurgt mig, som ven. Det er en der hedder Mikkel, når ja det er ham, som sendte mig beskeden igår. Jeg venter med at svare, fordi for det første hvordan han fandt mit nummer og får det andet, hvordan han har fundet min snap, eller men ved jo ikke om det er ham, men det er jeg næsten 100% på at det er ham.
Jeg sender min Streak ud, og lægger min mobil fra mig.
Jeg går hen til køkkenet, hvor jeg kan se min mor sidde ved bordet.
"Godmorgen skat siger hun"
"Godmorgen siger jeg med brød i munden"
"Ik snak med mad i munden!"
"Jaja siger jeg og bliver ved"

Kl 7:30
Jeg ved godt, at jeg sagde jeg vil gå kl 7:45, men jeg tror det bedst, at jeg går nu.
"Farvel mor"
"Går du allerede nu?"
"Ja det tænker jeg"
"Når okay, men så farvel skat. Ha' nu en god dag"
Jeg hører lige hvad hun siger, før jeg lukker døren efter mig. Jeg kan se mange på vej hen til gym, men jeg lægger meget mærke til en. Det er en høj fyr, med smuk hår. Han må nok ik være en 1.g'er, fordi han ser meget ældre ud.
Han går hurtig forbi, men han sidder fast i mit hoved.
Jeg går afsted, da jeg hører en pige råbe.
"VENT"
Jeg kigger bagud og ser, at det er min gode veninde Annika, der råber vent.
"Hej siger jeg"
"Hej"
"Fedt, at vi begge skal starte her"
"Ja, så kender man en"
Vi snakker lidt mere, imens vi går, men når vi er ved døren hører jeg en sige.
"Hey er du Emma?"
Jeg kan se at det var ham fyren jeg så tidligere, ham med det flotte hår.
"Hvordan ved du, at jeg hedder Emma?"
"Oh Sorry, jeg er Mikkel"
Shit man! Det er ham, jeg troede bare det var en der lavet sjov med mig.
"Okay..."
"Haha jeg kan godt lide pige der holder igen;) siger han og går vider"
Det var ikke mærkeligt, eller noget.
"Uuuhh scorer du på første dag siger Annika?"
"Nej det er bare en fyr, der tror han er noget"
"Men han er vildt lækker Emma!"
"Ja men jeg tænker ikke på det. siger jeg selvom jeg ved det er løn"
Vi går ind, og ser, hvor stort gym er!

HÅBER IKKE DER ER NOGEN FEJL❤️ læs vider, hvis du vil :) ;).

Emma's liv som 16Where stories live. Discover now