Er vi virkelig venner?

288 2 0
                                    

Jeg tager i skole, som altid, men idag har jeg lavet et mål og det er, at få Jonas med til fest hos Mikkel. Jeg følges med Annika til gym. Det har vi gjort siden første dag. Vi kommer bagom skolen, hvor vi mødes med Mikkel, Mads, Mike og Karl. Jeg kan hører dem griner over noget.

"Hey drenge, hvad griner i af" spørger jeg?

"Det er bare ham her taber vi flækkede" griner
Mike, men mere siger han ikke før Mikkel siger noget.

"Han laver bare sjov" siger Mikkel på en måde, så man ved det er lyn.

"Hvem er det i flækkede?" Spørger Annika.

"En ved navn Jonas" griner Karl

"Er i fucking dumme, eller hvad i skal jo ikke fortælle dem det" råber Mikkel ind i deres hoveder.

"Mikkel er det rigtig" siger jeg imens jeg kigger trist på ham.

"Ville du blive sur, hvis det er?"

"Ja"

Så fortæller han, hvor meget de havde gjort ved ham. Nu giver det hele mening, hvordan Jonas havde været.

"Hvordan kunne du gøre det Mikkel" råber jeg og løber væk. Jeg vil bare væk, men så kan jeg mærke en der står foran mig. Jeg kigger op.

"Er du okay?"

"Jonas. Jeg er så ked af det"

"Jeg er os ked af det, at jeg ikke fik fortæl det tidligere"

"Hvordan vil du, at det er det jeg snakker om?"

"Du snakker til dig selv fjolle" griner han

"Hehe" griner jeg med vand i øjnene.
Vi snakker om hvor meget de havde gjort mod ham, og hvor fake friends de har været hele tiden. Jeg begynder at tro at de os lyver om hvad de hedder. Jeg kan bare virkelig ikke stole på dem lige nu. Jonas og jeg krammer lange.
"Det er godt at være venner igen" siger jeg
"Ja det er det"

Håber i kunne lide dette kap❤️

Emma's liv som 16Donde viven las historias. Descúbrelo ahora