Miste en god ven?

315 2 1
                                    

Mandag bliver til tirsdag, tirsdag bliver til onsdag, onsdag bliver til torsdag, og torsdag bliver til fredag. Den dag hvor jeg skal til fest hos Mikkel. Mikkel og jeg fik snakket vildt meget sammen. Vi hængt endda ud sammen med hans venner hjemme hos Annika, men Jonas er ikke så glad, for at vi hænger ud med dem. Jeg ved ikke hvorfor og har os prøvet at snakke med ham, men han gider ikke at svare igen. Tænk at sådan en god ven, bare sådan går fra en. :( det gør mig lidt ked af det, når jeg ser ham. Han går for det meste alene. Han ser aldrig rigtig glad ud længer. Han... ser trist og bange ud. Fx når du lige har set en gyser og det er nat, så er man jo vildt bange, hvis du går alene hjem. Sådan ser han ud.

Jeg begynder at tro, at Mikkel og hans venner har noget med det. Det er ikke normalt at se ham sådan, synes jeg, og når jeg snakker om ham til Annika siger hun bare.
"Han har det fint og han kan jo altid bare være med"
Det er som om vi aldrig rigtig har mødtes. Jeg bliver nød til at finde en måde til at blive venner igen med ham.

Hvad ville du gøre, hvis det skete for dig. Skriv i kom❤️ og håber der ikke var for kort! Næste kap er mere lang og handler nok om fredagen!

Emma's liv som 16Where stories live. Discover now