Herkese Merhaba! Kitap yazmayı çok seviyorum ve bu bağımlılık gibi bir şey oldu sanırım DŞEPFDŞSPDLĞ Hayat et konularında pek iyi değilim ama elimden geldiğince güzel hikayeler atmaya çalışacağım. İlk karakter Harry olsun istedim♡
Hogwarts'ın 3. Yılı gelmişti ve Hogwarts dokuz üç çeyrek trenine bindin ve boş yer aramaya başladın. Boş bir yer olmasını ümit ediyordun.
Boş bir yer buldun. Bavulunu koyup oturdun ve dışarıyı izlemeye başladın. Canın sıkıldı. Boş yer aramak için önünden geçen ama seni görmeyen insanlara bakmaya başladın. Sonra aklına Snape'in bu yıl için aldırdığı Tarih Boyunca İksirler kitabını açıp incelemeye başladın. O arada kapının oradan bir ses duydun. Biri yaklaşıyordu...
Gelen senin sinir olduğun bir kızdı. Pansy Parkinson yanına gelmişti. (Harry hemen gelecek mi sandınız lfslfdlspfls) Malfoy, Crabbe, Goyle ve Parkinson okulun ilk yılından beri seninle alay ederlerdi. Tabi sen de sessiz kalmıyordun. Kız seni aşağılarcasına yukrıdan aşağı doğru süzdü. Bu kızın bakışları bile çok egoistti.
"Draco'yu gördün mü? Malfoy'u yani? Sahi ben neden sana soruyorum ki" arkasını dönüp gittiğinde Malfoy'la karşılaştı. Malfoy Parkinson'u görünce :
"Crabbe ve Goyle Nerede? Diye sordu. Sonra olayı anladı.
"Buna neden soruyorsun? O ne bilsin?"
Malfoy ve Parkinson bakışlarını sana çevirdi. Malfoy devam etti."Ezik."
Tam cevap vermek için ağzını açtın fakat o arada bir ses duyuldu.
Üçünüz de o sese doğru başınızı çevirdiniz. Bu Harry Potter'dı. Malfoy'un yanına gelmişti.
"Hiç bir zaman aşağılamaktan vaz geçmeyeceksin değil mi Malfoy? o kızın değil de sen kendinin ne kadar ezik olduğunu bilmiyorsun, acıyorum sana."
Malfoy tam cevap veriyordu ki Tren hareket etmeye başladı. Malfoy sinirlenmişti. Ama yerine geçmeyi tercih etti. Sen de kitap elinde olayı izliyordun.
Harry, yanına gelerek "Boş ise oturabilir miyim?" Dedi. Sen de onu koruduğu için ona teşekkür etmek istemiştin. Bu yüzden kabul ettin. Harry bavulu bırakıp karşına oturdu.
Sen teşekkür ettin fakat o "rica ederim" diyecek konuyu kapattı.
Sen onun hep Ron ve Hermione ile dolaştığını biliyordun ve bu yüzden,
"Ron ile Hermione Nerede?" Diye sordun. Harry ise "Onları bulamadım. Onlar da burayı bulursa sorun olmaz umarım?" Dedi. Sen de "Hayır tabi ki." Dedin.
Harry, okulun ilk yılından beri seni seviyordu. Ama bunu söylemeye cesaret edememişti. Seni hep uzaktan izliyordu.
Harry sana baktı ve bir şey demeye çalıştı. Dursley'lerin evindeyken "Seni seviyorum nasıl söylenir?"üzerine alıştırma yapmıştı. Bir keresinde az kalsın gözleri kapalı söyleyince Dudley'e söylüyordu. Harry o anı unutamıyordu.
Harry "ş.şey" dedi sen hiç bir şey demedin.
Harry boğazını temizledi ve konuşmak için tekrar ağzını açtı.
"Dinle, uzun zamandır seni izliyorum, seni düşünüp duruyorum (Harry kıpkırmızı olmuştu.) Sanırım ben seni seviyorum"
Sen şok olmuştun. Harry Potter seni seviyor muydu? Sen ona platoniktin bir zamanlar ama hâlâ onu seviyordun.
Harry terlemişti. Korkuyordu. Utancından Cama bakmaya başladı.
"Ben de seni seviyorum"
Harry bunu duyduğu an başını çeviremedi. Kalbi yerinden çıkacak gibi oluyordu. Havalı görünmeye çalıştı.
"Gerçekten mi?" Dedi sen de başını salladın. Harry "E o zaman biz?"
Sen de "evet dedin, artık sevgiliyiz"
O sırada Ron ve Hermione geldi ve hepiniz beraber sohbet etmeye ve sevgili olduğunuzu söylemeye başladınız ve sen, konuşurken,o arada Harry'nin sana ara ara küçük tatlı bakışlar attığını fark etmedin.
İlk oldu için kötü oldu ama daha güzelleri gelecek♡ TARİH BOYUNCA İKSİRLER DİYE BİR KİTAP YOK ÇÜNKÜ KAFADAN ATTIM :d