Draco Malfoy

5.4K 223 134
                                    

Hogwarts'ın üçüncü yılıydı ve sen, (binan Gryffindor) arkadaşınla birlikte bahçede oturup sohbet ediyordun. (S/A senin adın, S/S senin soyadın)

S/A : Snape'in verdiği şu ödev çok sıkıcı. Bir iksir bul ve onun hakkında bir parşömen dolusu bilgi yaz, ve o iksiri sınıfta bir şeyin üstüne dene!

Arkadaşın okuduğu kitabı hızlıca kapatarak sana baktı. "Snape'e alışamadın herhalde,her ders sonu ödev verir, Gryffindor'dan puan kırmak için bahane arar falan. Alış, Snape hep böyledir."

Sen bıkkın bıkkın etrafa bakarken aklına bir anda yaklaşan eğlence Balosu geldi.
Hâlâ kendine bir eş bulamamıştın. Bu iş de seni geriyordu. Baloya eşsiz giymek istemiyordun ama aklında olan da biri yoktu. Aslında vardı da bunu kabullenmek istemiyordun çünkü o kişiyle küstün ve ona böyle bir teklifte bulunamazdın. Gözlerin bir anda Malfoy'la buluştu.Son günlerde ne zaman Malfoy'la göz göze gelsen, tepkisiz bir şekilde sana bakıyordu.

Hogwarts'ın ikinci yılı onunla bir ara arkadaş olmuştun ama o senle arkadaşlığını nedensiz yere kesmişti.

Karşındaki ağaça yaslanmış, Platin sarısı saçları her zamanki gibi bakımlı, kollarını bağlamış, yanında Malfoy'a bakmayan Crabbe ve Goyle duruyordu.

Malfoy, hiç tepki vermeden doğruca sana bakıyordu. Onun bu bakışlarından rahatsız oldun. Çünkü aşırı tepkisizdi. Sanki o Malfoy değildi.

Zilin çaldığına şükrederek, hemen oradan ayrılıp sınıfa gittin. Ders Slyhterin'lerle beraber işlenecekti.

Malfoy sessizce sana bakmadan ve sırasına oturdu. Tam yan sırada oturuyordu. Malfoy Harry'le bir süredir alay etmiyordu,

Bu konuda Harry bile şaşkın görünüyordu.

Herkes gürültülü bir şekilde konuşuyordu. Malfoy kimseyle konuşmayıp ellerini masaya koyup kafasını da oraya dayamıştı.

Snape soğuk suratıyla hızlıca kapıyı açıp sınıfa girdiğinde herkes sustu.

Ders işlendi, (Gryffindor'dan 5 puan kırılarak)

Snape dahil herkes sınıftan çıkınca sınıfta sadece Malfoy kaldı.
Kitapları kolunun arasına alıp tam çıkıyordu ki senin masanın orasında bir kalem gördü. Masaya doğru yaklaştı ve kalemi aldı. Bu senin kalemindi. Malfoy derin bir iç çekti ve seni aramaya koyuldu.

Devamı Gelecek 🐱

『Harry Potter || Hayal Et✧』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin