Draco Malfoy (Devam)

3.4K 170 80
                                    

Aradan aylar geçmişti. İkiniz birbirinizi görmezden geliyordunuz ve zoraki bir durumda -öğretmenin birleştirdiği durumlar- birbirinize soğuk ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyordunuz.

Sen bunu çok kafana takıyordun. Böyle olmasını hiç ama hiç istemiyordun. Draco izin verse koşup sarılasın vardı ona. Kokusunu içine çekmek istiyordun. Ay tenli yüzüne bakıp, gökyüzü mavisi gözlerinde kaybolmak ve alnına düşen platin sarısı saçlarıyla oynamak ve okşamak istiyordun.

Senin Ağzından
Ona nasıl bu kadar bağlandım bilmiyorum. Ama kendimi ona muhtaç gibi hissediyorum. Sesine, sadece başkalarında gördüğüm mükemmel gülüşüne hasretim sanki. Ama biz sadece arkadaştık. Sadece arkadaş. Hiçbir zaman daha fazlası olmadık. Acaba o da bir kez olsun bana o gözle baktı mı?

Bir hafta önce, sınıfa yeni bir cadı gelmişti ve kız sürekli Draco'yu kesiyordu arka sıradan. Kız uzun dalgalı ve kızıl saçlarıyla, büyük yeşil gözleriyle ve doğuştan pembe gibi büyük dudaklarıyla adeta melek gibi güzeldi. Üstelik Slytherin'e yerleştirilmişti.
Bu seni çok rahatsız etti.

Her ders böyle ona ilk defa insan görmüşçesine bakıyordu. Sen kızı keserken Draco'nun bir an yalnız kaldığını gördün. Kız bundan faydalandı.

Bir anda yanına oturdu ve Draco ona döndü. Biraz sohbet ettiklerini gördün ve birbirlerine gülümsediklerini gördün.

Daha fazla oraya bakamadın. Başını masaya gömüp uyuyormuş gibi yaptın. Ama kıskançlıktan çok sıcaklamıştın ve gözlerin yaşarıyordu. Zil çalana kadar öyle kaldın.

Zil çalınca kalktın ve Draco'nun kalkarken kızın onun elini tuttuğunu gördün. Sınıftaki çoğu kişi gittiği için artık sesleri gelebiliyordu kulağına. Kitaba bakar gibi yaptın ama gözlerin onların üzerindeydi.

Elini tuttu. Draco ona baktı.
"Hadi bana okulu gezdir!"

"Bir haftadır buradasın, okulu biliyor olmalısın Sophia.."

"Hâlâ karıştırdığım yerler var!"
Elleriyle saçlarının ön kısmını kenara atarak,
"Kırma beni.."

Draco bir an kızın güzelliğiyle büyülenir gibi görünse de öyle olmadı. Fakat kızı reddetme gibi bir kabalıkta da bulunamadı o an. Mecbur kabul etti.

Sen ise orada aptal gibi tek başına oturmak zorunda hissettin. Hiçbir arkadaşınla konuşasın kalmamıştı. Ayrıca sonraki ders Snape'indi ve sözlü yapacağını hatırlamıştın, bir gram çalışmamıştın ve bu da moralini bozmuştu.

Draco turu özetleyerek okulu kıza tanıtmaya başladı. Çok güzel sohbet ediyorlardı. Kız adeta genç çocuğu büyülemiş gibi görünüyordu. Fiziksel yakınlaşma fazlalaşmıştı. Uzaktan görenler sevgili zannedebilirdi. Tur bitti ve sınıfa yöneldiler. Sophia o an bir espri yaptı ve gülüşerek sınıfa girdiler. Fakat şöyle bir sorun vardı, elleri hâlâ birlikteydi ve ikisi de memnun görünüyordu.

Hikaye mutlu bir sonla bitecek arkadaşlar, bana burda sövmeyin şimdi :Dd

『Harry Potter || Hayal Et✧』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin