Ještě chvíli jsem ho hladil ve vláskách a pak zavřu oči a odpočívám. Nechce se mi spát. Mám energie nadbytek.
Po nějakých hodinách, kdy by mělo uspávadlo přestat působit, tak jsem mu začal dávat pusinky všude po obličeji.
"Ne ještě ne." Zamumlá Nikky a otočí se ke mně zadkem. "Tak jak myslíš, ale ztrácíš čas, kdy můžeš chodit po Madridu a širokém okolí." Pokrčím rameny. V tu chvíli vystřelí do sedu. "Už vstávám." Snaží se vyškrabat z peřiny, kterou má kolem sebe zamotanou. Sleduji to s úšklebkem na tváři. Vymotá se z ní, ale zapomene na nohu a když chce odejít z postele, tak se mu zamotaná noha sekne a on padá na zem. V tu chvíli já použij svoji upíří rychlost a chytnu ho. "Dávej bacha, mohl by ses zranit." Řeknu starostlivě. "Jo furt." Protočí očima, vymotá si nohu a někam jde. Jdu za ním. "Kde je kuchyně?" Zeptá se a já ho tam za ramena zavedu. "Aha." Kývne začne se prohrabovat v lednici. Nachystá si jídlo. Sednu si naproti němu. "Lásko?" Kouknu na něj. "Ano?" Koukne na mě. "Co kdyby jsme tohle brali jako naše předčasné líbánky?" Zeptám se a váhavě se na něj podívám. "No jistě, že můžeme lásko." Usměje se na mě a já si oddechnu. Bál jsem se, aby neřekl, třeba, že je na to brzo. Sleduji ho jak papá. Je tak roztomilý a to i s těmi bílými vlasy. Měl jsem nutkání mu je prohrábnou. Měl z nich takové vrabčí hnízdo. Až dojí, tak mi začne říkat své plány co všechno chce navštívit. Bylo toho fakt hodně, takže na ten týden toho máme hodně. Ani jsem nevěděl, že toho tolik tady je. "Tak dělej. Převlékej se. Snad nechceš chodit v tom propoceném." Zamračí se na mě a dá si ruce v bok. "Kdy ses naposled myl?" Zeptám se a já Odvrátím pohled. "No jde to poznat, že delší dobu to bude, takže rychle nakráčej do koupelny jinak omdlím smrady." Řekne a jde do pokoje, kde už jsou ve skříni vyskládáno naše oblečení. Vezmu si čisté tričko a kalhoty a odejdu do koupelny.
Je pravda, že i když jsem upír, tak se moje tělo trochu potí. No a já fakt dlouho nebyl ve sprše, takže to byla úleva i pro mě a pro moje tělo. Umyji si i své vlasy. Až se vysprchuji, tak se utřu a obleču se do čistého oblečení. Vyčistím si zuby, tak, že se lesknou. Potom ucesany nakračím k Nikkimu. "Já můžu vyrazit." Šeptnu mu do ucha. "Já taky, tak jdeme." Zavelel, obuli jsme se a šli do velkého pařáku.
Propletu si s Nikkim prsty a jdeme k první památce. Takových jsem za ten den prošli asi deset a pak jsme šli někam na jídlo. "Nikky zvu tě, takže se opovaž za sebe platit." Šeptnu mu do ucha a sedneme si ke stolu na takové zahrádce. Po chvilce za námi příjde číšnice a podá nám jídelní lístek. Začnu si vybírat. Nakonec si vyberu boloňské špagety a colu. Až má vybráno i Nikky, tak si objednáme a čekáme na jídlo." Nikky proč zrovna Španělsko? Je pro tebe nějak symbolické?" Zeptám se a opru se pohodlněji o židli. "No já nevím. Chtěl jsem to už od malička, navštívit Španělsko. A ty jsi mi to splnil moc ti děkuji." Usměje se a já jen mávnu rukou. "To nic není." Zakroutím hlavou a donesu nám pití. Napiju se chladné coly. Krásně tě to osvěží a nabudí. Až nám donesu jídlo, tak si popřejeme navzájem dobrou chuť a začneme jíst.
Boloňské špagety jsem měl za lidského života moc rád. Bylo to snad i moje nejoblíbenější jídlo. Vychutnávám si kousek po kousku. Trochu posmutním, když to mám všechno snězené. Podívám se na Nikkyho a ten nemá snězenou ani půlku talíře a už se v tom nimrá. "Už nemůžeš?" Zeptám se. "Ne už ne. Promiň." Odloží příbor. "Za co se omlouváš?" Zeptám se.
"Za to, že za to zaplatíš a půlku toho vyhodí. Je to tu drahé." Zamumlá smutně a já se jen pousměji nad jeho starostlivostí. Chytnu jeho ručku do té své. "To vůbec nevadí. Chápu tě." Usměji se a necháme si odnést talíře. Pak už jen dopijeme pití, zaplatíme a pomalu jdeme starými ulicemi v Madridu do našeho hotelu. Nikky div neusíná při chůzi. Skoro se o mě opírá a trochu se mu motají nohy. Vezmu si ho do náruče a teleportací nás dostanu do našeho apartmá. Položím ho na postel, ale ještě mu vyzuji boty. Pak ho jen přikryji tenkou tekou, aby mu nebylo moc horko a ještě jednou si skočím do sprchy a pak už si jen lehnu za ním a usnu.
************************************
Konečně jsem se dokopala napsat další kapitolu. Doufám, že se vám líbila. Za ⭐nebo🗯️ jsem vždy moc ráda. Však to znáte. 😀Kikina
ČTEŠ
Life with vampire!? | CZ✔️ (Probíhá korekce)
FantasySkoro u ředitelny stála parta kluků, kteří byli tak stejně starší jako já. Prošel jsem kolem nich, ale jeden z nich mi nastavil nohu a já na to pozdě zareagoval a zakopl o ní. Rozvalil jsem se tam jak široký, tak dlouhý. Za chvilku jsem uslyšel smíc...