Na chvilku jsem pomyslel na útěk, ale potom jsem si uvědomil, že jsem nahý a než bych se nějak oblékl tak by mě už chytil a ještě bych si to zhoršil. Šel jsem za ním, neměl jsem už sílu odporovat. V tomhle domě to bylo fakt jako v bludišti. Samé chodby a zákoutí. Objevili jsme se na chodbě, kde bylo několik dveří. Shiro zamířil k jedním z mnoha. Vytáhl klíč, odemčel a otevřel dveře. Chtělo se mi zvracet z toho co jsem tam uviděl. Na stěnách, v otevřených skříní byli různé velikosti vibrátorů, bičíků a všeho možného co ani nevím jak se jmenuje. Shiro mě do té místnosti žduchl, zavřel za sebou a zamčel. Byl jsem tak zaujatý tím prohlížením, že jsem nedával pozor co dělá. Než jsem se vzpamatoval, tak jsem měl ruce v provazech a provaz byl provlečen na zemi v jednom kovovém oku. A nohy jsem měl daleko od sebe a na každém kotníku mi spočíval provaz, který byl také provlečen v nedalekém oku. Když jsem se snažil pohnout nohama, tak nejen, že to nešlo, ale já ještě k tomu schytal na záda ránu bičem. Vytryskli mi opět slzy a zakňučel jsem bolestí. "Teď se ani nehneš jinak dostaneš ránu bičem." Zavrčel mi Shiro u ucha. Najednou jsem opět schytal ránu bičem, ale trochu níž takže na můj zadek. "Odpověz." Zavrčel a já kývl hlavou jelikož jsem s roubíkem v hubě nemohl nic říct. Stmavilo se mi před očima a já si uvědomil, že mi Shiro dal přes oči šátek. Kurva. Začal jsem se orientovat pomocí sluchu. Vzdálil se ode mě, zastavil se a potom se začal ke mě zase přibližovat. "Ahhh." Zavzdychal jsem, když mi něco oválného skončilo v prdeli. Začal s tím prudce pohybovat. "Nmmmm smmm." Zamumlal jsem do roubíku. "Ticho." Křikl a já se skrčil. Moje prdel byla teď v jednom ohni. Moc to bolelo jak s tím prudce pohyboval. Najednou přestal a nechal to rozvibrovat. Potom někam odešel, ale za chvilku přišel a nandal mi zase na penis železný kroužek. A potom zase pokračoval v předchozí činnosti. Tentokrát to nechal vibrovat. Vzdychal a sténal jsem jako ještě nikdy. Opět se za chvilku ozvala křeč z podbřišku a já se kolem toho vibrátoru stáhl. Shiro mi ho najednou vytáhl, odešel a potom za chvilku mi prudce zase strčil něco do prdele. Tentokrát to bylo delší a větší a Shiro mi to tam zasouval hlouběji a hlouběji. Brečel jsem a stenál jsem a on se tomu jen smál a dál mi tu věc posouvá hlouběji do prdele. Až to nešlo více tak to nechal rozvibrovat a podle kroků jsem poznal, že si stoupl přede mě. Sundal mi roubík a místo něho mi tam prudce mi do pusy zasunul svého ptáka, chytl mě za vlasy a začal si určovat tempo. Strkal mi ho až do krku div jsem se neudusil, ale mu to bylo jedno a určoval si mými vlasy tempo. Chtěl jsem se mu vytrhnout, ale to jsem dostal přes zadek ránu bičem až jsem ucítil jak se mi tam vytvořili kapičky krve. Za nějakou dobu jsem ucítil jak mu začalo cukat v penis a následně se mi vystříkal do pusy. Vyndal penis a já to na něj chtěl plivnout, ale on mi zmáčkl pusu a přísně se na mě podíval. "Spolkni to." Zavrčel a pusu mi ještě víc zmáčkl div mi ji nerozdrtil. Proti srsti jsem to spolkl, málem jsem se z toho pozvracel. "Hodný kluk." Pochválil mě a pohladil po hlavě. Potom opět si začal hrát s tou věci v moji prdeli. Různé s tím kroutil, pohyboval. Někdy to bylo slast někdy to hodně bolelo. Najednou to vytáhl a prudce do mě vnikl svým ptákem. "Chci slyšet jen tvé vzdechy nic jiného ani kňučení jinak budeš potrestán." Řekl s posměchem v hlase. Začal prudce přirážet a já začal vzdychat. Snažil jsem nekňučet ani nevzlykat bolestí, ale jakmile se ozvala zase křeč v podbřišku nestihl jsem nic udělat a zakňučel jsem." Trest tě nemine." Řekl Shiro mezi vzdechy a potom už jednou přirazil a s hlasitým výkřikem se do mě udělal. Lehl mi plnou váhou na záda a moje nohy to nevydržel a já se i s ním rozplácl na zem. Zakňučel jsem bolestí, když jsem hrudníkem dopadl na zem. Je strašně těžký. "Každým kňučením si ten trest zhoršuješ." Zavrčel mi do ucha, které pak silně zkoušel. Potom na mě ještě chvilku zůstal, ale potom se zvedl a dál mi do zadku jak jsem si všiml vibrující vajíčko. Opět do mě prudce vnikl prsty a vajíčko umístil blízko mé prostaty." Trest bude jindy." S tím mě začal mě rozvazovat, se slovy ať se zvednu, odešel a já ho kulhavě následoval. Obličej mi zdobila bolestný grimasa. Došli jsme do pokoje tam mi Shiro rozprostřel deku na zem. "Vlez si na ni a vyspi se. Udělám zatím nějaké jídlo." Řekl bez emocí a odešel. Byl jsem dost unavený takže jsem si nějak pohodlně lehl a hned jsem usnul. Byl jsem hodně vyčerpaný a bylo v tu chvíli úplně jedno, že jsem nahý. Nechal mě spát dost dlouho. Když jsem se probral, venku byla tma a přede mnou byla miska se suchary a vodou. Byli to psí misky. Já jsem, ale člověk. No radši jsem to dal neřešil, vzal jsem si do ruky suchar a začal ho chroupat. Po něm mi strašně vyschlo v puse tak jsem se napil vody z misky, kterou jsem celou vypil. Potom jsem si zase lehl a usnul....
Udělal jsem si k jídlu maso na houbách k tomu rýži a až jsem to snědl tak jsem se šel podívat na Nikka. Měl snězený jen jeden suchar ze tří a úplně vypitou vodu. Vzal jsem misku a šel mu nalít novou vodu. No co, když chci, aby mi dlouho vydržel tak se o něj musím starat. Lehl jsem si do postele a za chvilku usnul.
************************************
Další kapitola na světě. Doufám, že se líbila. Děkuji, že to aspoň někdo čte. ☺️👍Dnes to bylo hodně z pohledu Nikkiho. Ne toho jste si opravdu nevšimli🤣😅Viki
ČTEŠ
Life with vampire!? | CZ✔️ (Probíhá korekce)
FantasíaSkoro u ředitelny stála parta kluků, kteří byli tak stejně starší jako já. Prošel jsem kolem nich, ale jeden z nich mi nastavil nohu a já na to pozdě zareagoval a zakopl o ní. Rozvalil jsem se tam jak široký, tak dlouhý. Za chvilku jsem uslyšel smíc...