Čokoláda (Snarry)

442 31 18
                                    

Byl Valentýn. Pro všechny zamilované jeden z nejhezčích dní v roce a i když Harry věděl, že Severus ho neslaví, rozhodl se jim udělat romantický večer s večeří, kterou sám uvaří.

Věděl, že nějakou čokoládu či bonboniéru by Zmijozel neocenil, nebo by mu to spíš bylo na nic, a tak se rozhodl udělat jim krásný večer.

Harry uvařil své oblíbené jídlo, které věděl, že sám po mudlouvsku zvládne a zároveň jídlo, které měl rád i Severus. Jelikož letos Valentýn vyšel na pátek, měl Harry na přípravu celé odpoledne.

Večeře se mu podle něj povedla. Už jen dolaďoval pár detailů ohledně prostírání a akorát přiletaxoval Severus.

Jestli by Vám to nevadilo, toto by byla dnešní Drabble část a pod toto bych napsala pokračování, jelikož si myslím, že je to docela dobře rozepsané.


Harry si ho nevšiml, jelikož chtěl mít dnes všechno perfektní, zabýval se i nepodstatnými detaily.

Severus chvíli přemýšlel, kde může jeho Nebelvír být, protože čekal, že bude jako vždy v obýváku. Potichu se zeslékl a vydal se do kuchyně s jídelnou.
Když přišel, zatajil se mu dech.

Nikdo o něm ani nevěděl, zda by se mu romantická večeře mohla líbit, ale lektvarista byl kouskem duše skrytý romantik a toto předčilo i jeho nejlepší sny.

Jídelnu osvětlovala pouze kamna a pár svíček na stole, který byl pokrytý listy rudých růží.

Najednou se mu i přes jeho kamennou masku skutálela jedna nezbedná slza po tváři. Byla to slza štěstí.

Lektvarista se najednou jako z tranzu probral a zjistil, že ho jeho přítel pozoruje. Nastala chvíle ticha, ale nebylo to to trapné ticho, kdy nikdo neměl, co říct. Právě naopak, toto bylo příjemné ticho, takové ticho pochopení, kdy není třeba slov.

První, kdo to prolomil, byl Harry, který se podíval na fanscinovaného Severuse a tiše se zeptal ,,Líbí?"
Zmijozel se okamžitě vzpamatoval a přerušil vzdálenost dělící ho od Nebelvíra. Severus Harryho jemně políbil a řekl ,,Líbí je slabé slovo," Harry si ho mezi tím přitáhl do dalšího polibku.

Následně vzal Severus Harryho do náruče a přešel s ním do obýváku, položil ho na gauč a Harry se musel k následujícímu činu hodně přemáhat.

,,Severusi?" ,,Ano, Harry," zeptal se
Zmijozel překvapeně. ,,Né, že by se mi toto nelíbilo, ale nerad bych, aby vystydla večeře," řekl pomalu Harry.

Severus se zvedl, došel do kuchyně a seslal na jídlo ohřívací kouzlo.
,,A teď máme času, kolik chceme," řekl spokojeně Zmijozel a sedl si na pohovku. ,,A co by jsi chtěl dělat?" zeptal se šibalsky Nebelvír a sedl si obkročmo na Severuse. ,,No pár činností mě napadá, ale jestli dáš přednost večeři přede mnou...," než to stihnul doříct, byl vtažen do vášnivého polibku.



HP - Drabble výzva (30 dní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat