Už uběhlo pár lety od smrti Voldemorta. Harry mezi tím už dostudoval a po ukončení studia v Bradavicích se se svým přítelem přestěhoval do domu v Londýně.
Sice mohli jít bydlet do Malfoy Manor, jelikož tam teď Narcissa bydlí sama, ale oba chtěli do vlastního.Dnes měl Harry den volna a tak rozhodl, že se konečně odhodlá a požadá Draca o ruku.
Od vchodu až na střechu dal listy černých a červených růží a osvětlil to svíčkami ve tvaru srdíček. Na střeše, kde se nacházela menší zahrádka, nachystal velké srdce, také osvětlené svíčkami.
Pokračování... jestli nevadí.
Draco přišel domů těsně před devátou, jakmile otevřel dveře, podlomila se mu kolena. Ani si nesundal kabát a vydal se po růžové cestě. Cesta ho zavedla až na balkón, kde na něj uprostřed srdce z růží čekal jeho milenec.
Draco k němu pomalu přešel s úžasem ve tváři a Harry si klekl na koleno, vyndal z kapsy krabičku s prstenem a řekl ,,Draco, miluji tě od chvíle kdy jsme se poprvé v Příčné ulici setkali. Už tenkrát ses mi líbil, ale mně bylo od mala vštěpováno, že homosexuálové jsou špatní, a tak mi pár let trvalo si to přiznat a když už jsem si přiznal, že se mi líbíš, byla mezi námi velká nenávist a já nevěděl, co dělat.
Naštěstí se brzy ukázalo, že ty to cítíš stejně, a tak jsme se dali dohromady. Pomohl jsi mi přečkat válku, kvůli mně jsi se postavil otci a teď tady před tebou klečím a ptám se tě, vezmeš si mě?"Draco neměl slov, a tak zašeptal pouhé ,,Ano." Harry mu navlékl krásný prsten z bílého zlata a uvěznil svého snoubence ve vášnivém polibku.
ČTEŠ
HP - Drabble výzva (30 dní)
FanfictionDrabble výzva od @Mrzimorka_CZ na Harryho Pottera - 30 dní. Knížka obsahuje páry Draco+Harry a Snape+Harry, které se střídají po dvou kapitolách. Všechna práva patří úžasné J.K. Rowlingové.