Unexpected

369 19 5
                                    

Rebeca P.O.V.

Hodala sam gradom ne znajući kuda idem. Bila sam izgubljena u svojim mislima. U svim tim neočekivanim događajima. Nisam znala što da mislim o tome... Zapravo sam mu se htjela ispričati, završiti ovu ludoriju u kojoj se sve činilo kao neki suludi san. A onda me poljubio, onim neodoljivo mekim usnama i tako učinio da ga sad želim još više. Ali ipak, on je Neymar Jr. i tko sam ja da stanem između njega i Brune, jer, sudeći po onome između njih još uvijek ima nešto. Barem Bruna želi da bude. Pobogu, pa neću valjda JA stati na žulj Bruni Marquezine?! Ne, to nesmijem nikako.

Odjednom sam, tako lutajući mislima , dolutala do Maitine kuće. Zapitala sam se je li to slučajnost ili mi moja podsvijest govori da nekom moram sve ispričati? Kako bilo, pokucala sam. Možda ću joj sve reći, a možda još neću, ali njena prisutnost će me sigurno bar malo smiriti. Vrata su se otvorila.

"Zdravo." rekao je neki mladi čovjek kojeg nikad prije nisam vidjela, a pogotovo ne u kod Maite.

"Ovaj, zdravo." rekla sam i šeprtljavo se nasmiješila.

Čovijek je nekoliko sekundi zbunjeno gledao u mene, a onda se lunuo po čelu i nasmijao. "Ja sam Marcos, drago mi je. Ti sigurno tražiš Maite." rekao je.

"Da." odgovorila sam sa smješkom "Ja sam Rebeca." Pružila sam ruku, a on ju je prihvatio.

"Nažalost, moram ti reći da ona više nije tu. Doselio sam se ovdje danas, još se nisam ni raspakirao." Nasmiješio se i pokazao mi kutije u kući. "Ona i majka su noćas morale otići nekuda, nepitaj me kuda jer neznam." Smješak mu je iznenada nestao s lica. "Ovaj, ja bih trebao ići. Nemoj se ljutiti, molim te. Rekao je i ušao u kuću.

Prije nego što je zatvorio vrata, pogledao me u oči. U njegovim morsko plavim očima kao da je bilo nešto poznato, nešto blisko meni. Kako je to moguće, ako tog čovjeka nikad prije u životu nisam vidjela? Ostala sam nepomično stajati na pragu kuće još nekoliko minuta kao da sam očekivala da će čudo pasti s neba i dati mi odgovore. Pošto sam nakon nekog vremena shvatila da se to neće dogoditi, odlučila sam prestati praviti budalu od mene i krenuti prema kući.

Neymar P.O.V.

Nakon što je Beca otišla još sam pola sata sjedio na kauču buljeći u zid. Ta bjelina me nekako smirila, razbistila mi misli. Odjednom sam se sjetio da imam trening pa sam se krenuo spremati.

Ušao sam u auto i za nekoliko minuta sam bio na stadionu. Tamo su već bili Messi i Dani Alves. Pozdravio sam ih i presvukao se u tišini.

"Neymar" dozvao me Messi i prišao mi "djeluješ mi nekako zamišljeno..."

"Da nema to veze s onom curom od jučer?" upitao je Dani.

"Ma ne..." promrmljao sam neuvjerljivo dok sam vezao lijevu kopačku i brzo krenuo van iz svlačionice prema terenu.

Uskoro su se svi skupili. Morali smo se pripremati za ligu prvaka tako da je trening bio prilično naporan.

Poslje treninga sam ušao pod hladni tuš. Godio mi je, opuštao me, tako da sam pustio da hladna voda teče po mojoj vrućoj koži.

Dogovorio sam se s dečkima da posljepodne idemo na plažu. Pique me zatražio da a povedem jer je na ulazu sreo prijatelja koji ga je zamolio da mu posudi auto. Krenuli smo kući kad smo odjednom zapeli u gužvi. Auto za autom nizao se u dugoj koloni. Pomislio sam da će se možda rasčistiti tako da sam odlučio ostati miran. Krov je bio spušten tako da sam ruku stavio van i lupkao prstima po vratima automobila u ritmu pjesme.

Sjedio sam tako nekoliko minuta, a onda sam odlučio pogledati što se to događa tamo, zbog čega stojimo ovdje. Izašao sam iz auta, a Pique se premjestio na vozačko mjesto. Hodao sam među autima kad sam odjednom začuo sirene hitne pomoći. Na početku kolone vidjeo sam grupu ljudi koji se uspaničareno komešaju oko razbijenog golfa.

Kad sam prišao bliže, shvatio sam da se zapravo komešaju oko neke osobe. Ozljeđene osobe. Ozljeđene osobe koju je udario auto i sada bespomoćno leži na cesti bez svijesti. Komešaju se oko Rebece.

__________________________

Eto to je nastavak:)

Znam da me nije bilo jaako dugoo i da je nastavak stvarno prekratak, ali nadam se da ćete svejedno čitati. Sljedeći će uskoro i bit će duugačaak, može?

Ly<3

Meant to be (Croatian)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora