Růst

15 1 0
                                    


Malá Flóraidh rostla jako z vody.
Není jako jakékoli malé dítě, je jedinečná, jiná.
Už ve dvou letech začala dokonale ovládat svou chůzi, rok na to se naučila ovládat řeč.
Vše se vyvíjelo až moc dobře. V jejích šesti letech ale začaly komplikované problémy.
Velké bolesti zad a bodavé horko nad lopatkami, jako pletací jehlice nažhavená doběla vražená do těla bez možnosti se jí zbavit.  

A však přišli na způsob, makové lázně a masti jí pomohly, bolest ustala,
ale ne napořád pár let se nic nedělo a čas letěl jako papírový drak poháněný vychřicí a z malé Flór se stala krásná dospělá dívka.

A v tu chvíli kdy jí odbylo 19 se vše vrátilo,
jenže teď už nic nepomáhalo  a nové způsoby veškeré možné úlevy nikde.
"Mladý" Jeremiel byl v koncích, s jejím pláčem ztrácel hlavu.
Když bolest přišla do nejhoršího stádia a Flór plakala a křičela jako o život,
Jeremiel jí pohladil po vláskách a se slzami na krajíčku řekl, aby to zkusila ještě chvíli vydržet.

 I když věděl, jak bolestivé to je.
Seběhl ze schodů z věže, kde měla Flór pokoj a vyběhl z domu,
Kde dívčí pláč a nářek nebyl slyšet, chytil se za hlavu a hlasitě zakřičel.

Malá Flór to uslyšela, s bolestným zaúpěním slezla ze svého lože a vyhlédla z okýnka.
 Viděla, jak se Jeremiel drží za hlavu a klečí na zemi, zalekla se a snažila se co nejrychleji doběhnout dolů za ním.

"Jsi v pořádku?"
Zeptala se, když doběhla za ním a objala ho.

Jeremiel se na ni podíval a se slzami v očích odpověděl
"Ano, jsem. Jen mne trhá na kusy, když vidím, jak trpíš. Bolí to i mne, zraňuje mě to."
"Neplač, Jeremieli."
A utřela mu slzy z očí.
"Já vím, že mě máš rád, a proto tě ničí má bolest.
 Ale já vím, že to brzy přestane, vážně něco jistě objevíme."
A v tom:   "No ano, máš pravdu.

Mám nápad."

Na Křídlech AndělaWhere stories live. Discover now