Έλενας POV
Ε:" Πόσα ζητάτε? " Ρωτάω
?: " 200 εκατομμύρια ευρώ, αλλιώς η ζωή σου θα κάνει φτερά " Μου λέει ο άγνωστος άντρας.
Προσπάθησα να λυσω τα σκοινιά, αλλά τιποτα. " ΒΟΗΘΕΙΑ " Φωνάζω με όλοι μου την δύναμη.
?: " Δεν θα σε ακούσει κάνεις. Ήμαστε πολύ μακριά από την πόλη." Μου λέει ο άντρας. "Ας παρουμε ένα τηλέφωνο τον αρραβωνιαστικο σου" Μου λέει. Τι να κάνει άραγε ο Σπύρος?
Σπύρος POV
Κάθομαι και περιμένω ένα τηλέφωνο από την αστυνομία για να δουμε αν εντόπισαν την Έλενα. Έχει πλεξει εξαιτίας μου.
Κάποια στιγμή το τηλέφωνο χτυπάει, δεν βλέπω ποιος είναι και το σηκώνω αμέσως.
Σπ: " Παρακαλώ " Λέω γρήγορα από την αγωνία μου
?: " Βλέπω ότι το σηκωσες αμέσως. Καλός. " Μου λέει ένας άντρας
Σπ: " Ποιος είναι " Ρωτάω. Δεν απαντάει, αλλά κατάλαβα ότι έβαλε ανοιχτεί ακρόαση
Ε: " Σπυρο? " Ακουγεται η τρομαγμένη φωνή της Έλενας.
Σπ: " Έλενα αγάπη μου, μην φοβάσαι, θα σε σώσω. " Της λέω
?: " Αν θελεις να παραμείνει ζωντανή, θα πρεπει να μας δόσεις 200 εκατομμύρια ευρώ" Μου λέει
Σπ: " ΠΟΣΑΑΑΑ? "
?: " Εκτός από ανίκανος εισαι και κουφός? " Μου λέει και μου το κλείνει. Πετάω το τηλέφωνο στον τοίχο. Δεν με νοιάζει τίποτα τώρα, μονο η Έλενα. Η Σοφία ήρθε στο γραφείο μου από την τρομάρα της.
Σ:" Τι έγινε? Ποιος σε πηρε? " Με ρωτάει
Σπ: " Η απαγωγείς της Έλενας. Τι θα κάνω Σοφία?. " Λέω και μερικά δάκρυα τρέχουν από τα μάτια μου.
Σ: " Αγόρι μου ποσα ζητάνε? " Με ρωτάει η Σοφία
Σπ: " 200 εκατομμύρια ευρώ " Λέω και αρχίζω και κλαίω.
Σ: " Την αγαπάς αληθινά... Έτσι δεν είναι? "
Σπ: " ΝΑΙΙΙ. ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ. ΤΗΝ ΑΓΑΠΩΩΩΩ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥΥΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΝΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ...ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΩ, ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ!!!. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ. Την αγαπωωωω!!!"
~~~~~~~~~~~~~~
Γκουχου Γκουχου😊😊😊
Μέχρι το επόμενο Κεφάλαιο.
Byeeee!!! ❤❤❤
YOU ARE READING
Ο λευκός γάμος?
ChickLitΈνας πολύ πλούσιος επιχειρηματίας! Μια Απλή κοπέλα! Πώς θα ταιριάξουν αυτή η δύο διαφορετική άνθρωποι?. Άραγε το μέλλον τους θέλει μαζί??? . . . . . . . . . . . . . •Μην την αντιγράψεις• . . . . . . . . . . . . . . . ...