Το πρωί ξυπνήσαμε κατά της 9:30...
Δεν είχαμε κοιμηθεί και πολυ καλα αφού κοιμηθήκαμε αργά το βράδυ...
Πηγα σιγά-σιγά στο δωμάτιο μου για να φτιάξω τήν βαλίτσα μου...
Η γονείς του Σπύρου δεν είχαν ξυπνήσει, όποτε δεν χρειάστηκε να φιληθουμε μπροστά τους...
Ετοίμασα τα πράγματα, τα βάλαμε μεσα στο αμάξι και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο...
Στην διαδρομή πήγε να με πάρει ο υπνος αλλά λέω ότι καλύτερα να κοιμηθώ στο αεροπλάνο...
Μόλις φτάσαμε κατάλαβα αμέσως ότι κάποιοι μας τραβουσαν φωτογραφίες αλλά τώρα ποιά το είχα συνηθίσει , αφού όπου πηγαίνω με τραβάνε φωτογραφίες...
Άνοιξα το κινητό μου και έλεγε:
Παρασκευή 11 Μαΐου
10:30.πμ
Ε:" Σπύρο μήπως να βιαζόμαστε λιγο? " Τον ρωτάω
Σπ" Ναι άντε παμε"μου λεει
Δώσαμε τα εισιτήρια, μας πήρανε της βαλίτσες και κατευθυνθήκαμε πρός το αεροπλάνο πριν μας Έλενξουν για τυχόν όπλα και αλλά που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στο αεροπλάνο...
Μπήκαμε στο αεροπλάνο και ο Σπυρος έψαξε για της θέσης...
Μόλις της βρήκαμε, καθίσαμε και μετά από λίγο μια από της αεροσυνοδούς μας εδειξε κάποια πράγματα για τυχόν βλάβη του αεροπλάνου.Ποτέ μου δεν είχα μπει σε αεροπλάνο και έχω να πω ότι μου αρέσει άσχετα ότι φοβάμαι λίγο...
Το αεροπλάνο άρχισε να πετάει...
Πριν καλά-καλά με πάρει ο υπνος το αεροπλάνο κάνει ένα μεγάλο τράνταγμα , που με κάνει να φοβηθώ πολυ...
Ο Σπύρος το κατάλαβε και με πήρε αγκαλιά για να μην φοβάμαι...
Φυσικά και του είχα πει πριν κλείσει τα εισιτήρια ότι δεν έχω ξανά μπεί σε αεροπλάνο και ότι φοβάμαι....
Σπίτι:" Μην φοβάσαι δεν ήταν τιποτα... Εγώ είμαι εδώ. " Μου λεει
Τι γλυκός που γίνεται όταν το θέλει...
Και έτσι με πήρε ένας Βάθης υπνος...
{....}
Σπ:" Έλενα ξυπνά φτάσαμε" Μου λέει ο Σπύρος καθώς με σκούντηξε με τον αγκώνα του...
Κατεβήκαμε από το αεροπλάνο, μπήκαμε στο αεροδρόμιο , πήραμε τής βαλίτσες μάς, μας ελενξαν και βγήκαμε απο το αεροδρόμιο...
Μόλις αντίκρισα το Παρίσι τα μάτια μου έλαμψαν...
~~~~~~~~~~~~~~~
Ακόμα ένα κεφάλαιο έφτασε στο τέλος του...
Αν θέλετε πατήστε το αστεράκι.. Θα με βοηθήσει πολύ
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο...
Byeeee!!! ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Ο λευκός γάμος?
Chick-LitΈνας πολύ πλούσιος επιχειρηματίας! Μια Απλή κοπέλα! Πώς θα ταιριάξουν αυτή η δύο διαφορετική άνθρωποι?. Άραγε το μέλλον τους θέλει μαζί??? . . . . . . . . . . . . . •Μην την αντιγράψεις• . . . . . . . . . . . . . . . ...