Σπύρος POV
Παντού υπάρχει φωτιά και δεν μπορώ να την αντηκρύσω πουθενά. Προχωράω λίγο πιο μέσα και Αντηκρύζω μέσα στην φωτιά την μορφή της.
Δεν ξέρω πως να την φτάσω...Μπορείς. Το ξέρω ότι μπορείς...
Λέει το υποσυνειδητο μου.
Προχωράω.... Βλέπω ένα σημείο που δεν έχει φωτιά... Πηδάω... Και ξανά βλέπω ένα σημείο χωρίς φωτιά... Πηδάω... Αυτό συνεχίστηκε για πολυ ώρα... Ώσπου έφτασα μπροστά της... Της έχουν δεμένα τα χέρια... Της τα ξεδενω και την περνώ σε στιλ Νυφης.
Ξανά κάνω την ίδια διαδικασία με πριν για να φτάσω στην έξοδο...Μόλις βγαίνω έξω βλέπω την πυροσβεστική να προσπαθεί να σβήσει την φωτιά και ένα ασθενοφόρο. Μόλις με βλέπουν έρχονται για βοήθεια... Όμως όλα μαυρίζουν....
{.....}
Ξυπνάω.... Βλέπω ένα άσπρο ταβάνι και καταλαβαίνω ότι είμαι στο νοσοκομείο... Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω την Σοφία να κλαίει βουβά...
Σπ:" Σοφίααα? "
Σ:" Σπύρο μου... Ξύπνησεςςςς... Πάω να φωνάζω τον γιατρό... " Λέει με αγώνα στην φωνή της...
Σπ:" Που είναι η Έλενα?.. " Λέω πριν βγει έξω.
Σ:" Στο δίπλα δωμάτιο " Μου λέει και εξαφανίστηκε.
Μετά από λίγο μπαίνει μάσα ο γιατρός
Γιατρός:" Θα πρέπει να σου κάνω κάποιες εξετάσεις για να δώ αν είσαι υγειης"μου λέει
Μόλις με εξέτασε και επιβεβαίωσε ότι είμαι μια χαρά μπαίνει μέσα ένας αστυνομικός
Α(στυνομικος) :" Θέλω να σου κάνω μερικές ερώτησης" Μου λέει και του κάνω σήμα να ξεκινήσει
Α:" Είδες καθολου τα πρόσωπά τους? " Με ρωτάει
Σπ:" Όχι μόνο τα μάτια τους."
Α:" Πόσοι ήταν και χρώμα μάτια είχαν? " Με ρωτάει
Σπ:" Ήταν 4 καιιι ο ένας είχε μπλε ματια... Ο άλλος είχε καφέ... Ο άλλος πράσινα... Και ο τελευταίος είχε περίεργα μάτια... το δεξί του ματι ήταν μπλε και το αριστερό μάτι ήταν πράσινο... " Του απάντησα
Α:" Μάλιστα... Και πόσα λεφτά σου ζήτησαν? " Με ρωτάει
Σπ:" 200 εκατομμύρια... " Του λέω
Α:" Ωραία.... Αν έχουμε κάποιο νεω θα σας ενημερώσουμε.. " Μου λέει και βγαίνει έξω... Και αμέσως μπαίνει μέσα η Σοφία..
Σπ:" Θέλω να δώ την Έλενα... " Της λέω και σηκώνομαι. Βγαίνω έξω και παω στο δωμάτιο που την έχουν. Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω να κοιμάται. Τότε έρχεται η Σοφία διπλα μου και άρχισε να κλαίει...
Σπ:" Σοφία τι έγινε γιατί κλαίς? " Την ρωτάω
Σ:" Η- Για-τροί ει-παν ο-τι ει-ναι σε κο-μα καιιι αν μεχ-ρι τ-ο βρα-δυ δ-εν ξυπ-νυσει θα της αφερ-εσουν το μασ-κακι και θα πε---θάνειι 😭😭😭😭" Είπε με λυγμούς και μετά άρχισε να κλαίει
Προσπάθησα να την καθησυχάσω αλλά όσο σκεφτόμουνα τι μπορεί να παθει αρχισα να κλαίω βουβά για να μην στεναχωρώ περισότερο την Σοφία..
Σ:" Γιατί να μην είναι σαν τα παραμύθια που όταν ο αγαπημένος της, της λέει ότι την έχει ερωτευτεί και αυτή ξυπνάει... " Λέει η Σοφία και με κοιτάει
Τότε σηκώνομαι και μπαίνω στο δωμάτιο της. Κάθομαι στην καρέκλα παίρνω μια ανάσα και αρχίζω
Σπ:" Στην αρχή μου φαινόσουν αδιάφορη... Όταν άρχισα να σε γνωρίζω είδα ότι είσουν ένας άγγελος... Που κατέβηκε στην γη και μου θύμισες ότι υπάρχει η αληθινή αγάπη... Που παλια δεν το πίστευα για κάποιον λόγο που μπορεί να σου εξηγήσω κάποια άλλη μέρα για τώρα μπορεί καν να μην με ακους... Σε αγαπώ...θέλω να δω αυτά τα μπλέ μάτια, το υπέροχο χαμόγελο που έχεις... Δεν θελω να σε βλέπω να κλαις μονο να γελάς... Σε αγαπώ για αυτό που είσαι... Σε αγαπώ όσο τιποτα άλλο στόν κόσμο... Σε αγαπώ όσο δεν αγάπησα άλλοι γυναίκα. Σαγαπω......."
Ε:" Σπύροοοο? "
~~~~~~~~~~~~~~
Τραγούδι: How it GoesΠοιος θυμήθηκεεεε να ανεβάσει κεφάλαιο???
Εγωωωωωώ😊😇
Το ξέρω το άφησα σε κρίσιμο σημείο... 😊😇❤
Μέχρι το επόμενο Κεφάλαιο
Byeeee!!! ❤❤❤
YOU ARE READING
Ο λευκός γάμος?
ChickLitΈνας πολύ πλούσιος επιχειρηματίας! Μια Απλή κοπέλα! Πώς θα ταιριάξουν αυτή η δύο διαφορετική άνθρωποι?. Άραγε το μέλλον τους θέλει μαζί??? . . . . . . . . . . . . . •Μην την αντιγράψεις• . . . . . . . . . . . . . . . ...