~ 22 Κεφάλαιο ~

3.1K 128 3
                                    

Σπ:" Λοιπόν θέλω να μιλήσουμε για εκείνο το φιλί... " Μου λέει και με κοιτάει... Μπααα τώρα το θυμήθηκε... Και συνέχισε... " Θελω να το ξεχάσεις... Απλά δεν ένιωσα κάτι είναι σαν αυτά που σου δίνω μπροστά στις κάμερες... " Μου λέει... Δεν μπορώ να το πιστέψω... Μου λέει να ξεχάσω το φιλί που θα ήθελα να κρατήσει για παντα... Πόσο μαλάκας...

Τρέχω έξω από το γραφείο του και παω στην εξώπορτα, την ανοίγω και τρέχω μακριά από αυτό το σπίτι... Με πλήγωσε, ήταν σαν με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια στην καρδιά...

Περπατάω κλαίγοντας εδώ και 1 ώρα βλέπω ένα ταξί και το σταματάω... Μπαίνω μέσα και του λέω ένα μέρος όπου πήγαινα όταν ήθελα να χαλαρώσω... Ούτε η Κατερινα το ξέρει...

Μόλις φτάνουμε δίνω λεφτά στο ταξί και κατεβαίνω... Προχωράω για λίγη ώρα και φτάνω... Κάθομαι για λίγο και σκέφτομαι...

Πρέπει να τον ξεπεράσω...
Γιατί πρέπει να ερωτευόμαστε ανθρώπους που δεν αξίζουν τίποτα???
Πφφφ
Ναιι αλλά τον αγαπώ...
Ειναι συνέχεια στο μυαλό μου...
Δεν λέει να βγει...
Κοιτάω την ώρα και είναι 10:30 τι βράδυ...

Θα πάρω την Κατερίνα να της πω αν γίνεται να μείνω σπίτι της... Ουτως ύαλος το αγόρι της λείπει από το σπίτι για επαγγελματικό ταξίδι...

* Στο τηλέφωνο*

Ε:" Έλα Κατερίνα.. "

Κ:" Έλα Έλενα μου τι έγινε? "

Ε:" Μπορείς να έρθεις να με παρεις απο το καφέ που πηγαίνουμε συνήθως?? " Της λεω μια και έχω φυγει απο το μυστικό μέρος...

Κ:" Ναι Έλενα αλλά θα μου πεις μετά τι έγινε εντάξει??? " Με ρωτάει...

Ε:" Ναι "της λέω...

Και το κλείνουμε...

* τέλος κλείσει... *

Κ:" Ελα πες μου τι έγινε τώρα... " Μου λέει η Κατερινα και της εξηγώ οτι απλα είχαμε ένα μικρό τσακομο και στεναχωρέθηκα...

Δεν μπορώ να της πω την αλήθεια γιατί θα γινει χαμός...

Κ:" Σιγά καλε όλα τα παντρεμένα ζευγαράκια μαλώνουν λιγο... Δεν είναι κάτι... Αφού σε αγαπάει και φενεται... " Μου λέει... Ναι σιγουρα...

~~~~~~~~~~~~~

Το έκοψα απότομα το ξερω απλά είμαι στην νονα μου και μου λένε συνέχεια να αφήσω το κινητό... Όποτε δεν είναι και μεγάλο αυτό το κεφάλαιο...

Θέλω να σας πω ότι γράφω και μια ακόμα ιστορία με μια φίλη μου... Αν θέλετε μπορείτε να πάτε να την δείτε...

Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο...
Byeeee!!! ❤❤❤

Ο λευκός γάμος? Where stories live. Discover now