~ 21 Κεφάλαιο ~

3K 126 2
                                    

Έχει περάσει ένας μήνας από τότε που γυρίσαμε από το Παρίσι...

Όλα πανε τέλεια, αν εξαιρέσεις ότι ο Σπύρος δεν μου έχει πει τιποτα για  το φιλί μας και μου μιλάει μόνο όταν πρέπει να πάμε κάπου βολτα για να δείχνουμε πόσο ερωτευμένη είμαστε...

Ακόμα θυμάμαι τι μου είχε πει η Σοφία πριν ένα μήνα...

~  Ένα μήνα πριν...~

Ε:" Σοφία μπορώ τώρα να σου μιλήσω? " Την ρωτάω

Σ:" Ναι κορίτσι μου πες μου γιατί σε βλέπω ότι θα σκάσεις... " Μου λέει...

Ε:" Να απλά πριν φυγουμε από το Παρίσι ο Σπύρος με φίλησε και δεν μου είπε το γιατί... Απλά κατέβηκε κάτω και με περίμενε στο αμάξι... " Τις είπα...

Τότε με κοίταξε με ορθάνοιχτα μάτια...

Σ:" Δεν ξέρω αν είναι σωστό να στο πω αλλά θα στο πω για να έχεις μια απάντηση και να μην σε βασανίζει αυτό το θέμα... "Λέει και με κοιτάει για ακόμα μια φορά και αυτή την φορά με σοβαρό ύφος... Και συνεχίζει..." Ο Σπύρος ειναι ερωτευμένος μαζί σου... " Μου λέει και έχω μεινει με το στόμα ανοιχτό...

Ε:" Και εσυ που το ξέρεις...? " Την ρωτάω...

Σ:" Όταν σε είχαν απαγάγει μου το είπε και λέει αληθεια για το είδα στα μάτια του... Και επειδή ξερω ποτε λέει ψέματα... " Λέει η Σοφία...

Τότε σκηνές από την απαγωγή μου έρχονται στο μυαλό αλλά της διώχνω κατευθείαν... Δεν θελω η Σοφία να με βλέπει να κλαίω...

Ε:" Και γιατί δεν το λέει...? " Ρωτάω την Σοφία...

Σ:" Γιατί είναι πεισματάρης και δεν θέλει να το παραδεχτεί ότι είναι ερωτευμένος " Μου απαντάει...

Και τότε κάτσαμε να φαμε πρωινό...

~  Ενα μήνα μετά ( τώρα) ~

Αχχχ δεν ξέρω τι να κάνω πραγματικά...

Τον αγαπώ αλλά έχω πείσμα και Κολωνό να πάω να του το πω...

Πφφφ

Σπ:" Ελενα έλα λιγο στο γραφείο μου... " Ακούω τον Σπύρο να μου φωναζει από κάτω μιας και τώρα είμαι στο δωμάτιο μου...

Κατεβαίνω κάτω και πάω στο γραφείο του...

Μπαίνω μέσα...

Σπ:" Κάθησε πρέπει να σου πω κάποια πράγματα... "Μου λέει ο Σπύρος...

Κάθομαι και ξεκινάει...

Σπ:" Λοιπόν.... "

~~~~~~~~~~~~~~~~

Τι λέτε να πει ο Σπύρος στην Έλενα???

Επίσης έχω να σας πω μίας που έκλεισαν τα σχολεία ότι θα ανεβάζω όσο πιο γρήγορα μπορώ Κεφάλαια και μπορεί και κάθε μέρα από λίγο...

Μέχρι το επόμενο Κεφάλαιο
Byeeee!!! ❤❤❤

Ο λευκός γάμος? Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt