Ugasi svetla (Poglavlje 2)

64 6 2
                                    

Tifani je pala u predvorje , a vrata za njom su se zalupila. Nazirala je dnevnu sobu koja je cela bila u crnom, sobu su osvetljavale sveće koje su imale nacrtano oko na sebi. Ustala je da se okrene i ode , da zauvek napusti to mesto , mesto koje je u njoj  u isto vreme budilo i strah i nadu , ali je strah preovladao. Uhvatila se za kvaku , nameravala je da polomi vrata ako to bude potrebno , a onda je čula glas. Glas koji je je bio poput vatre , koja greje , ali i peče.
"Oh,stani" reče žena koja je  bila skroz u crnom  sa velom na glavi.
"Da" odgovori Tifani
"Ostani ovde , dozvoli da ti barem pokažem ovo mesto, ako  ti se ne dopada , ne moraš da ostaneš."
"Ko ste Vi ?"
"Keri" reče žena i počeo da skida veo
"Kako znate za mene ?"
"Svakoga dana si ovde  dolazila, videla sam da si usamljena ,  a tvoja interesovanja se poklapaju sa mojim "
"To je špijuniranje" reče Tifani
"Tifani ovo je naša šuma , već skoro puna dva veka smo u njoj na stotine puta smo uspeli da sprečimo njeno uništenje"
"Ko vi ?"
"Prestani sa pitanjima" reče joj Keri i pođi ispričaću ti usput sve će ti biti jasnije , a videli su te moji štićenici dok su išli po biljke"
"Pođimo već jednom" reče Tifani
"Prati me"
Pošle su zajedno prvo su ušle u dnevnu sobu , a Tifani je primetila džinovsko oko koje je bilo urezano u podu.
"Prošla si prvi test" reče joj Keri
"Koji ?" upita Tifani
"Pošla si za svećama , one kojima ovde nije mesto njega bi sveće uspred šume uplašile , ali tebe nisu tebi su osvetlile put."
Prošle su dnevnu sobu imala je dva kauča i sto , i mnoštvo svećnjaka . Pošle su stepenicama sve je bilo u istoj nijansi crne. Našle su se usled još jednog predvorja, a izgledalo je kao da ima beskonačno vrata , kao da ima beskonačno soba. Dnevna soba je bila ista kao i prošla.
"Šta je iza vrata ?"
"Štićenici" reče Keri , imala je izražene jagodice , jezivo bele zube i gustu crnu kosu.
"Baš poput tebe, levo su ženske , a desno muške sobe"
"Gde je  Vaša soba ?" upita Tifani
"Na kraju u sredini ,  tako da imam uvid šta obe strane rade"
" Šta još sadrži ova kuća ?"
"Podrume , četiri soba i dve biblioteke"
"Od kada ovo postoji ?"
"Sagradile su je veštice , malo pre početka progona na veštičarenje u Salemu"
"Progon je počeo 1682 , a Vi ste rekli da šumu štitite 2 veka"
"2 ?" upita " Nije bitno koliko je štitimo , bitno je da je štitimo" reče i dodade "Veštice su ovde sakrivale i pravile spise  iz nekih i danas učimo"
"Ako ostanem roditelji  će prijaviti moj nestanak"
"Nećeš ovde odmah spavati , pozvaću sada još nekog od učenika da te odvede u obilazak , može ?"
"Da"

Dolina Tame Where stories live. Discover now