Dubina straha (Poglavlje 10)

20 0 0
                                    

Počeli su da se približavaju Tifani , svaki njihovim korak je povećavao strah u njoj . Nije mogla da se makne od zida kao da je zalepljena za njega. Pokušala je da se pomeri ali uzalud . Videla je da i Argon oseća strah zbog nje . Vrata od ulaza na Akademiju su bila blizu nje na dohvat ruke . Videla je kvaku , ali nije uspela da je dohvati.
Sporim , ali sigurnim korakom su dolazili do nje to je bilo pravo mučenje, nije nogla ništa da uradi samo da čeka i svojim očima gleda u sopstveni kraj . Učinilo joj se da je neko pored vrata , počela je da viče.
"Upomoć , ovde sam" vikala je i vikala , a onda je nečija ruka zgrabila i uvukla u Akademiju.
"Da li si dobro ?" upita Keri Tifani
"Jesam" nije više osećala strah , ali je on još uvek stanovao u njoj poput korova .
"Posvetite se uništenju Argona" čuo je Majkl Kerin glas.
Keri je još uvek pratila situaciju koja se dešava napolju telepatski.
"Kreni sa mnom u podrum tu ćeš biti sigurna " reče Keri i krenuše ka podrumu
Savez je video vatreni krug oko mesta gde je bio Argon i bilo im je jasno da je pobegao .
"Razdvojimo se" reče Majkl i krenuše

Koračali su sve dublje u šumu , u šumu gde bi grane prikrivale svetlost da je dan. U deo šume u kome je i leti ledeno , u deo šume za koji se pričalo da su izvršena najgora ubistva. U deo šume obavijen velom tajni.
Takođe su krenuli i stvorenja koja je Keri poslala , želeli su da naću Argona inače bi sve bilo uništeno.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dolina Tame Where stories live. Discover now