Tifani je osetila kao da je nešto guši , srušila se.
"Šta je bilo ?" upita Argon
Odlučila je da mu neće reći
"Želim nazad na Akademiju , slošalo mi se , kada se opravim opet ćemo krenuti u grad"
"Važi" reče Argon i podiže je
Nisu bili ni svesni , da ih iza svakoga drveta promatra jedno od stvorenja , a iza devet njima najbližih drveta su stajali Kerini učenici.
Nosio je na putu ka Akademiji , a onda je osetio da ga nešto povlači , pao je. Iznad njega su stajala devet učenika koji su obrazovali krug tako da niko u njega ne može ući , a ni izaći.
Tifani je nešto odguralo čak do zida Akademije. U tom trenutku je iz svoje sobe Keri na nju bacila čini vezivanja i time je vezala za Akademiju.
"Keri moraš odmah doći da preuzmeš moć" čula je Keri telepatski Majkla
"Preuzmite je vi"
Tifani je počela da viče , ali nije to nije uticalo na njih. Podigla je ruku i pokušala da uništi njihov krug , osetili su samo vetar.
Majkl je već drugima poslao poruku da oni moraju preuzeti moć . Izvadio je nož i podigao ga. Tifani je osetila moć kako struji kroz nju. Opet je podigla ruku i pokušala isto , samo ovoga puta sa pravom emocijom. Nož je umalo ispao Majklu iz ruke.
Telepatski je poslao savezu "Argona ćemo posle , prospite crni prah oko njega , Tifani nam je trenutno meta"
Džejd mu odgovori "Keri je rekla sutra"
"Nemamo vremena za čekanje , krenimo"
Potom je Džejd podigla ruku i oko Argona se stvorio krug od crnog praha , posle toga su krenuli ka Tifani.