Nedenmi öğrenci değiliz...

155 3 1
                                    

Siz hiç endüstri meslek lisesinin içinde kayboldunuz mu yada birine benim sınıfım nerde diyince

- hap var cigara var ex var roj var kubar var sana hangi sınıf lazım kardeşş

Diye cevap verince burası okulmu diye tereddüte kapılıp okulun dışındaki tabelaya birdaha yada tekrar tekrar baktınız mı...

Çünkü okulda öğrenci yok herkez kurtlar vadisi dizisinden bir karakter rolunu kendine benimsemiş ve okulda uygulama peşinde...

Neyse ben daha okulun ilk günü bir bölüm hocasından yani en büyük pezevenkten yediğim tokadı anlatıcaktım.

Şimdi  okula yeni başlamışsınız zor da olsa sınıfınızı  bulmuşsunuz. İlk dersinize giriyorsunuz tabi  herkez polat alamdar olma peşinde ya  kimseye bişeyde soramıyosunuz  çünkü adamlar 8.sınıfın rahatliğını yaşıyolar, hala okulun en büyüğüyüz havalarındalar. Şimdi sen öyle değilmiydin diceksiniz, evet ben bu saydıklarımında üstünde özgüvene sahiptim.

Neyse ilk dersimin ilk tenefüsü oldu ve bende normal olarak tuvalete gidicektim fakat nerde olduğunu bilmiyodum.

Ögrencilere sorucaktım ama kim ögrenci kim hoca anlamiyorsun ki neyse sordum bitane takım elbiseli birine  bana gösterdi ve ilgincide normal bi şekilde cevap veren birine rastlamıştım.

O takım elbiselinin gösterdiği kapıyı açtım  ve içerde de öğrenciler vardı ama kapıda öğretmenler tuvaleti yaziyordu  neyse sordum

-burası öğretmenler tuvaleti değilmi kardesim

Oda bana hayır ögrenci tuvaleti dedi ama tabelayı değisicekler rahat ol dedi. Ama amk çocuğu beni  salak yerine koymuş.

Neyse kimse kalmadı bende kapıdan çıktım  ki bi anda boğazıma birisi yapıstı bana dediki -oku lan yukarda yazanı ne yazıyo olum burda dedi .

Bende bi korktum yani yalan olmasın çünkü adam benim 8 katım ve  adam  piskopat abi suratından belliydi.

Neyse bende cevap olarak dediği gibi okudum orayı  -öğretmenler tuva... dicektim ama devamını getiremeden elini kaldırdı sonra bi 3 saniye duraksadı ama bende siktir git falan der zannettim yani vuracağını hiç sanmadım fakat adam bir vurdu  o koridor inledi. Sonrada bağirmaya başladı ama ne dedediğini hatırlamıyorum daha doğrusu kulağım çınlıyodu hani bi tarafıma vurdu ama iki kulağımda çınlamaya başladı. neyse o ara hayvan gibi bir adam daha geldi ama adam hizmetciye benziyo üstünde önlük vardı  bende kurtarır zannettim adamin gözunun içine bakiyorum ama o piç de geldi beni sınıfa soktu  o da bagırdı bana.

Ya amina koyyım sanki bisey yaptik altı üstü tuvalete girdik ama aklından geçenleri söylemiyorsun ki çünkü lise 1 sin yapcak bişeyin  yok.

Ve en ilgincime giden de o bana vuran orospu çocugu ikinci tenefüsde yanıma geldi ve piç piç gülerek bana -  ne oldu acıdı mı dedi...   Al işte ...

Yani   sonra diyolarki endüstri meslek lisesinde okuyanlar saygısız oluyor,  serseri oluyor, adam bıçaklıyor ,adam kesiyor  ve her türlü pislik onlardan çıkıyo...  abi biz napalım   bizi orda okutmuyolar ki sinir hastası yapıyolar...

Ama bilmiyorlar ki  #BOYNUZ KULAĞI  GEÇER...


Amele meslek lisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin