EML'Lİ TRİBİ

103 4 2
                                    

Şimdi izmitli gençlerin giyinişi,konuşması ve hareketlerini  herkez duymuştur.

Bide bunların bir lisede toplandığını düşünün yani 7000 kişilik endüstri meslek lisesinde  Oluşan bir  apaçi gençliği yada pardon onlar artık apaçi değil...

   aso hareketleri olan , faça giyinen, terso durumları olan  , şekiller paris, modeller viyana ,herkez bi yana sen biyana diyen bir topluluk düşünün ama hepsinin aynı kafada ve aynı okulda her sabah 7 de beraber olup akşam 6 da paydos eden bir  tımar merkezinde toplandıklarını da  unutmayın.

İlk önce okula sabah girişten anlatmaya başlıyım...

Tabiki okula girmeden önce 5000 kişinin selamını almak zorundasın ama o 5000 kiside her selamın arkasına  -bir dal sigaran varmı kardeşim yada  -50 kuruşun varmı kardeşim diye ekliyor ama yok diyince de eml tribi atıyolar.

Eml tribini herkez bilmez . şimdi  sana bir emlli trip atar, arkandan konuşur, yada   - abisi bidaha  yanıma gelme adam değilmişsin onu ögrendim der ama bu hareketler trip atan kisinin  ne zaman sigara yada 50 kuruşa ihtiyacı olursa ozaman zaten o trip biter ve sen  onun kardeşi olursun, babası olursun, anası olursun   ve trip ,küsme yada kavga ne yaşandıysa eskide kalır. bide en komiği  eml tribi bazen 1 gün sürer bazende tripten 15 dakika sonra  hiç bise olmamış gibi  yanına gelip  senden sigara ister ama artık 50 kuruş istemiyor 25 kuruş isteniliyor sonuçta trip atılmış yani...

Neyse zaten  zaman her sigara isteyene sigara versen 5000 tane sigara her gün nerden bulucaksın yada her 50 kuruş isteyene 50 kuruş versen 5000 kişiden toplam kaç para eder onu bile hesaplıyamıyorum sonuçta bende bir eml liyim...

Evet bende bir emlliyim  ve bir  kafası güzel birinin  dediği gibi yada demeye çalıştığı gibi ama okurken anlamaya çalışmayın anlayamassınız... :)

ORASI SENİN HABİTATIN DEĞİL SEN ORAYA AYKIRISIN HAYVANAT BAHÇESİNDE ANNESİ OLMAYAN KAPLANI BİR MAYMUNUN BESLEMESİ GİBİ BİŞEY SENİN Kİ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amele meslek lisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin