Jeff babasının işi yüzünden ailesi ile yeni ve lüks bir semte taşınır. Jeff ailesinin iki erkek çocuğundan büyük olanıdır. Küçük kardeşinin adı ise Liu'dur. Eve taşındıkları gün yan komşuları Jeff ve Liu'yu oğullarının doğum günü partisine davet etti. Jeff partilerden nefret ederdi ama annesinin de onu zorla o partiye yollayacağını biliyordu.
Jeff ve Liu yeni okullarının ilk gününde okula gitmek için otobüs beklerken bir grup serseri Liu'nun cüzdanını zorla almaya çalışır. Vermek istemeyince de çocuklardan biri bıçak çeker. Jeff ani bir hareketle çocuğun elinden bıçağı alır ve onların kol ve bacaklarına kesikler atmaya başlar. Bu... Anlamsız bir şekilde Jeff'in çok hoşuna gitmiştir. Polis sirenlerini duyduklarındaysa koşarak uzaklaştılar.
Ertesi gün polisler kapıya dayandı. Polisler Jeff'i götürmeye çalışırken arkalarından Liu bunu yapanın kendisi olduğunu söyledi ve polisler de Liu'yu götürdü. Jeff arkalarından bunu yapanın kendisi olduğunu bağırmasına rağmen onlar Liu'yu götürdüler.
Ertesi gün Jeff yataktan çıkmayı düşünmüyordu. Ama annesi onu zorla yan komşularının doğum gününe yolladı. Jeff partideki küçük çocuklarla bahçede oynadı. Bu hiç eğlenceli değildi ama tahmin ettiği kadar da kötü değildi. O serseri takımı geri dönene kadar. Ellerinde silahlar vardı. Jeff'in savunmasız bir anında ona vurdular ve yere düşürdüler. Aralarından biri Jeff'in yüzüne benzin ve çamaşır suyu karışımı bir madde döktü ve Yüzünü ateşe verdi. Jeff çok büyük bir acı hissetti ve bayıldı.
Gözlerini açtığında yüzü sargılarla kaplıydı. Doktorlar geldi ve yüzündeki sargıları açtı. Jeff koşarak aynanın karşısına geçti. Doktorlar ve diğer herkes çok şaşkındı çünkü daha önce böyle bir şey ne görmüş ne de duymuşlardı. Jeff'in suratı tamamen bembeyazdı. Ama Jeff adeta bu yeni haline aşık olmuştu. Hem aynaya bakıyor hem de kahkahalar atıyordu.
Doktorlar bunun stresten kaynaklı olduğunu, yakın zamanda eski haline döneceğini, bu bir sorun haline dönüşürse psikolog ile görüşebileceklerini söyler ve Jeff'i taburcu ederler.
Aynı gece Jeff'in annesi banyodan gelen ağlama ile karışık kahkaha sesleri duyar ve emin adımlarla alt kattaki banyoya gider. Kapıyı açtığında aynanın karşısında duran, kanlar içinde bir bıçak tutan Jeff'i görür. Annesi şok içinde elini ağzına götürür. Jeff aniden arkasına döner ve elindeki bıçağı annesine doğru çevirir.
"Nasıl olmuş annecim?" diye sorar. Jeff artık gülmekten yorulduğu için yanaklarını dudaklarının başladığı yerden kulaklarına kader kesmiş ve bir daha asla uyumamak için göz kapaklarını da keserek çıkartmıştır.
"Anne. Nasıl olmuşum? Yoksa beni beğenmedin mi?" der. Annesi kendine gelir ve;
"Çok güzel olmuşsun tatlım. Şimdi gidip babanı çağıracağım. O da görsün olur mu?" der ve koşarak üst kata, yatak odalarına gider. Eşini uyandırır ve bir silah almasını, bir şeylerin yolunda olmadığını söyler. Tam o sırada kapıda onlara doğru bakan Jeff'i görürler. Ve bu dünyada gördükleri son şey olur.
Bu sırada Liu sese uyanır ama anlam veremez ve geri yatağa girer. Tam o sırada izlendiği hissine kapılır ve yatakta doğrularak kapının yanında dikilen ağabeyi Jeff'e bakar. Jeff Liu'nun yanına gelerek ona "güzel olmuş muyum?" diye sorar. Liu evet anlamında kafasını sallar ve Jeff ikinçi soruyu sorar.
"Benimle yeni bir hayata başlamak ister misin Liu?" Liu ağabeyini çok sevdiği için evet anlamında başını sallar. Jeff bunu görünce çok mutlu olur ve ekler;
"O zaman sadece uyu kardeşim." der ve kardeşi Liu'nun ölü bedenini annesi ve babasınınki gibi salona götürüp sandalyelere bağlar. Artık onun adı Jeff The Killer olmuştur.
Devamı Gelecek!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku hikayeleri
ParanormalKısa korku hikayeleri, açıklanamayan paranormal olaylar, korkunç mesajlaşmalar ve tüylerinizi diken diken edecek daha bir çok hikaye ile karşınızda olacağım.