JM.

180 14 8
                                    

Kanat sesleriyle birlikte Castiel de odadaydı artık. Zamanında yetişememişti. Birşekilde içeri girdi. Siberadamları patlatırken büyük bir ışık yığını oluşuyordu. Son siberadama koştu Doctor, ve sonik tornavidasını çıkararak içini açtı. John hareketsiz bir şekilde duruyordu. Nefes almıyordu, ölmüştü. Sherlock göz yaşlarını silip, kendini toparladı.

"Elveda, John." demekle yetindi. Castiel onun artık cennette olduğunu söyledi. John'u son yolculuğuna yolladıklarından sonra Tardis'e girdiler. Buruk bi sessizlik kontrol odasını kaplamıştı. Sherlock sessizliği bozan kişi oldu.

"Dean'in Michael'ın, Sam'in ise Lucifer'ın bedeni olduğunu biliyoruz-" Sam sitem ederek sözünü kesti:

"Biraz yas tutmayı deneyemez misin? John'u tanıyalı sadece birkaç gün olmasına rağmen şuan senden daha üzgünüm." 

"Sam, bu konuda onun üstüne gitmemelisin." dedi Doctor. Tardis'ten indiler. Harflerin adamlarının gizli sığınağında kalıyorlardı. Doctor ve Sam tüm günlerini araştırma yaparak, Lucifer'ı ve Master'ı nasıl alt edeceklerini düşünüyorlardı. İkisi adeta yenilmez gibiydi, onlara bir de Moriarty eklenince işin içinden çıkamıyorlardı. Sherlock bir süreliğine John'un karısı Mary'nin yanında kalmaya gitti. Sığınakta sadece Dean, Sam ve Doctor kalmıştı. Dean, Doctor'la yalnız kaldığında :

"Doc, Tardis bir zaman makinesi dimi? Lütfen annemi kurtar, lütfen..."

"Dean, bunu yapamam."

"Hayır, yapabilirsin! Bunu ikimizde biliyoruz!"

"Bu zamandaki sabit bir nokta, tekrar yazılamaz! Eğer yazılabilirse bile, hayat eskisi gibi olmayacaktır. Kurtardığınız tüm insanlar ölü olacak. Bunu gerçekten istiyor musun?"

Dean'in gözünden bir iki damla yaş süzüldü. Masaya vurarak odadan çıktı.

*

"Clara, benimle tanıştığınızda yanımdaydı. Onun hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Pekala, senin tipin olduğu söyleyemeyeceğim." Dean ilk cevap veren oldu.

"Hayır,hayır öyle demiyorum. Doğaüstü anlamda birşey var mı?"

"Ne öğrenmek istiyorsun Doctor?" Sam de diyaloğa karıştı.

"O ney?" Dean afallamış bir şekilde ona baktı.

*

"Hoşgeldin Sherly! Marry nasıl, atlatabildi mi?" ses Doctor'a aitti. Sherlock tam cevap verecekken, telefonunun mesaj sesi duyuldu. Mesaj beklemediği birindendi.

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu ha?

JM."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SuperWhoLockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin