Capitolul 2

12 0 0
                                    

Bun. Știu ca nu a fost cine știe ce , dar promit că mă straduiesc acum mai mult .

———— < Capitolul 2 : Rugăminți > ————

Hyuna p.o.v.

  Cobor jos după ce mă îmbrac cu niște pantaloni foarte scurți , un maieu negru simplu și în picioare niște teneși albi . Îmi prind părul într-o coadă de cal și cobor la bucătărie.

Tata era la masă . Mama a adus și ultimul fel de mâncare și s-a așezat și ea .Le zâmbesc și mă așez și eu .

Mama : - Stop ! Nu mâncați încă ! * urlă când îl vede pe tata că pune mâna pe lingură * Scumpi ? Cheamă-l pe Jimin .

  Zâmbesc și îmi scot telefonul . Îi caut nu!mărul în agenda telefonică , cea ce a fost rapid pentru că am doar numărul lui , al părinților , al prietenei mele și numărul de la taxi . Jimin mi-a răspuns rapid și îi puteam auzii foarte bine gâfâieli-le .

- Oppa ! Mama a spus să vi acum !
Jimin : - Termin dușul și vin ...
- Stai lin că m-am prins . Te așteptăm !
Jimin : - Ok baby ! În maxim 20 de minute ajung ! Pa !
- Ok , pa ! * închid *A spus că în maxim 20 de minute ajunge .
Mama : - Perfect !
Tata : - Oh.... Dar chiar îmi era foame ! * spune cu glas stins *
Mama : - Lasă că nu mori  .* râdem *
Tata : - Hmm !

.
.
.

  Câteva minute mai târziu Jimin era la ușa . Bătea așa tare de zici că erau mascații la ușa . O fi iarăși urmărit de nebunele alea ?  ( Cele trei nebune care il urmaresc 24 din 24 sunt : Mika Chan , Hee și Kristal ) 

Merg grăbită la ușă ca să o deschid . Îi deschid și îl invit zâmbind înăuntru . Îmi zâmbește și intră . Închid ușa și Jimin profită că sunt cu spatele și îmi plesnește fundul !

- Ah ! Jimin !

  Acesta doar chicotește și merge in bucătărie . Îmi dau ochii peste cap și merg după el . Nu mă înțelegeți greșit . Îmi iubesc verișorul . Însă doar atunci când e drăguț și protectiv cu mine . Nu când abuză de mine .

  Intru în bucătărie și mă așez lângă Jimin . Tata începe să mănânce ca un lup flămând , iar mama ca o adevărată doamnă . Jimin mânca liniștit . Însă eu ... Mă înecam non stop din cauza mânuței lui care era în pantalonii mei și se juca liniștită .

- Ămmmm ...

Jimin mă privește si rânjește . Mama mă întreabă ce am  , iar eu îi spun că nu îmi e așa foame însă voi sta cu ei la masă si mă voi juca pe telefon . Se uită la tata apoi aprobă . Eu îi trimiteam disperată mesaje , iar el mă ignora total .

- Ji... * șoptesc cu lacrimi în ochi *

Jimin își retrage mâna și se scuză că merge la baie . Eu mă retrag în cameră . Mă trântesc în pat și adorm .

Stalker (  Zhang Yi Jie ) Vol 1: Vrei sa fi megalodonul meu ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum