Capitolul 12

12 0 0
                                    

Capitolul 12 : Întâlnire

Jimin p.o.v.

  Mă decid să îi fac o vizită lui Hyuna . Așa că mă îmbrac și mă îndrept spre noua ei casă .  Stă întro casă mare cu etaj și o grădină imensă . Are în spate și o pișcină . O găsesc pe terasă . Ținea în brațe cățelul și plângea .

  M-am speriat și am fugit la ea ! Am tras-o în brațe și am încercat să o liniștesc .

- Ce s-a întâmplat ? Ce e cu tine ?! Unde e Zheng ?!

H : - A plecat ... A spus să nu îl contactez ... Jimin ... Cred că m-am îndrăgostit de el .

- Nenorocitul ... Te face să suferi ! Ar trebui să divorțați ! E așa un fățarnic ! De față cu restul se comportă ca un soț perfect și cand sunteți singuri e un măgar ! Ăsta nu e bărbat !

H : - Jimin .... Te rog ...

  Vreau să îi mas spun ceva , dar îmi sună cineva . Scot telefonul și verific . Era Moni . Rădpund și îmi spune să vin repede acasa . Hyuna îmi zâmbește și îmi spune să plec că va fi bine . Oftez și mă întorc acasă .

Intru în apartamentul unde stau cu Moni și o găsesc în fața uși , stând întinsă cu picioarele desfăcute într-o postură extrem de sexy . Și mai era și doar în niște chiloți din dantelă .

- Baby ! * mă descalț și mă arunc pe ea *

Moni : - Daddy ... Sunt înfierbântată !

- Observ baby ! * chicotesc *

  Mă năpustesc asupra buzelor ei dulci și le sărut . Cobor la scurt timp cu sărutările tot mai în jos .

  Mă ridic și îmi dau tricoul jos . Îl arunc pe undeva , iar după el urmează pantalonii să boxerii . Ne sărutăm din nou în timp ce de data aceasta îi masam feminitatea care era extrem de umedă .

Moni : - Ahh ! Daddy ! Ahh ! Da ! Mai repede ! Ah ! Nu mai pot ! * își dă drumul * Ahhhh !

  O las să își tragă sufletul câteva secunde apoi o iau în brațele mele și o penetrez . Își incolaceste picioarele in jurul meu și își pune mâinile pe umerii mei .

Moni : - Ști de ce te-am așteptat asa ?

- De ce ? Ah !

Moni : - Sunt însărcinată !

- Serios ? * o întreb fericit *

Moni : - Da !

- Te iubes ! Te iubesc mult !

Moni : - Mochi nu plânge !

Hyuna p.o.v,

  Gàtesc liniștită când de o dată îmi sună telefonul . Era Jimin . Ce o fi pățin ?

Conversatie telefonica :

- Alo ? Jimin ?

Jimin : - E însărcinată ! Sunt așa fericit !

- Jimin ! Vă felicit ! Dar scoala ?

Jimin : - S-a hotărât să termine acasă .

- Oh ...

Jimin : - Ești ok ...

- Da ...

Jimin : - Pa !

- Pa ... * închid * Se pare că toți mă lasă ....

X : - M-am întors ! Plângi ?

- E de la ceapă !

X : - Nu ști că nu e frumos să îți minți soțul ? Faci gogoși . De unde ceapă ?

- Oricum nu îți pasă ! Lasă-mă !

X : - Ascultă aici ! Nu așa vorbești cu mine !

- Ya ! După ce că ești fățarnic mai ești și violent ?!

Zheng : - Poate îți trag și una să vezi ce violent sunt !

- Ești un monstru ! * spun plângând * Să nu apari în fața mea ! * fug și mă încui în cameră *

  Îmi iau telefonul , schimburi și mă închid și în baie . Îi trimit necunoscutului mesaj cum că vreau să ne întâlnim în fața liceului meu și mă bag să fac un duș .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stalker (  Zhang Yi Jie ) Vol 1: Vrei sa fi megalodonul meu ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum