Capitolul 5

16 0 0
                                    

★★★★ Capitolul 5 : Răceala ★★★★

M-am trezit peste câteva ore ca să beau un pahar cu apă , însă am observat că Moni e foarte transpirată .

Mi-am pus mâna pe fruntea ei și mi-am dat seama că are febră .

- Ai răcit prostuțo !

  Mă ridic și mă îmbrac cu niște colanți și un hanorac crem . Îmi încalț teneșii , imi i-au portofelul și fug afară în căutarea unei farmacii .

  Mă plimbam prin oraș și nu dădeam de nici o farmacie .

  Oftez și fără să vreau mă ciocnesc de cineva . Acel cineva avea un piept foarte tare ....

- Au ! Asta a durut .... * îmi frec fruntea * Îmi pare nespus de rău ...

X : - E în regulă ... Însă ce cauți tu pe aiaci îngerașule ?








- Te rog , ajută-mă ! Nu găsesc nici o farmacie ! Îmi trebuie neapărat niște pastile ...

X : - E una chiar după colț.

- Serios ?! Cum aș putea să te răsplătesc ?!

X : - Hmmm... Nu spune nimănui de mine .

- Eh ? Ești sigur ?

X : - Foarte . * dispare *

- Ah... Deci siel era o fință supranaturală ...

Autor p.o.v.

Cea ce nu știa fata era faptul că străinul nu a dispărut . El s-a ascuns în așa fel încât să o poată urmării fără să fie văzut .

  Fata îi urmă instrucțiunile și din fericire chiar a găsit o farmacie . Intră înăuntru și se îndreptă spre farmacistă .

Hyuna : - Bună seara ... Prietena mea a răcit și are febră foarte mare ...

Farmacista : - Câți ani are ?

Hyuna : - 16..

Femeia pleacă și se întoarce la scurt timp cu niște pastile .

  Fata îi mulțumii și ieși zâmbind din farmacie . Se uită intoate direcțile și găsi un loc mai retras .

  Fugii rapid acolo și încercă să se transforme . Din fericire dorința de ași ajuta prietena bolnavă a fost suficient de puternică încât tânăra s-a putut transforma .

  Se ridică spre cer și zbură cât de repede putu ca să ajungă la hotel . Când a ajuns s-a ascuns printre niște blocuri și s-a transformat la loc . Chiar trebuia să primească niște lecții de zbor .

  Avea hainele șifonate , părul ciufulit și ramuri agățate prin păr pentru că mai devreme s-a lovit de un pom .

  A oftat și s-a arănjat cât de cât și a fugit înapoi în camera de hotel , unde și-a găsit prietena și mai fierbinte .

  Speriată și ne șțiind ce să facă l-a sunat pe Jimin . Când a auzit vocea somnoroasă a băiatului a început să plângă .

I-a explicat de situația fetei , iar verișorul ei i-a spus că vine să o ajute .

Următoarea zi i-a găsit pe cei doi verișori tot lângă Moni . Pe când să ațipească și ei tânăra s-a trezit . Și părea că se simte chiar foarte bine .

Moni p.o.v.

Îmi deschid ochii și îi zăresc pe Jimin și Hyuna . Îi privesc confuză . Hyuna îmi spune tot ce s-a întâmplat , iar eu le mulțumesc.

Am decis să ies afară și să îi las sa se odihnească . Am mers la baie , mi-am făcut rutina de dimineață , m-am schimbat și am ieșit afară cu restul trupei .

Stalker (  Zhang Yi Jie ) Vol 1: Vrei sa fi megalodonul meu ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum