★★★★ † Capitolul 7 : Cădere în păcat † ★★★★
Moni p.o.v.
Îl privesc confuzã . Nu știu ce îi trece prin minte . Obrajii îmi sunt roșiatici , inima bate cu putere iar în mintea mea e un haos .
Înghit în sec în clipa în care Jimin ajunge în fața mea . Piepturile noastre se atingeau și îi simțeam foarte bine respirația caldă .
Îmi ia geanta și o aruncă pe noptieră . Mă dau un pas în spate însă mă lovesc de perete . Își așează mâinile de o parte și de alta a corpului meu . Piciorul său stâng fiind acum între picioarele mele asigurându-se că nu am cale de scăpare . Ne privim în ochii și fără să mai spună ceva își izbește buzele de ale mele .
O lacrimă îmi alunecă pe obraz . Acesta e primul meu sărut și chiar dacă e cu persoana care o iubesc știu foarte bine că sentimentul nu e reciproc .
Jimin se îndepărtează și mă privește confuz . Îmi las privirea în pământ ..
Jimin : - Credeam că abea aștepți să te sărut ... Credeam că mă placi ...
- Jimin ... Degeaba te iubesc ! Degeaba tânjesc după buzele tale dulci dacă tu nu simți nimic ...
Jimin : - Baby girl ... Nu plânge ... Daddy e aici și îți va arăta cât de mult te iubește .
Jimin dă să mă săute însă îmi așez mâna pe gura . Acesta chicotește .
- Îmi pare rău ... Doar că nu vreau o relație de o noapte .
Jimin începe să râdă . Apoi dintr-o dată mă trezesc în brațele lui puternice .
Jimin : - Nici eu nu vreau o relație de o noapte . Ăla e Kookie .
- ....
Jimin : - Vorbesc serios . * îmi dă o șuviță de păr după ureche * Te iubesc și îți jir că în seara asta te voi face să cazi în păcat . * rănjet pervers *
Mă sărută din dou în timp ce își mută mâinile pe talia mea . Îi răspund la sărut destul de timidă . Câteva secunde mai tărziu își mută buzele dulci pe gâtul meu și îl răsfață cu sărutări , în timp ce mâinile sale îmi strângeau fundul .
- Ahh ... Jimin...
Jimin : - Ce frumos îmi gemi numele ...
Roșesc și îi aud chicotul . Se îndepărtează de mine și își dă tricoul jos în cel mai sexy mod cu putință, iar eu simt cum o iau razna .
Decid să preiau controlul așa că mă duc hotărâtă spre el .
- Daddy... Lasă-mă să te răsfăț te rog !
Jimin : - Sigur baby .
Zâmbesc și îl împing pe pat . Mă pun deasupra lui și îl sărut apăsat pe buze . Mă opresc și îl privesc în ochii .
CITEȘTI
Stalker ( Zhang Yi Jie ) Vol 1: Vrei sa fi megalodonul meu ?
Fiksi PenggemarTrist . Foarte trist . Personaje masculine : principal : Zhang Yi Jie ( 19 ani ) secundar : Park Jimin ( 23 de ani ) Personaje feminine : principal : Park Hyuna ( 16 ani ) secundar : Radu Monica ( 16 ani ) restul pe parcurs :)