Bölüm 18

943 66 21
                                    

Nick Fury: Rogers!

Nick Fury: Uzay takımında neler oldu bilemezsin!

Black Widow: Clinton, sence de Fury dedikoducu kadınlara benzemeye başlamadı mı?

Hawkeye: Sen demesen, bunu ben diyecektim...

Hawkeye: Fury kendine gel, sen SHIELD'ın kurucularından birisisin ve dünya dışı varlıklarla dedikodu yapıyorsun!

Nick Fury: Ne yapayım be! Ortalıkta düşman falan yok ben de sizle dedikodu yapayım dedim.

Nick Fury: İçine ettiniz beee.

Maria Hill: Fury!

Captain America: Ne oldu?

Captain America: Yine kalbimi nasıl kıracaksın Fury?

Bruce Banner: Voav, Steven gerçekten de üzgün gibi...

Bucky Barnes: Sevdiği adam uzayın derinliklerinde bir başka kaptanla birlikte. Zil takıp oynasın mı?

Falcon: Dostum, bunu neden Steve'e yapıyorsunuz?

Captain America: Burada olsa, burada da Pepper'la takılıyor zaten. Nereye gitse kendine aşık olacak birini buluyor bu adam.

Vision: Cap, Bayan Potts Tony sizinle birlikte savaşmaya devam ettiği için ondan ayrıldı.

Vision: Olayın aslını bilmediğiniz için Bay Stark'ın hep üstüne gittiniz ama benim asıl var oluş sebebim, Bay Stark'ın takımdan ayrılarak Bayan Potts ile bir hayata başlama isteğiydi.

Vision: Takımdaki yerini bana teknik olarak Ultron'a teslim edecekti. Eğer ki Jarvis gibi bir yapay zeka olarak tamamlayabilseydi...

Thor: Sanırım boğazını sıktığım için ondan özür dilemeliyim.

Bruce Banner: Benim boğazımı sıkmış olsaydın Hulk'tan güzel bir yumruk yemiş olurdun Thor.

Loki: Keşke Hulk Thor'u yerden yere vursa.

Hawkeye: Seni vurduğu gibi mi?

Quicksilver: Bizden önce de birlik olduğunuz için sizi kıskanıyorum.

Scarlet Witch: Ben de...

Quicksilver: Bizden ayrı bir geçmişiniz ve anılarınız var, şimdi anlattığınız çoğu şeye fransızız.

Scarlet Witch: Hadi gidelim kardeşim.

Quicksilver: Gidelim.

Hawkeye: Size ergenlerle birlikte olmamızın hoş olmayacağını söylemiştim.

Black Widow: Ağh.

Avengers | #texting✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin