《1》

3.9K 178 32
                                    

Jungkook intra pe usa cafenelei unde urma să se întâlnească cu bunul sau prieten Yoongi, de altfel si singurul care știa că el este little. Cauta cu privirea corpul băiatului, pana cand observa la o masă mai retrasă părul blond care ii făcea pielea lui Yoongi sa para nesănătos de alba, dar daca ar fi după Jungkook, Yoongi brunet este perfecțiunea pură (Hai ca nici nu am dat-o in Yoonkook :)).

Tânărul se apropie de masa, aruncandu-si fundul obosit pe scaunul liber, oftand.

"Pe cine ziceai ca vrei sa imi prezinti Yoongi hyung?" Intreba baiatul curios de intentiile blondului.

"Ar trebui să apara din clipa în clipa." II raspunde acesta plictisit, luând o gură din ceea ce părea a fi o ciocolată calda, in timp ce se holba la ecranul telefonului, așteptând cel mai probabil un raspuns de la Jimin.

"Buna! Cu ce am putea sa va servim?" Un băiat de maxim 20 de ani ii atrase atenția lui Jungkook. Little-ul fu surprins de trăsăturile perfect simetrice pe care chelnerul le avea si părea că se mândrește cu ele. Purta o pereche de ochelari ce totusi nu păreau a fi folosiți pentru vedere ci mai degrabă erau un accesoriu alături de o bandana, iar Kookie putea spune cu mana pe inima ca daca l-ar fi văzut pe strada ar fi putut jura ca este un model.

"Taehyung nu fa tocmai acum pe chelnerul responsabil când știm amândoi ca nu esti." Spuse Yoongi, zâmbetul sau gumat facandu-si apariția pe fata lui admirabilă.

"M-ai prins!" Râse acel Taehyung, in timp ce își mută privirea spre Jungkook, care inca se holba la el fara sa realizeze.

"Tu trebuie sa fii Jeon Jungkook, nu?"

"Ce? Ah d-da eu sunt..." Tanarul se rușina si isi acoperi fata care căpătase o nuanta de rosu pe care si roșiile ar fi insidioase, cu manutele sale.

"Kim Taehyung, incantat!" Băiatul își intinse mana in fata cu gândul de al saluta pe micut. "Si am inteles ca esti un little cumva?" Imediat ce realiza faptul că poate l-a luat prea repede cu intrebarile pe băiat se panica, încercând să se scoată din situatia incomodă, dar spre surprinderea sa Jungkook ii raspunse nonșalant, ca si cum nu ar conta prea mult pentru el daca avea sa fie judecat pentru asta.

"Asa, si? Am tot doi ochi, un nas, buze tot ceea ce are un om normal și sunt tot un om normal asa ca nu vad care ar fi problema."

Baiatul rusinos ce parea la inceput disparu dar totusi Taehyung rămăsese plăcut surprins de răspunsul celui mai mic. Rare erau momentele in care un little ar fi raspuns cu asa mult curaj.

Își trase unul dintre scaunele de la o masă de lângă si se așeza comod.

Între cei trei se lăsase o liniște pe care nici unul nu voia să o intrerupa. Jungkook își aruncă privirea asupra "intrusului". Trebuia să recunoască, trăsăturile lui Taehyung erau atrăgătoare. De la buzele sale care parca cereau sa fie sarutate, la nasul lui micut care i se încadra perfect pe fata. Se putea observa prin ochelarii pe care îi purta ca ochii săi te pot hipnotiza indiferent de moment, Jungkook patind asta pe pielea lui . Unul dintre aspectele pe care Jungkook il adoră la cel mai tare, era vocea sa, care iti făcea pielea de găină.

"Deci..." Taehyung sparge liniștea apăsătoare ce era intre ei. "Yoongi te-ai mai gândit?"

Jungkook il privea întrebător pe hyung-ul sau..

"În legătură cu asta v-am chemat." Yoongi zâmbesc fericit de ideea sa. "Jungkook cauta si el pe cineva cu care sa împartă chiria, iar tu la fel, corect?"

"Da!" Raspund cei doi simultan.

"Perfect! Va puteti muta amândoi!" Blondul exclama fericit, bătând din palme adorabil. "Si inainte sa comentați ceva, întâi analizați avantajele. Da stiu ca nu va stiti foarte bine, si abia azi v-ați cunoscut, dar ati putea împărți totul la 2, si având în vedere că Jungkook e un little, ii va fi mai usor cu Taehyung in apartament!"

"Am putea incerca..." Spuse Taehyung așteptând și părerea celui mai mic care era prea ocupat in al analiza pe Taehyung pentru a mai acorda importantă la ce se intampla in jurul sau. "Să înțeleg că iti place ce vezi, nu?" Spuse acesta chicotind.

"Stai, ce? Nu logic ca Nu!" Micuțul se panica, încercând să realizeze despre ce vorbeau cei doi. "Eu sunt de acord!" Vrand sa para ca stia despre ce e vorba, raspunse fara sa realizeze ca urma sa fie coleg de apartament cu Taehyung.

"Atunci bănuiesc că vom ramane la mine in apartament din moment ce e aproape si de facultate si de cafenea ."

"L-la tine in a-apartament?" Jungkook intreba speriat, brusc regretăm faptul că a raspuns fara sa stie întrebarea.

"Da! Cand mergem sa iti iei hainele Kookie?" Cel mare întreba, uitând complet de Yoongi care părea să fie absorbit cu totul in telefonul sau probabil vorbind cu Jimin.

"Kookie? De ce Kookie?"

"Pentru ca suna adorabil! Deci când mergem?"

"Uhm... Acum?" Tânărul intreba timid neștiind cum sa mai reacționeze.

"Tură mea se termina in jumatate de ora, deci va cam trebui să aștept putin." Taehyung is facu cu ochiul si se îndrepta spre prietenul său Jin in spatele tejghelei.

"Te urăsc Min Yoongi!" Spuse Jungkook, lasandu-si capul pe masa.

"Si eu te iubesc Kook! Acum daca nu te superi, ma asteapta Jimin asa ca am plecat!" Blondul se ridică și se grăbi spre ieșire din cafenea.

"La dracu, acum ce ar trebui să fac?" Cel mic ofta, așteptând ca Taehyung sa isi termine tura.

*Magic skip time*

Jungkook deschise usa fostului său apartament, arumcandu-si tenișii undeva la intrare mergând în camera sa pentru a-si face bagajul.

Între timp, Taehyung își rezervă plăcerea de a arunca un ochi prin sufrageria celui mai mic, observând câteva plicuri aruncate pe lângă canapea, niște creioane si niste desene pe masuta alături de 2 pungi de jeleuri. "E putin cam dezordonat" se gândi, aducând unul dintre iepurași aruncați pe jos mergând spre camera in care intrase Jungkook.

"Unde naiba l-am pus pe Morcovel!?" Cel mic se tot plimba dintr-un colt in altul aruncând paturile sale preferate in cautare plusului său preferat.

"Te referi cumva la el?" Taehyung intreba in timp ce agită iepurașul in mâinile sale.

"DA!" Cel mic tipa entuziasmat alergând spre hyung-ul luandu-l in brate pe asa zisul Morcovel.

"Esti gata?" Taehyung intreba zâmbind la modul admirabil in care cel mic își intreba iepurașul cum se simte.

"Da, cred. Hyung putem sa ne oprim la un magazin sa imi iau câteva jeleuri in plus, te rog?" Cel mic se milogi, aratandu-si zambetul sau de iepuras.

Taehyung simtit cum inima lui se topise în momentul în care glasul suav al micuțul rostise cuvântul hyung.

"Cum spui tu Kookie!" Cel mai mare ii raspunse luandu-l de mână părăsind împreună apartamentul.

***

1207 de cuvinte^^ Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale/de scriere doar ca am incercat sa scriu cat mai repede capitolul si nu prea am reusit sa mai si editez. Stiu ca totusi începutul e cam plictisitor dar va deveni mai interesant pe masura ce relatia celor doi avansează. Bye!❤

 Bye!❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
His Little Babyboy 《Little Space Taekook》 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum