《7》

2.2K 109 49
                                    

*Bitch am cautat kpop playlist pt ca da si am nimerit unul soft si daaamn a inceput Got7 - Miracle si vreau sa plang;-;*

În momentul în care cei doi băieți au intrat pe usa apartamentului Taehyung a incercat sa se stăpânească cat mai mult din a-l lua pe Jungkook si al duce in dormitor, urmând să îi arate la ce se foloseste "jucaria".

"Babyboy daddy va face un dus ok?"

"D-dar cum ramane cu jucăria?" Cel mic intreba, privindu-l pe acesta cu ochi inocenți.

"Momentan ar trebui să uiți de ea. Uite vrei sa iti pregătească daddy si tie o baie cu multă spuma si bule?"

"Daaa!" Au fost singurele cuvinte pe care cel mare le-a auzit inainte ca Jungkook sa fuga spre camera in care i se aflau jucăriile pentru a le lua pe cele cu care se poate juca cat timp face băiță.

Taehyung s-a îndreptat putin incomodat din cauza erectiei spre baie, dar drumul apei sa umple cada in timp ce a aruncat unul dintre bati bomb-urile lui preferate. După ce s-a asigurat că apa este la temperatura perfectă, s-a îndreptat înspre dulap urmând să ia niste haine pentru el si Jungkook.

Între timp băiatul mai mic a intrat în baie, asezandu-și ratustele in apa. Numele care deja se formau i se păreau cam puține băiatului asa ca a decis sa mai adauge câteva cu sticluță pe care o vedea mereu la daddy-ul sau in mana când urma sa faca baie.

*For please help me a început Butterfly si eu am inceput sa plaaang.. Is it trueeee"

A tras cu atentie o cutie care parea sa fie suficient de rezistenta pentu a se urca pe ea.

Trebuia să ajungă cumva cu manuta in ultimul dulap de sus pentru ca lua sticla. Nerealizate pericolul la care era expus, acesta s-a tot întins, ignorând faptul că acea cutie începea să cedeze.

Cu câteva clipe inainte ca cel mic sa cada, Taehyung si-a facut aparitia ridicand-ul pe băiat în asa fel incat sa ajunga la sticlă fara prea mare efort.

"Babyboy puteai sa ma chemi, stii nu?"

"D-dal am clezut ca daddy nu ii va da sticluță lui Kookie..."

"Posturile!" Cel mai mare a spus chicotind. Din fericire problema din pantalonii sai nu mai era asa incomodă, deci se putea bucura cat de cat.

"Haide e timpul de băiță!" În secundă urmatoare Jungkook era pe blatul din baie cu picioarele usor desfăcute și Taehyung aflandu-se între ele (( ͡° ͜ʖ ͡°))

Cu atenția a ridicat usor tricoul băiatului lăsând abdomenul bine lucrat al acestuia la vedere. Următorii au fost pantalonii, urmând soarta trupului fiind acum aruncati in cosul de rufe.

"Daddy nu trebuie să se dezbrace si el? Astea au fost singurele cuvinte pe care cel mic le-a spus inainte sa ii dea jos tricoul celui mai mare lasandu-l pe acesta fara cuvinte.

"Ba da.."

În secundă urmatoare Kookie a sărit de pe blatul pe care se afla urmând să tragă în jos de pantalonii lui Taehyung, urmând să îi arunce lângă celelalte haine. Fiind inca șocat, Taehyung nu realiza când cel mic ii îndepărta si boxerii si acum se holba la membrul celui mai mare.

Yoongi hyung mi-a spus daddy-ul lui adoră când acesta ii lua jucăria in gura.. Ar trebui încerc si eu?

(A început Roll Deep:))

                            ♠️

Zis si facut in urmatoarea secundă Jungkook si-a înfășurat buzele in jurul lui Taehyung, plimbandu-si usor limba peste vârful membrului celui  mai mare. A privit lent in sus vazandu-l pe Taehyung dandu-si gâtul usor pe spate, gemete începând sa isi faca simțită prezența în camera. Taehyung si-a lasat privirea in jos, fiind întâmpinat de un tablou care aproape l-a făcut să își dea drumul. Ochii celui mai mic erau asa inocenți in timp ce gura sa făcea lucruri asa murdare.

Inconștient de ceea ce face acesta si-a dus mâinile spre parul lui Jungkook, începând sa ii miste capul tot mai rapid pe capul acestuia.

Jungkook prinzand curaj datorita sunetelor scoase de cel mare, si-a dus si una dintre mâini pe membrul lui, începând sa frece zona in care nu ajungea. În clipa în care Taehyung i-a dat drumul la par iar el era iar in control acesta a inceput sa is plimbe limba sa micuță pe toată lungimea, urmând ca după sa încerce să îl ia pe tot in gura sa micuță. Aproape inecandu-se in momentul in care a simtit ceva cum ii atinge gâtul, a privit în sus spre Taehyung cu mici lacrimi în ochi, doar pentru a vedea cum Tae se  uita deja la el.

Asta a fost ultima picătură pentru  Taehyung, urmând să își dea drumul in gura micutului, acesta ca un băiat bun ce este înghițind tot. În secundă urmatoare Jungkook a fost ridicat pe blat, si tras intr-un sărut plin de pasiune.

♠️

"Asta a fost... Wow!" Au fost singurele cuvinte pe care Taehyung era în stare sa le rostească.

"Asta inseamna ca Kookie a facut o treaba buna?"

"Una foarte buna! E timpul pentru băiță acum, nu crezi?"

"Bine daddy!" Iar în urmatoare secundă cel mic a intrat în cada plină cu apă și spumă cu tot cu boxeri pe el. Cel mai mare a început să râdă de naivitatea de care putea da dovada ajutandu-l pana la urma să se dezbrace complet intrând în cada lângă el.

***
Capitolul asta nu trebuia sa fie asa dar a început Roll Deep după DDD si dupa Baby Don't Stop si nu m-am putut abtine:)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

His Little Babyboy 《Little Space Taekook》 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum