Raspunsuri

1.5K 49 6
                                    

1)Ce te-a facut sa scrii cartea?
- Ador cărțile de genul dar din pacate o mare parte le găsești doar în engleza si destul de greu deci am spus sa incerc, fiind prima mea carte boy×boy de ce sa nu fie si cu little space:)

2)Ce te inspira cel mai mult atunci cand scrii?
-Muzica. Capitolele deseori au legatura cu starea mea de spirit oferită de anumite melodii pe care le ascult.

3)Atunci când ai inceput cartea, ai inceput-o stiind deja cum se va termina?
-Planul meu original va avea angst la final dar sunt deschisa la propuneri inca^-^

4)Atunci când începi o carte te gândești din start si la finalul ei, sau iti lasi ideile sa iti picteze cartea?
- In general prefer să imi scriu undeva plotul cărții în general si un posibil final din cauza faptului că dacă mi-as lasa ideile sa imi picteze cartea nu s-ar mai termina😂

5)Cati ani ai?
-Fac 14 pe 2 noiembrie

6)O sa il lasi pe Jungkook însărcinat? (Inițial în intrebare scrie TaeTae dar el e top si na)
-Mă gândeam de ceva timp la ideea asta dar daca se va intampla posibil carte va avea un volum 2.

Pentru Taehyung:

1)Ce te-ai face daca Jungkook ar dispărea?
-Logic ca as porni in cautarea lui obligandu-i pe restul sa vina cu mine, dar la ce autoare drăguță avem nu va face asta, nu?
*Sigur Tae cum zici tu;)*

2)Dacă e ca Jungkook sa raman însărcinat ce ti-ai dori sa fie? (Again in intrebare era vorba de Tae însărcinat dar el e top so)
- Nu ar conta pentru mine, l-as iubi mai ceva ca pe ochii din cap.

Pentru Jungkook:

1)Ce ai face daca Taehyung ti-ar spune că s-ar sătura de tine?
-Dar daddy nu i-ar face asta niciodată lui Kookie, nu?
-Logic ca nu babyboy!
*Mai vedem noi:)*

Pentru Yoongi:

1)De ce esti asa perfect?
-Pentru ca pot si pentru ca vreau;)
2)De ce tu esti bottom si Jimin top? De ce nu invers?
*Pentru ca la ce fata inocenta are nu ar fi in stare sa domine pe nimeni*
-Hai sa mori tu autoareo?

Pentru Lee:

1)Te ador❤
-Și eu ma ador:) cine nu o face pana la urma?;)

Restul întrebărilor nu prea aveau logica si imi pare rau ca nu am putut răspunde la ele dar pentru a clarifica lucrurile pentru acea persoana: Hoseok este intr-o poli-relatie cu Namjoon si Jin.

His Little Babyboy 《Little Space Taekook》 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum