Acest capitol va conține scene +18 intre persoane de același sex, asa ca daca va simțiți inconfortabil in legatura cu acest gen de scene v-as ruga sa nu citit pana nu vedeti: ♠️
♦️
Patul se lasa usor sub greutatea celor doi băieți ce aveau nevoie unul de altul ca de oxigen. Timp de câteva secunde tot ce Taehyung a facut a fost sa il admire pe băiatul de sub el. Arată că un înger coborât pe Pământ, cu ochii usor întredeschisi si o privire plină de dorinta si inocenta.
Dorind ca micuțul sa nu simtă nimic altceva înafară de placere, a inceput cat de gentil a putut. Si-a înfrânt instinctul de a-i rupe tricoul si al arunc undeva prin camera, in favoarea unor săruturi delicate lăsate pe pielea fina a celui mai mic. Cu grija, ca și când acesta s-ar fi putut sparge oricand, i-a ridicat usor tricoul in timp ce il privea in ochii sa inocenți. Pielea sa alba ca a unei păpuși de portelan il ducea pe Taehyung cu gândul doar la pacat. Abia astepta sa vada mici pete de culoare ce îi vor pata pielea îngerului din fața sa, aratandu-le tuturor ca el este a lui Kim Taehyung si doar al lui.
Respiratie sa fierbinte ii trimite fiori lui Jungkook, acesta începând sa ramana tot mai mult fara răbdare. În momentul în care a simtit o pereche de buze catifelate pe gâtul sau, acesta nu a putut sa se abțin e lăsând un mic gemat sa ii scape. Saruturile deveneau tot mai fierbinți si mai ademenitoare pentru Jungkook, conducandu-l spre o lume o luna de păcat. Acesta nu realiza când pantalonii si boxerii lui ajunseseră cumva pe jos, lasandu-l complet expus si rușinat in fata băiatului mai mare.
Pe de altă parte, Taehyung era hipnotizat de coapsele albe ca laptele ale celui mai mic, care parca il îndemnau sa le transforme intr-o operă de artă pătata cu diferite nuante vinetii. Îndemnat de frumusețea celui mai mic, acesta a inceput sa ii alinte pielea ce îi aducea aminte de o grădină plină de trandafiri. Atent ca cel mic sa simtă doar placere, Taehyung i-a luat membrul lui Jungkook in mana începând sa il freca usor, gemetele celui mai mic, fiind ca o melodie pentru urechile sale.
Încetul cu încetul, acesta a inceput sa se dezbrace si el, singurul articol vestimentar pe care îl mai avea pe el fiind boxeri care deveniseră brusc cam prea stramti.
Atent sa nu faca foarte mult zgomot pentru a nu-i atrage atenția lui Jungkook de la plăcerea creeata de una dintre mâinile lui Taehyung, acesta si-a îndreptat o parte din atenția sa spre noptiera in care se afla sticluță magică care îl va face pe Jungkook sa nu simtă la fel de multă durere.
La scurt timp, Kookie si-a dat drumul, lichidul alba uitandu-se pe abdomenul acestuia. Taehyung ar da orice să vadă acea imagine la nesfârșit, un Jungkook răvășit, cu buzele usor întredeschisă căutând să facă rost de cat mai mult aer in plămâni.
Atent sa nu faca vreo greseala, Tae ă pus o parte din lichid pe două dintre degetele sale, urmând să le introducă în Jungkook, lasandu-l pe acesta fara aerul de care avea nevoie disperată.
În ciuda lubrifiantului care era din plin, durerea inca era acolo, datorita faptului ca era pentru prima data. Mici lacrimi si-au facut simțită prezența în ochii celui mai mic, urmând să se prelinga pe obrajii acestuia, in clipa in care Taehyung a inceput sa miste cele două degete.
Băiatul mai mare, fiind conștient de durerea prima care micuțul trecea, a inceput sa il sărute cu intenția de a-l distrage de la durere.
Cand al treilea deget si-a facut simțită si el prezența, Jungkook ă început să simtă si placere in ciuda durerii.
Cand Taehyung a considerat că băiatul era pregătit, acesta s-a împins usor in Jungkook, lasnadu-l pe acesta complet fara aer. Saruturile si-au facut iar simțită prezența, ajungând orice urma de durere, lăsând loc doar plăcerii.
La scurt timp singurele zgomote ce puteau fi auzite erau gemete lui Jungkook, acompaniate de cele ale lui Taehyung.
Datorita plăcerii imense, Jungkook nu a mai rezistat mult, urmând să își de drumul pentru a doua oară în acea noapte. La scurt timp după, Taehyung l-a urmat, umplandu-l pe acesta cu un lichid cald, si lasandu-l plin de placere.
♠️
Taehyung s-a ridicat urmând să ia în brate corpul băiatului mergând cu el spre baie pentru a se curăță.
Dusul a fost unul plin de saruturi, dar Taehyung a fost nevoit să îl lase pe Kookie sa se curete, ieisnd din dus, cu gândul de a schimba cerceaful.
După aproximativ 5 minute, Jungkook a apărut în camera, cu un prosop in jurul taliei sale. În ciuda dorinței ce apăruse iar in Taehyung, singurul lucru pe care acesta l-a făcut a fost să îl ia pe acesta în brate, si sa se întindă alături de el în patul primitor.
"Noapte bună, babyboy"
"Noapte buna, daddy" au fost ultimele lucruri spuse, inainte ca cei doi să se piardă în lumea viselor.***
Am facut-o si pe asta:) Imi cer scuze pentru acest smut de rahat doar ca e prima data cand scriu ceva de genul si na:) Again, imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale❤ 2 capitole intr-o zi asta e ceva:)❤ Sper ca v-a placut💕
CITEȘTI
His Little Babyboy 《Little Space Taekook》
Fanfiction"-De acum Jungkookie va trebui să îl strige pe TaeTae daddy, bine babyboy? -B-bine daddy!"