Cei doi băieți se plimbau fericiti prin parcul plin de copii din centrul orașului, admirandu-i pe fiecare in parte, o intrebare aparte rasarindu-i lui Taehyung in minte. Singurul lucru la care se putea gândi acum era cum ar fi sa il vada pe Kookie al sau cu un sort pe talia sa întruchipând soția perfectă in timp ce fiul sau fiica lor ar alerga plină de energie prin bucătărie imprastiind faina de care Jungkook avea nevoie in prepararea clatitelor pentru familia lui draga. Trăind în continuare în vis, Taehyung nu realiza când inconștient se așezase pe banca, având capul îngerului sau in poala sa, trecandu-si mana prin părul matasos al băiatului, alintandu-l. Fiind inca prins în visul sau, imaginatia lui Taehyung si-a facut treaba urmând să îl facă pe băiat sa isi imagineze cum mâinile sale mari s-ar așeza si s-ar potrivi la perfecție pe talia celui mai mic, urmând să îi lase mici săruturi pe gâtul acestuia.
Imaginatia sa, extrem de bogată putem spune, a transformat acele mici sărituri in unele tot mai pasionale ai pline de iubire, lăsând pe ici pe colo mici semne care le puteau dovedi tuturor faptul că Jungkook este doar al lui. Mâinile sale mari au coborât usor spre unflatura din pantalonii băiatului mai mic, urmând să o maseze usor, oferindu-i băiatului placere dar in acelasi timp tachinandu-l.
"Cineva e cam nerăbdător să inteleg?"
Singurele sunete scoase de Jungkook erau gemete înfundate si respiratia sa greoaie.
"Stii ca daddy prefera cuvintele, nu babyboy?"
Taehyung im tachinat si mai mult pe bietul băiat, strangandu-si mana usor pe membrul întărit al acestuia.
"D-da daddy.."
Taehyung își plimba încet mana pe langa marginea boxerilor celui mai mic, tachinand-ul din când în când, în momentele în care isi baga cate 2 degete pe sub aceștia.
"T-Tae.. TAE! DADDY! DADDY!"
Taehyung tresări când auzi vocea lui Jungkook si se uita in poala sa vazandu-l pe cel mic cum il privea cu ochi mari.
"De ce daddy nu ii ofere lui Kookie atentie? Si de ce este ceva tare care împinge capusorul lui Kookie intre picioarele lui daddy?"
"Uhm... Păi stii babyboy... Daddy te visa mai inainte chiar pe tine iar acel lucru dintre picioarele lui daddy este..."
"Este cumva jucăria de care mi-a spus Yoongi hyung?
"C-CE!? Ce ti-a spus mai exact Yoongi despre acea jucărie?" Taehyung spuse, un strat de transpirație începând sa ii apara pe frunte.
"Mi-a spus că si daddy-ul lui are una si ca e foooarte mare, iar daca Yoongi hyung e cuminte, daddy-ul lui il lasa sa se joace cu ea. A spus că uneori crede că e stricată pentru ca din ea mai curge ceva alb dar in rest e incredibil pentru ca daddy-ul lui are mereu grija sa il faca pe Yoongi sa se simtă foarte bine cu ea! Ma va lasa si daddy al meu sa ma joc cu ea?" Cel mic intreba, plin de speranță, în timp ce Taehyung aproape lesinase datorita informației primite.
"Vorbim despre asta acasa, bine babyboy?" Băiatul mai mare a spus, fiind inca putin șocat.
"D-dar Kookie vrea sa se joace ACUM!" Cel mic a spus începând sa pipăie "jucăria" din pantalonii lui Taehyung, facandu-l pe acesta să scoată câteva sunete neortodoxe.
"Mergem acasa." Atât a spus acesta, urmând sa il ia de mana pe Jungkook, urmând să se îndrepte spre apartamentul celor doi care era relativ aproape de parcul in care se aflau.
***
Pam pam pam:) Jungkook si-a gasit o nouă jucărie aparent:) Oare îl va întrece pe Domnul Morcovel?:)
Imi cer scuze că e scurt si pentru eventualele greseli dar vreau sa incerc sa mai scriu un capitol azi pentru ca da:)
CITEȘTI
His Little Babyboy 《Little Space Taekook》
Fanfiction"-De acum Jungkookie va trebui să îl strige pe TaeTae daddy, bine babyboy? -B-bine daddy!"