Medya(Aras)
Evet şuan tam karşımda ayşegül,ışıl ve ahmet var.Onları çok özlemiştim gerçekten.Onlarda bizim çetedendi ama amerikaya iş için gitmişlerdi.Aslında bu pek karşılaştığımız bi durum değikdi.Ama olsundu yani.Hemen üzerimdeki şoku atlatıp onlara doğru kośmaya başladım.Hepsi bana 32 diş gülümseyerek bakıyodu.Birden üstlerine atladım ve BAMM hepimiz yerdeyiz ama kahkaha atıyoruz.İşte bizde böle bi mazoştişiz.Biz böyle gülüyoruz ama Hayal ve Beste hariç herkez bize ayrı bi ironiymişiz gibi bakıyo.Nolsundu.
Düşüncelerime tekme atıp konuşmaya başladım.
-Oyyy kuzularım sizmi geldinizdedim.Ahmet hemen lafa atlayıp
-Yok kanka hala yoldayız dedi.
Ona sen olmamışsın bakışı atıp hala özlem gideriyoduk.Işıl
-Eeee ankalarım böyle ayaktamı beklicez hadi gidelimm
Dedi.Haklıydı.Biz böle mal gibi ayakta dikiliyoruz.Biliyorum kankam çok zeki.Araya girip
-Tamam.Bugün herkez bizde kalsın.Yarın daha büyük bi eve bakarız dedim.
Evet yine çok zekiyim biliyorum.Ego tavan yine.İç sesime tabikide diyip bizimkileri ayırmaya başladım.
-Şimdi burak sen sizinkileri al.Ben sana bizim evin konumunu atıcam.Aras sen sizinkileri al.Sanada konum atıcam diğerleri benimle geldin.Ama önce telefon numaralarınızı aliyim beyler.
Dedim ve beklemeye başladım.Başladım çünkü bana aval aval bakıyolardı.Hayır yani sanki ters bişi dedim.
-Ne öle õküzün trene baktığı gibi bakyosunuz hadisenize.
-tamam bu benim numaram "yakışıklı arascım"diye kaydedersin
Diyince göz devirdim.Burağa baktım numarasını söleyince yazmaya başladım.Ben ona bakmıyodum ama o bana bakıyodu.Acaba ona şans verip güvenebilirmiyim diye düşündüm ama bilmiyorum işte.
Telefon numaralarını aldım ve yola koyulduk.Eve gelene kadar sohbet etmiştik.Gerçekten ahmetleri çok özlemiştim.
Eve gelince herkeze kıyafet vermek zorunda kaldım.Erkek kıyafetleri nerden buldun diyosanız sevdiğim için alıyorum.Bazen kuzenim felan gelir diyede büyük beden alıyorum.Ne kadarda insaflıyım.
Bizimkilere kıyafet verdikten sonra herkez farklı bi köśeye gitti ve sohbet etmeye baśladı.
Bende Ahmetlerin yanına gittim.Sohbet gerçekten sarmıştı.Her bi konudan farklı bi konuya atlıyoduk.Bi zaman sonra evin içinde boğulduğumu anlayıp bahçeye çıkmaya karar verdim.Havada bir sürü yıldız vardı.Gerçekten yıldızları izlemeyi severdim.Neden derseniz bilmiyorum.Onlar konuşurum.Hatta benimsediğim ve benim olan yıldız bile var.Hatta hikayesi bile var.
"Zamanın birinde,dünyanın bir yerinde yakışıklı ibaresinin yakışıksız kalacağı,limitsiz yakışıklılık sembolü bir çoban vardır.Bir gün bu çoban koyunlarını otlatmak için dağa çıkar.Çoban koyunlarına türkü söyler,kaval çalar derken gün batar akşam olur ve yıldızlar görünmeye başlar.Çoban geçen zamanın farkına varmadan türkü söylemeye devam eder.Yıldızlardan biri çobanı görür ve çok beğenir.Çoban toplanır evine gider.Yıldız çok üzülür.Ertesi akşam çoban yine çıkar yıldız yine onu izler.Bir gece iki gece derken gecelerce yıldız çobanı izler olmuş.Bir gün yıldız dayanamayıp yeryüzüne iner.Hikaye bu ya yeryüzüne inen ydızlar yüzüne bakmaya doyamayacağın cillop gibi peri kızına dönüşüverirlermiş.
Çoban peri kızını görünce irkilir ama hoşuna gider.Yıldız yaklaşır kendini anlatır derken tanışır,konuşur ve çok iyi anlaşırlar.Artık her gece o dağın altında buluşurlarmış.Yine bir gün peri kızı ve çoban ağacın altında otururlarken peri kızı seni seviyorum demiş.Çoban bende seni demiş ama evli olduğunu söyleyememiş.Çoban her gece eve geç gelirken karısı şüphelenmiş ve bir gün takip etmiş.Kocasını çok güzel bir kadınla görünce kıskanmış ve büyü yaptırmaya karar vermiş.O kadın kocamdan uzak olsun bizden uzak olsun dileğiyle yapmış büyüsünü ve büyü tutmuş.Çoban dağa çıkmaya devam etmiş ama yıldız inemez olmuş aşagı.Adama yeniden kendi kendine türküler okumaya başlamış,her gün o dağa çıkmış seyretmiş ama yıldız bir daha yer yüzüne inememiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar (Çete)
Ficção AdolescenteÇeteler birleşirse ne olur? ... Ya eski sevgisine bi şans veren bi kız... Ya kalbi önceki gibi ona atmıyosa... Ya kalbini başkası calmışsa?.. ...................................................................... -Benimle varmısın bu yolu beraber ta...