Arkamı dönüp baktığımda bunun diğer çetelerden Bora ve yandaşlarları olduğunu gördüm.Uzun zamandır görmüyodum onları.İyi oldu geldikleri en azından sinirimi boşaltırım.
Ben:Selam köpekcikler
Bora:Nerden bu cesaret
Ben:Ahh bora ikimizde biliyoruz kimin ne olduğunu
Bora:Sınırlarını zorluyosunHisterik bi kahkaha attım.En fazla ne yapabilirlerdi.Bi bakayım.Beş kişiler.Şimdi diceksinizki beş kişiyi nasıl dövücen.Bilmiyorum.Ama bora gerçekten iyi dövüşur.Nerden biliyorum beraber dövüş kursuna gitmiştik.
Ben:Bence boracık canını yakmadan sürünü de al ve defol anlaştık.
Bora:cıkk olmadı.Bizim seninle işimiz var daha.Hem bakarsın her gün görüşürüz he sence nasıl fikir?
Ben:Ne saçmalıyosun bora
Bora:Bilmem zamana bırakalım
Ben:Sen fazla oluyosun amadedim ve koşarak kafa attım Boraya.
Yere düştü ve bi hışımla kalktı ve kolumu tuttuBora:Bak tatlı kız burda teksin seni kimse elimden alamaz.Ona göre ayağını denk al.
dedi ve yumruk attı.Tam kalkıp karşılık vericekken atkadan bi ses
(Bu aralarda herkez arkadan bağırmaya bayılıyo he yeni moda oldu valla)dedi iç ses haklı.-sen kimsin lan benim olana yumruk atıyosun
Ha,he,ne oo ses o ses abimin sesi arkamı döndüğümde bizimkileri ve en önde abimi gördüm.Ama sinirden kuduran bi abi.Gözlerinden ateş çıkıyo resmen o ne lan.Aha yaz ölüm fermanını Bora.Abim gerçekten beni çok önemser benim incindiğim en kucuk harekete o kişinin kellesini koparır.
Birden ABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
diye bağırdığımda herkez bana baktı.Ama ben abime doğru koşmakla meşguldüm.Abimin yanına gelince beni kucakladı ve döndürmeye başladı.-Abiiii
-Abimmm
-Seni çok özledim abi
-Bende seni bitanem.Bidaha ayrılmicaz.dedi ve beni yere indirerek boranın üzerine doğru yürümeye başladı.
-Bu piç mi sana vurdu diyince olaya müdahele ettim çünkü her an olay büyüyebilirdi.
-Ahh boşver abi bi avuç köpek sürüsü hadi eve gelişini kutlayalım
dedim ve abimin sırtına atladım.Oda beni ani refleksle tuttu.Küçüklüğümden beri birinin sırtına atlamayı severdim.Artık hal böyle olunca abimde alıştı.
Ben:Hadi bakalım abilerin kralı yolculuk "BLACK BAR"
diyince koşmaya başladı.Bizimkilerde arkadan geliyodu.Yarım saat sonra bara varmıştık.Ha koşarak mı gittiniz derseniz hayır arabalara bindik.shsjjs
Ben:Hadi bakalım gençlik eğlenme vakti
diye bağırdım.Onlarda bu halime kahkaha atarak eşlik ettiler.Burak yanıma gelip elini belime koydu.Ha bu arada abime sevgili olduğumuzu filan her şeyi yolda anlattık.Bide şöyle bişi var Aras bu aralar bana çok soğuk davranıyo nedenini bilmiyorum.1 saat geçtii bar maceramızdan.Bu bisaat içinde de bizim çeteye 2 yeni kişi geldi.Gerçekten iyi birilerine benziyolar.Heleki Doruk.Espirileri ne kadar boğucu olsada komik geliyo.Bi zaman sonra Burak lavoboya gitti.Bizde sohbete devam ettik(aras hariç)
BİLİNMEYEN KİŞİDEN DEVAMM
-Evet işi hallettik patron.Bana kaynamaya başladılar.Salak hemen yuttu yemi.
-tamam sen işine devam et bakalım depoyu nasıl halledicekler
-Peki patron
-Gelişmeleri haberder et
Patron telefonu kapattı.Aslında ona itaat etmezdim ama sevdiğim kız ellerinde yapmak zorundayım.
Sudan devam
Burak gideli yarım saat olmuştu.Bende merak edip yanına gitmeye karar verdim.Tuvaletin olduğu koridora gelince bi beş dk geçti.Burak geldi.Beni görünce biraz garip oldu gibi ama elini belime koyup daha bişi dememe izin vermeden ilerlemeye başladı.
Bende zaten.bisi demedim.Saat 2 ye geliyodu bu yuzden bardan kalkip eve ilerlemeye basladik.
Eve geldik geleli Burak odadan çıkmıyodu.Nedenini bilmiyorum.Bi ara yanına gittim ama tek kalmak istediğini söyledi.Bende bişi demedim.
Sabah saat 07:30 da uyandım yuhh lan.Ee tabi gecenin 2 sinde barlarda dolaşırsan sucum.Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım.Hazırlanmam 10 dk sürmüştü.Bu on dakika sonundan bizimkileri uyandırmaya çalıştım ama olmadı.Çünkü mallar.
En son çare hepsine su döktüm ve sabah sabah bettua kazandım.Ne kadar iyi.Hepsi hazırlanınca dışarı depar attık resmannn.Arabalara binip gazı kökledik.Saate baktığımda 5 dk varildı.Kafamı kaldırdığımda okula geldiğimizi gördüm.Arabayı bahçeye park edip okulun içine giricektikki
gördüğümüz kişilerle şok geçirdik.-Daha çok görüşücez demiştim
Selamm arkadašlar.Bölüm kısa oldu ama üzgünüm.Aslında ne kadar kısa yazsam iyi.Çünkü kısa yazarsam kısa zamanda bölüm gelir.Vote atmayı unutmayın.Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar (Çete)
Roman pour AdolescentsÇeteler birleşirse ne olur? ... Ya eski sevgisine bi şans veren bi kız... Ya kalbi önceki gibi ona atmıyosa... Ya kalbini başkası calmışsa?.. ...................................................................... -Benimle varmısın bu yolu beraber ta...