Meginnt róla álmodtam...
Egymás kezét fogva futottunk a naplementébe. Gyönyörű álom..
Volt..
Felkeltem az ágyról hogy reggelizzek. Mostanság alig alszok naponta 2-3 órát. Még mindig érzem ahogy megölel reggelente ahogy csinálom neki a palacsintát.
Fejét nekem dörgöli.. és megszorít..
Míg máskor ketten eszünk.. most egyedül.Megfogja a nutellát és mint egy rúzs az ajkaira keni. Kobakját felém nyújtja.
- Nyald le szerelmem - mosolyog..
Kuncogok egyet és a felét lenyalom.. a másikat pedig egy hosszú csókkal átkenem magamra is. Bele mosolygott a csókba és elengedett.
Felnevetett hogy milyen viccesen áll rajtunk a szétkent csoki.Ezek a pillanatok jutnak eszembe nap mint nap. Gyönyörű pillanatok amik még mindig bennem élnek.
Egy dolgot viszont hátrahagyott számomra.. amit szerintem magának csinálgatott.
Videofelvételek róla, rólunk és rólam.
Nagyon játékos volt. Csakis mosolygott. Gyönyörű a mosolya.. istenem..
Most is beraktam egy kazettát és lejátszottam. A mostani felvételt még nem láttam.Villan egyet és elindul a felvétel.
- Mit csinálsz nyuszi-fűl? - kérdeztem miközben rajzoltam.
- Levideózom ahogy rajzolsz. Dokumentálni fogom a fejlődésed - kuncog. Mellém jön és mint egy profi úgy videózza le ahogy húzom a vonalakat. A végigvezetem a szemem a fejétől a kerek kis popsijáig. Pár másodpercig legeltettem rajta a szemem. Őrületbe kerget vele.
- Idejössz? - ütök a combomra. Bólint egyet és ráül oldalasan és tovább videózza azt ahogy firkálok. Eszembe jutott egy ötlet..
Felnéztem és megpusziltam a pofiját amire nem figyelt oda csak mosolygott egyet. Ezt látván én is mosolyra fakadok és az orrommal simizni kezdem a nyakát amire összehúzza magát és mosolyogni kezd. Elveszem tőle a kamerát és videózni kezdem magunkat. Körülölel mancsaival és boldogan nevetgélni kezd.A videót végignézve, kikapcsoltam a kazettát. És lassan megfordultam. Ott ült Jimin törökülésbe és engem nézett mereven, majd rám mosolygot és elhalványodott..
Este eljött a fürdés ideje is. Megengedtem a vizet a fürdőkádba és levetkőztem. Belenéztem a tükörbe és megint mögöttem állt a szerelmem. Közelebb jött és ráhajtotta kobakját a vállamra. Ajkait a fülemhez emelte és odasúgott nekem valamit.. de nem hallottam.
- Mond újra szívem.. nem hallom - mosolygok.. amit viszonoz és a hátam mögé megy. Megfordulok de addigra már nem volt ott.
Beléptem a fürdőkádba és..- Jaj picim gyere már! - biztatom.
- De..
- Tudod előttem nem kell szégyellni a csinos kis tested.. Takarjam el a szemem?
- Igen~.. - mosolyog szégyenlősen. Eltakarom a szemem a kezemmel. - De nem lesel!
- Oké.. megígérem.. - persze nem tartottam be a szavam. Résnyire kinyitottam ujjaim.. de már nem volt ott senki. A világosból sötét színek lepték be a fürdőszobát. Kezdem magam úgy érezni mint egy őrült..
YOU ARE READING
Álmodás (kookmin ff.)
Short Story(elsűl egy pisztoj)* ,,Ez az a hang ami megváltoztatta az életem. Elveszítettem azt az embert aki a legfontosabb az életemben. Már a depresszió felemésztett.. már az öngyilkosságon gondolkozom.. Nem birom már!!!" kookmin (azaz Jungkook és Jimin) tö...