A kanapén pihenve olvasgattam egy szerelmes történetet. Ez is szomorúsággal végződött de sosem unom meg.
Odasétált hozzám a szerelmem majd az ölembe ült.
- Mit olvasol? - belehajol a könyvbe és fürkészi azt. - Ezt? Ne olvass ilyeneket! A frászt hozod rám. Nem akarom ,hogy velünk is ez történjen.. - hozzám fordul és könnyező pilláival fejét a vállamra hajtja.
- Ahj picim! Tudod ,hogy ez csak egy történet.. ilyen nem történhet meg velünk! - mondtam miközben karjaim a hátára raktam és úgy öleltem szorosan.De sajnos tévedtem.. megtörtént.. nem akartam. A világon mindennél jobban szerettem őt. A mosolygása vagy akár ahogy nevetett.. Megint ezekre a gondolatokra elkezdtem sírni. MIÉRT?? MIÉRT PONT ŐT??
Felálltam és mindent szétlöktem ami csak a közelembe volt. A pocokról lesöpörtem mindent egy-egy ordítás kíséretében. Mikor egy közös fotót löktem le amin mi ketten vagyunk rajta, leálltam. Letérdeltem a fotó elé és nézegetni kezdtem.. már amennyire tudtam mert a könnyeimtől nem láttam semmit. Letöröltem a szemem és megláttam.. Egy langyos mosolyt csalt az arcomra.. ugyanis ez a kép akkor készült mikor megmondtam neki mit érzek iránta.
- Hoseok Hoseok! Gyere csináljunk egy képet! Nem szeretném ezt a napot elfelejteni - ,,akkor még nem tudod igazán ,hogy még mire készülök", gondoltam. Beálltam mellé és lőtt egy képet arról ahogy épp a tengerpart előtt vagyunk. Megnézte a képet ,hogy milyen lett, és egy mosolygás keretében jelezte ,hogy tökéletes.
- Nagyon jó lett. - Fhú itt a pillanat.. Most vagy soha..
- Jimin.. - rám néz aranyos mosolyával. - Tudod.. én többet érzek irántad mint barátság.. - az a mosoly hirtelen eltűnt az arcáról. - De ha te nem ak.. - rám tapadt és megcsókolt lassan. Ilyen jó csókot még sohasem kaptam.. puffadt ajkait alig tudtam körbeölelni. Derekánál átkaroltam.. így mélyítettem el még jobban a csókot. Nála jobbat nem is kívánhatnék. Soha nem szeretném őt elveszíteni.Ez volt az a pillanat ami meghatározta az életem további részét. Nagyon szerettem őt de elkellet veszítenem..
YOU ARE READING
Álmodás (kookmin ff.)
Short Story(elsűl egy pisztoj)* ,,Ez az a hang ami megváltoztatta az életem. Elveszítettem azt az embert aki a legfontosabb az életemben. Már a depresszió felemésztett.. már az öngyilkosságon gondolkozom.. Nem birom már!!!" kookmin (azaz Jungkook és Jimin) tö...