6.

86 5 0
                                    


Reggel, a kanapéról felkelve indultam meg szokásosan a konyha felé. Elkészítettem a reggelimet, majd megettem a konyhapulton. Ahogy kifele bámultam az ablakon, egy aranyos kis párt pillantottam meg..            - ,,Mindig valaminek szomorúvá kell tenne..!" - mérgelődtem.

Mikor befejeztem a reggelim, arra gondoltam nem ártana egy kis levegő, ezért kimentem sétálni. Felvettem egy maszkot ugyanis nem akarom ,hogy lássanak. Ne lássák ,hogy valami nyom engem.
Ahogyan a játszótér mellett haladtam el eszembe jutott ,hogy Jimin megemlítette nekem ,hogy szeretne örökbe fogadni egy gyereket.

  - Tudod mire gondoltam? - mosolygott ahogyan ültünk az üres játszótér hintáin.
    - Mire?
    - Örökbe fogadunk egy picurt? - elkomolyodtam ugyanis meglepődtem. Kényes dolognak tartottam egy gyermek felnevelését.. Főleg úgy ,hogy mi melegek vagyunk. - Jungkook..
    - Oh.. bocsánat.. elbambultam..
    - Mit gondolsz róla? - csillogó szemekkel kérdezett.
    - Szerintem.. csodás ötlet lenne. - mosolyogtam. Azonnal mosolygásra derült, még a fehér fogai is kikandikáltak.

Ugyanazokra a hintákra ránéztem. Alig tudtam visszafogni az érzelmeim. Szapora lépésekkel továbbálltam. Lehajtott fejjel siettem vissza a házhoz. Kinéztem néha néha de akkor is csak további emlék jutott eszembe. NEM BÍROM!! A lépteimből futás lett. Kicsaptam a ház ajtaját, majd be. Rohanva húztam ki egy fiókot a hálóban. Kitúrtam mindent ami benne volt, míg megtaláltam amit kerestem. Berohantam a fürdőbe szembe a tükörrel. A pisztolyt a fejemhez tartva hullajtottam el egy könnycseppet. Becsuktam a szemem.. és..

Megfogta valaki a vállam

Rémülten kinyitottam szemeim és a mögöttem álló személyre néztem a tükörből.
     - J-Jimin.. - Sajnálkozó tekintetével ölelt meg hátulról. Fejét a nyakamba fúrta és már ő sem bírta sírás nélkül. Megfogta azt a kezem amiben a pisztoly volt és lerakta. Ujjaival lágyan magához fordította fejem és érzékien megcsókolt. Szemeimmel félig lehunyva néztem lehajtott pilláit. Elengedett és ajkaimról szemeimbe fúrta tekintetét.
    
      - Köszönöm ,hogy ennyi mindent tettél értem. Eleget harcoltál.. gyere fel hozzám. Had legyünk együtt fenn örökké.. - Bájosan mosolygott.

Felemeltem a fejemhez a fegyvert. Szorosan megszorított hátulról Jimin. Remegő ujjaimat előkészítettem.

Kifújtam a levegőt..

Becsuktam pilláim..

És..
 

Álmodás (kookmin ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang