Reggel már az ágyamba feküdve ébredtem fel. Körülnéztem, azon gondolkodván ,hogy biztosan itt feküdtem-e le? Nem emlékszem semmire sem, a tegnapból..
Felültem majd kisétáltam a konyhába. Minden tiszta volt.. Csináltam egy kávét mert máshoz nem igazán volt kedvem. Tovább álltam a nappaliba. Csukott szemmel ittam a kávém viszont amikor kinyitottam a szemem megijedtem picit. Hiszen Jimin ült a fotelben mereven előre bámulva. Rám nézett és megint ijedt arcot vágott. Kelt volna fel ,hogy elmeneküljön viszont én ezeket a szavakat mondtam..
- Jimin! Kérlek.. ne menj el.. - végére pár könnycsepp kicsordult. Lefeküdtem a földre hassal lefelé úgy ,hogy térdeim a hasam alatt tartottam.. a kezeim pedig a fejem előtt. Nem akartam ,hogy megint elmenjen.. ne hagyjon itt még egyszer..
Mire felnéztem addigra már nem volt ott senki..
- Jimin!! -ordítottam könnyeimmel teli arcommal. Kiakartam hajítani a tévém de mikor már dobni akartam lefagytam.. túlságosan is elszaladt velem a ló..? Ledobtam magam a nagy kanapéra és sírva aludtam el..Álmaimból felkelve álltam fel az ágyról. Vagyis csak a pilláimat nyitottam ki. Sötét volt.. viszont megint egy alakot véltem felfedezni a sötétségből. Jimin.. megint ő.. Nem tudom mi történt amiért folyton elszalad tőlem.. Lehetséges ,hogy aktus közben túl durva voltam vele? Bocsánatot kéne tőle kérnem. Viszont mikor megindult felém az arckifejezését is megláthattam. Szomorú volt..
Így sétált egészen elém és letérdelt ,hogy egy szemmagasságban legyünk. Mancsát felém nyújtotta és az arcomra helyezte. Ó istenem... milyen rég nem éreztem pihe puha kezét.. az én kezem az övéjére raktam ,hogy minél tovább érezhessem tapintását.. Ejtett egy apró könnycseppet mosolyogva. Én is viszonoztam.. arcával közelebb hajolt míg a szánk 1 centiméter sem választotta el. Picit még fürkészte szemeim és ráhelyezte párnácskáit az enyéimre. Nem akartam becsukni a szemeim mert akkor újra eltűnt volna a szerelmem.. Így is tökéletesen élveztem ezt.. olyan tökéletes..
Mégis elengedett és szétnyitott ajkaival nézett rám. Mancsával odanyúlt a homlokomhoz, egy aranyos mosolyt ejtett felém majd kezével eltakarta a szemem. Ösztönösen becsuktam a szemem. De mikor gyorsan kinyitottam megint eltűnt..Miért csinálja ezt?? Miért megy el???
Már nem szeret?? Miért nem tudja elmondani nekem..? Annyira szomorú vagyok emiatt..Egy ici picit közbe szólnék. Ha valaki nem értené ,hogy miért mondogatja ,hogy ,,Miért megy el?" ,,Miért nem szeret?" Jungkook, azért mert a gyógyszerek hatása alatt van.
ESTÁS LEYENDO
Álmodás (kookmin ff.)
Historia Corta(elsűl egy pisztoj)* ,,Ez az a hang ami megváltoztatta az életem. Elveszítettem azt az embert aki a legfontosabb az életemben. Már a depresszió felemésztett.. már az öngyilkosságon gondolkozom.. Nem birom már!!!" kookmin (azaz Jungkook és Jimin) tö...